Shell Halikko,aamiaiset.
9.45 Aamupalasta joutuu maksamaan täyden hinnan,vaikka kaikki lopussa.Ainoastaan käpristyneitä juustoja ja reunastaan tummuneita makkaran viipaleita jäljellä.
OK.Ajattelimme vian olevan meissä.kun tulimme viime tinkaan paikalle.
Tänään puoli kahdeksalta uusi yritys.
Pekonit loppu,mehut loppu,nakkeja(prinssimallia)kymmenkunta,juustoa 2 viipaletta,eli lähes kaikki finaalissa.Ilmoitus myyjälle,jonka jälkeen odotusta riittävästi kahvin jäähtymiseen,ennen kun "kokki" toi (liian vähän paistettua,ei pysty syödä raakana) pekonia lisää.Lisää odottelua ja saapui nakit ja muu eväs TODELLA hitaasti.
Me äänestämme ainakin jaloillamme ja vaihdamme aamiais paikaksi ihan minkä vaan muun.
Shell Halikko
23
5098
Vastaukset
- näl-käinen
Osui silmään. Pakko pakinoida että itsellä ja vaimolla täysin päinvastainen kokemus ko. paikasta. Ehdottomasti 1-tien parhaat sapuskat/palvelu/miljöö. Noh, aina ei voi voittaa näemmä ;-)
- nälkä jäi
kerran kävin seisovasta pöydästä lounaan syömässä,,jotain pihvejä oli,maku niissä ihan ok mut olisi mikrossa pitänyt käyttää kun kylmiä olivat,,mut se peruna muusi,,täysin ala-arvoista..ei sitä haarukalla voinut syödä oli se niin löysää velliä..lusikka ruokaa,,en tiedä kuinka sellaista lurikkaa kehtaa kokki edes viedä tarjolle..no eipä tule toista kertaa mentyä.
- _.,_._
nälkä jäi kirjoitti:
kerran kävin seisovasta pöydästä lounaan syömässä,,jotain pihvejä oli,maku niissä ihan ok mut olisi mikrossa pitänyt käyttää kun kylmiä olivat,,mut se peruna muusi,,täysin ala-arvoista..ei sitä haarukalla voinut syödä oli se niin löysää velliä..lusikka ruokaa,,en tiedä kuinka sellaista lurikkaa kehtaa kokki edes viedä tarjolle..no eipä tule toista kertaa mentyä.
patarouva on hyvä lounaspaikka salossa
- shelliin
nälkä jäi kirjoitti:
Konseptia pitäisi vähän kehittää palautteen mukaan, eipä kauhean positiivistä juttua siitä paikasta kierrä. Itse lopetin käymisen parin yrityksen jälkeen. Onneksi uusi Pinetta vieressä piristää mäkeä.
- Kävijä
shelliin kirjoitti:
Konseptia pitäisi vähän kehittää palautteen mukaan, eipä kauhean positiivistä juttua siitä paikasta kierrä. Itse lopetin käymisen parin yrityksen jälkeen. Onneksi uusi Pinetta vieressä piristää mäkeä.
Itse olen ollut todella tyytyväinen kyseiseen paikkaan.Ruoka on todella hyvää ja ainakin mun kohdalla annokset ovat olleen ihan ykköslaatuisia. Myös hinta/laatusuhde on kohdallaan. Hyvä juttu myös että Salon seudulle tuli bensahintoihin myös vähän kilpailua, eipähän kannata vihreätä korttia enää vinguttaa.Kilpailu on aina tervetullutta ja uudessa paikassa alku on usein vähän hankalaa, mutta eteenpäin tämä paikka on hienosti kaikessa mennyt! Lisäksi vielä on todella siisti!!!
- E18 ajelija
Kävijä kirjoitti:
Itse olen ollut todella tyytyväinen kyseiseen paikkaan.Ruoka on todella hyvää ja ainakin mun kohdalla annokset ovat olleen ihan ykköslaatuisia. Myös hinta/laatusuhde on kohdallaan. Hyvä juttu myös että Salon seudulle tuli bensahintoihin myös vähän kilpailua, eipähän kannata vihreätä korttia enää vinguttaa.Kilpailu on aina tervetullutta ja uudessa paikassa alku on usein vähän hankalaa, mutta eteenpäin tämä paikka on hienosti kaikessa mennyt! Lisäksi vielä on todella siisti!!!
Vielä on silti matkaa Turun hintoihin, mutta huomattavasti parempaan suuntaan ollaan Salon seudulla menty!Kilpailu kannattaa...
- näitäpiisaa
nälkä jäi kirjoitti:
mitäs jos olisit ilmoitellut vaikka henkilökunnalle että ruoka on kylmää? taas joku urpo joka haukkuu täällä muttei ole pokeria sanoa suoraan?
- Peke-.
ite käyn usein ko. asemalla aamupalalla, eikä mulla oo ainakaan ollu pahemmin valitettavaa. Paikkanakin se on mun mielestä tyylikäs. Kai menit valittamaan palvelusta? Puutteellista palvelua saadessaan tyypillinen suomalainen kun yleensä kihisee yksin hiljaa ja tyytyy siihen mitä saa, vaikka ei olisi tarvetta.:)
- nyt parempaa
Täytyy kehua,kun oli tilanne muuttunut.Käytiin vielä kerran koittamassa aamupala meinkiä ja oli muuttunut paremmaksi.Jopa hyväksi....
- Kaupparatsu
Ollut varmaankin ankukankeutta, koska syön nyt joka viikko täällä kyseisessä paikassa. Ruokaa on riittävästi ja aina lämmintä ja tilausruoka tulee keskimäärin 10min sisällä. Kivihoviin en mee taas enää koskaan. Voisi ristiä Suomen hitaimmaksi paikaksi ja kokemusta mulla on kyllä ympäri maata...
- Kyllästynyt
Yllätyksellinen päivä lähenee S.S
- Menessa
Monesti yllättyy itse eniten, kun toiselle toivoo pahaa. Kuset omilla nilkoilla?
- -pekoni&muna&njam-
parhaat lounakset ja aamupalat on Salossa.turuntien alkupääs,Teijun Keittiös.pankaas menemään vilkaseen,hyvä maittava kotiruoka ja myös aamiainen maistuu.
- xmxx
Mitä Teijun keittiössä on tarjolla aamiaisella?
- 533677
Halikon Shell saa pilluu
- Narsisminilmentymä
Aivan käsittämätöntä ettei kukaan, st 1 /Restelin ylemmältä taholta puutu talon sisällä tapahtuviin henkilöstö ongelmiin.
Miksi aikuiset motivoituneet työntekijät jättävät paikan yksi toisensa jälkeen ???? - palqute
antakaa palaute aluejohtajalle sieltä ne määräykset tulee.
- Narsisminilmentymä
Aluejohtajalla ja häneltä tulevilla ohjeilla ei ole näihin ongelmiin osaa eikä arpaa, ongelmat johtunevat täysin talon sisällä harjoitettavasta toiminnasta. Asioiden todellinen tilanne ei ole kantautunut oikeille henkilöille saakka, jotta tarvittavia korjausliikkeitä olisi tehty. Ja jos on , tilanne erittäin paha ottaen huomioon kuinka suuren joukon työllistäjä on kyseessä.
- Menessa
Eiköhän ole ihan normaalia, että ihmiset vaihtavat työpaikkaa tai lähtevät opiskelemaan. Mukavia työntekijöitä siellä on vieläkin muutamaa hapanta lukuun ottamatta. Mukava ilmapiiri ihan yleisesti.
- osansa
huono johtaja pilaa kaiken ja sen on todettu tutkimuksissa jopa sairastuttavansa työntekijät masennukseen, että sikäli johtoportaalla on osansa
- uskomatontakäytöstä
Nämä ei liity enää mitenkään aamupaloihin nämä henkilöstö ongelmat. Toiseksee ne eivät kuulu kenellekkään yrityksen ulkopuolisille eikä asiakkaille!
Jos aamupala tarjontaan on tyytymätön siitä voi antaa asiallista palautetta shellille vaikka netin kautta, palautteeseen kannattaa perustella mihin ja miksi on tyytymätön sekä miten toivoisi asian muuttuvan.
Turha huudella täällä jollei ole sitä vertaa selkärankaa ettei voi tai kykene palautteen antoon muuta kuin asiattomalla kirjoittelulla.
En ole missään yhteyksissä kyseiseen yritykseen mutta asiakaspalvelussa työskentelevänä voin todeta että on olemassa myös määräykset joiden mukaan työntekijöiden on toimittava jos haluaa työpaikkansa pitää.
RÄÄVÄ SUUT TUKKIKOON TURPANSA
!!!- Menessa
Uskomatonta käytöstä, nimenomaan! Tuntuu nykyään olevan yleisesti hyväksyttävää ja jopa ihan normaalina tapana, että työntekijät haukkuvat julkisesti entiset ja nykyiset työpaikkansa. Tästä keskustelusta näkyy aivan selvästi, että kommentoijat ovat entisiä katkeroituneita työntekijöitä, jotka eivät ole työelämässä pärjänneet. Vastuuton ihminen syyttää kaikesta jotain ulkopuolista tahoa ja on sokea omia puutteitaan kohtaan. Shell on iso ketju, joten vaikea kuvitella, että minkäänlaista asiatonta käytöstä pääsee esiintymään.
- Anonyymi
Hyvä ruoka on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844