Jalostukseen tarjotaan mustavalkoinen Siperianhusky uros (Tum.ruskeat silmät). Komea ja näyttävä herrasmies, joka omistaa huipun suvun.
Näyttelyissä kerran käyty. Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)
Akista voit lukea lisää sen nettisivuilla www.indiankumar.webs.com
Akin kasvattajan kennel www.konuvereskennel.ee
[email protected]
Jalostukseen tarjotaan Siperianhusky
7
799
Vastaukset
- häh?
"Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)"
Jalostustietokannan mukaan koirasi ei ole käynyt näytteyissä. Eikä näyttelyissä anneta nauhoja erikseen liikkumisesta ja rakenteesta, vaan koira kokonaisuutenaan saa yhden ainoan nauhan. - tarkennusta
Näyttelyt olivat 14.3.09. Kuvia näyttelyistä nettisivuilla.
Sai rakenteen arvostelun jälkeen vaaleanpunaisen nauhan, liikkeiden arvostelun jälkeen sinisen. Sitä tarkoitin.- lisäystä
että kuvista huomaat molemmat nauhat.
Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin. - selvennystä
lisäystä kirjoitti:
että kuvista huomaat molemmat nauhat.
Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin.Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???
Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.
Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:
http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf
Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!! - noviisi olen
selvennystä kirjoitti:
Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???
Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.
Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:
http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf
Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!!Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)
- joukkoon...
noviisi olen kirjoitti:
Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)
Tervetuloa näyttelyharrastajien joukkoon. Se on ihan mukavaa toimintaa, mutta hanki itsellesi taustatietoa näyttelyistä, rodusta ja jalostuksesta.
Voi herättää aika paljon hymyjä, kun käy kerran näyttelyssä (14.3.) ja heti seuraavana päivänä tarjoaa koiraa jalostukseen (15.3.) - ymmärtämättä edes mitä näyttelyssä on tapahtunut ;-)
Tämä ihan kaikella ystävyydellä. Kyllä ne asiat siitä vielä selviävät.
- huskylainen
Kannattaisi varmaan näyttelykehien lisäksi tutustua siperianhuskyn perinnöllisiin sairauksiin ja olla sen verran vastuullinen "jalostusuroksen" omistaja että tarkistat koirasi silmät virallisesti ENNEN kuin se astuu narttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605730Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064697En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164162Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k633681- 513641
- 113361
- 833360
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah623200- 332870
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342561