Jalostukseen tarjotaan mustavalkoinen Siperianhusky uros (Tum.ruskeat silmät). Komea ja näyttävä herrasmies, joka omistaa huipun suvun.
Näyttelyissä kerran käyty. Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)
Akista voit lukea lisää sen nettisivuilla www.indiankumar.webs.com
Akin kasvattajan kennel www.konuvereskennel.ee
[email protected]
Jalostukseen tarjotaan Siperianhusky
7
807
Vastaukset
- häh?
"Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)"
Jalostustietokannan mukaan koirasi ei ole käynyt näytteyissä. Eikä näyttelyissä anneta nauhoja erikseen liikkumisesta ja rakenteesta, vaan koira kokonaisuutenaan saa yhden ainoan nauhan. - tarkennusta
Näyttelyt olivat 14.3.09. Kuvia näyttelyistä nettisivuilla.
Sai rakenteen arvostelun jälkeen vaaleanpunaisen nauhan, liikkeiden arvostelun jälkeen sinisen. Sitä tarkoitin.- lisäystä
että kuvista huomaat molemmat nauhat.
Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin. - selvennystä
lisäystä kirjoitti:
että kuvista huomaat molemmat nauhat.
Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin.Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???
Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.
Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:
http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf
Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!! - noviisi olen
selvennystä kirjoitti:
Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???
Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.
Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:
http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf
Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!!Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)
- joukkoon...
noviisi olen kirjoitti:
Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)
Tervetuloa näyttelyharrastajien joukkoon. Se on ihan mukavaa toimintaa, mutta hanki itsellesi taustatietoa näyttelyistä, rodusta ja jalostuksesta.
Voi herättää aika paljon hymyjä, kun käy kerran näyttelyssä (14.3.) ja heti seuraavana päivänä tarjoaa koiraa jalostukseen (15.3.) - ymmärtämättä edes mitä näyttelyssä on tapahtunut ;-)
Tämä ihan kaikella ystävyydellä. Kyllä ne asiat siitä vielä selviävät.
- huskylainen
Kannattaisi varmaan näyttelykehien lisäksi tutustua siperianhuskyn perinnöllisiin sairauksiin ja olla sen verran vastuullinen "jalostusuroksen" omistaja että tarkistat koirasi silmät virallisesti ENNEN kuin se astuu narttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658