Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jalostukseen tarjotaan Siperianhusky

----

Jalostukseen tarjotaan mustavalkoinen Siperianhusky uros (Tum.ruskeat silmät). Komea ja näyttävä herrasmies, joka omistaa huipun suvun.
Näyttelyissä kerran käyty. Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)

Akista voit lukea lisää sen nettisivuilla www.indiankumar.webs.com

Akin kasvattajan kennel www.konuvereskennel.ee

[email protected]

7

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh?

      "Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)"

      Jalostustietokannan mukaan koirasi ei ole käynyt näytteyissä. Eikä näyttelyissä anneta nauhoja erikseen liikkumisesta ja rakenteesta, vaan koira kokonaisuutenaan saa yhden ainoan nauhan.

    • tarkennusta

      Näyttelyt olivat 14.3.09. Kuvia näyttelyistä nettisivuilla.
      Sai rakenteen arvostelun jälkeen vaaleanpunaisen nauhan, liikkeiden arvostelun jälkeen sinisen. Sitä tarkoitin.

      • lisäystä

        että kuvista huomaat molemmat nauhat.
        Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin.


      • selvennystä
        lisäystä kirjoitti:

        että kuvista huomaat molemmat nauhat.
        Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin.

        Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???

        Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.

        Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:

        http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf


        Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!!


      • noviisi olen
        selvennystä kirjoitti:

        Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???

        Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.

        Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:

        http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf


        Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!!

        Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)


      • joukkoon...
        noviisi olen kirjoitti:

        Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)

        Tervetuloa näyttelyharrastajien joukkoon. Se on ihan mukavaa toimintaa, mutta hanki itsellesi taustatietoa näyttelyistä, rodusta ja jalostuksesta.

        Voi herättää aika paljon hymyjä, kun käy kerran näyttelyssä (14.3.) ja heti seuraavana päivänä tarjoaa koiraa jalostukseen (15.3.) - ymmärtämättä edes mitä näyttelyssä on tapahtunut ;-)

        Tämä ihan kaikella ystävyydellä. Kyllä ne asiat siitä vielä selviävät.


    • huskylainen

      Kannattaisi varmaan näyttelykehien lisäksi tutustua siperianhuskyn perinnöllisiin sairauksiin ja olla sen verran vastuullinen "jalostusuroksen" omistaja että tarkistat koirasi silmät virallisesti ENNEN kuin se astuu narttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe