emma gaalan esiintyminen oli tosi amatöörimäinen.suu mikrofonissa kiinni ja liikkuminen oli näköjää työlästä.johtuen liiiiian korkeista koroista ettei vaan tähti näytä lyhyeltä lavalla.onneksi idols aikana sanoin että tuo ei pitkälle pötki
anna abröö
7
738
Vastaukset
- fh<h<hf
"Onneksi Idols aikana sanoin, ettei tuo pitkälle pötki." Sanonko sulle, miltä kuulostat? Urpolta.
Mut kokeillaan itsekin: musta abreun teennäisyys palkintoa noutaessa oli kamalaa...mut annettakoon anteeksi, tyttö on vasta 18-vuotias.- on yksinkertaisesti
pissis.
- lukemassa
on yksinkertaisesti kirjoitti:
pissis.
wikipediasta mitä "pissis" tarkoittaa.
- Kyllä mä
lukemassa kirjoitti:
wikipediasta mitä "pissis" tarkoittaa.
tiedän mikä se virallisesti on, mutta kyllä sitä käytetään nuorten keskuudessa myös itsestään liikaa luulevista tyhjäpäistä, jotka eivät osaa käyttäytyä normaalisti, vaan vetävät koko ajan jotain roolia.
Onko sinusta Abröy sitten joku lady?
- ...
..jaa ei pitkälle pötki, eiks ne levyt ole tehneet hiton hyvin kauppansa.
- kyllä
mutta kun laulaja on lyhyt kääpiö kurpitsapäällä... :(
Luopuis nyt edes niitä korkokengistä ja jammailis lavalla ihan tennareissa. Kunnon tanssia peliin.
Tulee mieleen Victoria Beckhamin surkeat yritykset olla poppari korkokengissä ja kireässä hameessa.
- minä luulin lellikiksi
Minä olen luullut sen olevan jonkun vaikutusvaltaisen tytär, kun sitä niin pistetään tapetille.
Ajatelkaa kuinka nurinkurista, ennen piti itse kehittää juttu, josta pidetään ja sitten tehdä töitä juttunsa eteen.
Nyt ääliöt äänestää jonkun karaoke-äänen, minne se juttu jäi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928