Firefoxissa vai Huuto.netissä vikaa?
Joka toinen kerta kun ilmoitan tai uusin huuto.net ilmoitusta, sen sisältö katoaa.
Eli täytän ilmoituslomakkeen, painan lähetä nappia ja sen jälkeen menee hetki aikaa ja ilmoituslomake palautuu ruudulle tyhjänä.
Tämä ongelma ilmenee ainakin Firefox 3.0.7 version kanssa ja No-Scriptiä käytettäessä, vaikka Huuto.net domain on sallittu no-scriptin asetuksissa.
Mitään muita ongelmia en ole havainnut, mutta juuri tuo ilmoitusten jättäminen tai uusiminen on todella raivostuttavaa touhua kun sisältö katoilee jatkuvasti.
Ongelma on ollut olemassa noin puolisen vuotta, sitä ennen ongemaa EI ollut.
- Kiitos
Jos käytän IE7kaa ei mitään ongelmia ole. No-Scriptin disabointi kokonaan ilmoitusten jättämisen ajaksi, ei korjaa tilannetta. Joten vika ei ole siinä.
Huuto.net ei toimi Firefoxilla?
Surkea selain?
3
362
Vastaukset
- visa3
terve eikö huutonetti pelitä mulla on uusin firefoxsin versio ja pelaa kaikissa myös huuto netissä ei ole ollut minkään laisia ongelmia....
- paras selain on fox
toisin kuin huuto paska joka ryöstää rahat, saat kuule halvemmalla kaupasta taikka oikeasta huutokaupasta. Alkanut naurattaa kun kettua haukutaan, selvisikin se kun aina parasta haukutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324421Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142297Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512058- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321411- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401044