Palstalla käsiteltävä sen asiat

VL-foorumi kommentoi

En kestä sitä että tällä palstalla asiallisesti kulkenut keskustelu otetaan irvailtavaksi VL-foorumiin missä se irroitetaan asiayhteydestään ja tuomitaan.

14

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metaskeema

Jos et kestä sitä, niin anna sen olla. Jos siellä rikotaan lakia, niin tee rikosilmoitus.

• rikosilmoitus

tehkää vaan niiin päästään tämänbkin palstan kimppuun oikein kunnolla ja tälläkin palstalla rikotaan lakia

• metaskeema
        rikosilmoitus kirjoitti:

tehkää vaan niiin päästään tämänbkin palstan kimppuun oikein kunnolla ja tälläkin palstalla rikotaan lakia

Netikettiä täällä ei juurikaan noudateta, mutta lakia sentään suurinpiirtein. Välillä täällä loukataan sananvapautta tarpeettomilla poistoilla, toisinaan loukataan toisten ihmisten kunniaa. Joskus todella harvoin esitetään väkivaltaisia uhkauksia. Muuta ei tule äkkipäätä mieleen.

• VÄÄRIN
        rikosilmoitus kirjoitti:

Jos toinenki tekee sitä.

• täälläkin on näyttäytynyt

olevan: tuomitsemista, nuhtelua, synnillistämistä ja kaikkea negatiivista. Fingerporillinen armoa. Päätelkää siitä, onko AINOA ja OIKEA. Hedelmistään puu tunnetaan.

Kasvattaako banaanipensas kitkeriä sitruunoita? Tai sitruunapuu granaattiomenoita.

• tänne puolustamaan

ihanaa oppiaan, vaan pakenevat omiin suljettuihin tai puoliavoimiin foorumeihinsa aivan kuin ovat tottuneet muutenkin omassa piirissään hakemaan toisilta samanmielisiltään tukea ja ymmärrystä ajattelutavalleen.

Täällä sen sijaan otetaan vastaan kaikki mielipiteet esille demokraattisesti (miinus meistä riippumaton sheriffin sensurointi) ja asetetaan tarkastelun alle monipuolisesti; eli kestääkö se Raamatun oikeassa valossa ja suhteessa voimassa oleviin yhteiskunnan ja läntisen sivilisaation lakeihin ja asetuksiin, moraaliin ja näkemyksiin.

Vl-uskoisilla on samat oikeudet tuoda esille omia perusteltuja mielipiteitään, mutta koska ovat nyt altavastaajia eikä oppi kestä aina päivänvaloa, on parempi luikkia takaisin omiin koloihin kyräilemään.

Saapa nähdä, vieläkö rehvastelu lapsimäärällä jatkuu.

• löpiset ku et
        tänne puolustamaan kirjoitti:

ihanaa oppiaan, vaan pakenevat omiin suljettuihin tai puoliavoimiin foorumeihinsa aivan kuin ovat tottuneet muutenkin omassa piirissään hakemaan toisilta samanmielisiltään tukea ja ymmärrystä ajattelutavalleen.

Täällä sen sijaan otetaan vastaan kaikki mielipiteet esille demokraattisesti (miinus meistä riippumaton sheriffin sensurointi) ja asetetaan tarkastelun alle monipuolisesti; eli kestääkö se Raamatun oikeassa valossa ja suhteessa voimassa oleviin yhteiskunnan ja läntisen sivilisaation lakeihin ja asetuksiin, moraaliin ja näkemyksiin.

Vl-uskoisilla on samat oikeudet tuoda esille omia perusteltuja mielipiteitään, mutta koska ovat nyt altavastaajia eikä oppi kestä aina päivänvaloa, on parempi luikkia takaisin omiin koloihin kyräilemään.

Saapa nähdä, vieläkö rehvastelu lapsimäärällä jatkuu.

tunne asiia mitenkään niin ja itse te olette pasti eksyssissä ja sittemn siitä että emme muka uskalla puolustella mutta olet väärässä katos kun jos tälläkin palstalla tulisi vl ihmisiä suurin joukoin puolustelemaan niin kyllä teillä oisi kuset silloin housuissa

• On meillä inkontinenttia
        löpiset ku et kirjoitti:

tunne asiia mitenkään niin ja itse te olette pasti eksyssissä ja sittemn siitä että emme muka uskalla puolustella mutta olet väärässä katos kun jos tälläkin palstalla tulisi vl ihmisiä suurin joukoin puolustelemaan niin kyllä teillä oisi kuset silloin housuissa

teidän puolusteluillenne. Meillä on Raamattu ja Jeesus.

• Mutta ootko
        On meillä inkontinenttia kirjoitti:

teidän puolusteluillenne. Meillä on Raamattu ja Jeesus.

itse väsännyt mutta meillä on se Oikea Raamattu ja Jeesus turvannamme ei suinkaan omavanhurskautta kuis siulla

• myös romukoppaan!
        Mutta ootko kirjoitti:

itse väsännyt mutta meillä on se Oikea Raamattu ja Jeesus turvannamme ei suinkaan omavanhurskautta kuis siulla

Miksi ihminen joka uskoo, elää lakien mukaan, kunnioittaa toisia ihmisiä, ei väheksy, ei herjaa, ei tahallisesti loukkaa, ei puhu pahaa seljän takana. Miksi tälläinen ihminen ei voisi olla uskova?

• sitä vaan
        myös romukoppaan! kirjoitti:

Miksi ihminen joka uskoo, elää lakien mukaan, kunnioittaa toisia ihmisiä, ei väheksy, ei herjaa, ei tahallisesti loukkaa, ei puhu pahaa seljän takana. Miksi tälläinen ihminen ei voisi olla uskova?

itseltä ja kun tällä palstalla harjoitetaan herjaamista ja pilkkaamista ja jos sanoo että kyllä minä uskon että jumala on olemassa mutta se jää sitten monesti siihen ja eletään ritavalla mitä uskotaan

• hieman tyhmä
        sitä vaan kirjoitti:

itseltä ja kun tällä palstalla harjoitetaan herjaamista ja pilkkaamista ja jos sanoo että kyllä minä uskon että jumala on olemassa mutta se jää sitten monesti siihen ja eletään ritavalla mitä uskotaan

mutta , mitä tarkoitit tarkalleen, jos osoitit sen minulle?

• asiasta

on kysymys?

• pakkula

mistä keskustelusta on kyse, niin tutkitaan. Kas kun en muista tuollaista äskettäin tapahtuneen, niin voit virkistää muistiani linkillä tai keskustelun otsikolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe