Miten teilla muilla iskilla on menny vaimon kans syntyman jalkeen. lapsi on nyt noin 2 kuukautta ja nyt on vaimon kans riitaa monta kertaa viikossa ja ihan pienistaki asioista, se on ruvennu töksayttelemaan asioista paljon asioista ja usein våittåå etta minå en tee mitåån. vaikka vaihdan vaippoja, kylvetån joka kerta, ym. ja koti töita teen,melkeen yhtå paljon. Mutta ei sita aina jaksa kaikkea ku on aika raskas työkin, etta usein tarvii lepoa töiden jålkeen. Ja alkoholia en ole kåyttånyt aikoihin 2-3 kertaa tåsså puolen vuoden sisåån.
Mutta rupeaa tåsså miettimåån ettå mikå måttåå ku aina on hapan naama ja pahalla påållå, ei taho jaksaa enåå. Ja toinen asia on vaimon Åiti ja yks toinen sukulainen, sekaantuu joka helvetin asiaan ja yrittåå hallita dominoida tai miten sanotaan. ne soittelee jatkuvasti toisilleen. Ja sen åiti jotenki halventaa mun lasten hoito taitoja ja muita tekemisiå.Mua epåilty joka helvetin asiassa, niiden koko suku ollu aina mua vastaa. Mutta aina kuitenki mina jårjestån kaiken.
Rakastan vaimoani yli kaiken enka halua menttåå perhettåni?Onko muilla mitåån samankaltaista? Sori tuo teksti on våhan sekaista, mut kuiteski :)
Hyvåå kevåttå kaikille :)
Vaimo+muuta
8
983
Vastaukset
- paljonko
unta vaimos saa? Meillä 4-kuukautinen tenava herättelee vaimoa tunnin välein yöllä ja vaimo on kuin myrskyn merkki. Oon ehdottanu korviketta öisin (että mä antaisin) mut vaimo pelkää et imetys tyssää siihen. Kanniskelemalla ei poika nukahda vaan vaatii aina sen imetyksen. Yhtä hankalalta kuulostaa teillä tilanne kuin meilläkin! Mut luotan siihen et kunhan poika alkaa nukkua et vaimokin sais unta, se on taas paremmalla päällä. Aiemmista ajoista tiedän millainen se on jos ei unta tai ruokaa oo tarpeeksi saanu ja nythän on jo monen kuukauden univajeet sillä.
- äiti kohta kahdelle
ja jos ei nukkumalla parane, niin voisikohan vaimo olla masentunut..synnytyksenjälkeinen masennus? Neuvolassa kannattaa puhua joko yksin tai kaksin jos niin on. Ja kannattaisiko sopia miten kotityöt ja lapsenhoidon jakaisi, niin että MOLEMMAT olisi tyytyväisiä? Meillä kun käytiin samanmoista keskustelua eilen, kun molemmista tuntuu että itse tekee niiiiin paljon..
- valvominen
Tod.näköiset syyt ovat nuo. Jatkuva vastuu myös.
Silloin tällöin kun saa nukkua kunnolla vaimo voi helpottaa. - monesti monesti
riidellään... Tuntuu että pian teen lähdön. Tosissani miettinyt.
Kokoaja on jostain nipottamista, siis järjettömistä asioista härkäsiä. Ikinä ennemmin en esimerkiksi tykännyt käydä ennemmin töissä kuin olla kotona, nyt huvittais tehä jatkuvasti ylitöitä.
Niin se menee... Ei voi mitään. :/
Tidoksi ämmille jotka vouhkaa pia no tee kotona jotai:
muija sano hetkisitte TÄNÄÄ säkää et ku oot vaan etkä oo vauvan kanssa... Sanoin että mitähän sä taas puhut oon ollu vauvankans KOKO viikonlopun enemmän tekemisis ku sinä ja tiedät sen, oli vastaus mulla onki jalka kipee.... Ei siis valituksen aiheella mitään tolkkua... Katotaa tuntuu että en jaksa, ikävää oman lapsen kannalta... Mutta ei senkään oo järkevää tällästä nähä- hoitaa...
..kun olet töissä?
Mitä kinaamista siinä on, kumpi on milloinkin ollut enemmän vauvan kanssa?
Se on teidän kummankin lapsi, ei pitäisi olla valittamista jos JOUTUU olemaan hänen kanssaan.
Myös n.6kk synnytyksen jälkeen naisen elimistössä muuttuu hormoonitasapaino takaisin raskaushormoonien poistuessa ja tässäkin on jo tarpeeksi naiselle kestämistä.
Ne kaikki tapahtuu naisen kropassa ja jos miehet ei kestä kuunnella paria kuukautta kiukuttelua kaiken sen jälkeen mitä teidän naiset on joutunut kokemaan n. vuoden ajan niin jo on helvetti!!!!!
Puolestani tunkekaa valituksenne perseeseenne, mun avovaimo on kiukutellut ja ollut väsynyt, mutta syystä:
HÄN kantoi vauvaamme 9kk, kärsi pahoinvoinnit, turvotukset, selkäsäryt, synnytyskivut jne...
HÄN hoitaa vauvaamme kun olen töissä ja kun olen väsynyt työpäivän jälkeen, HÄN antaa minun nukkua pinet päikkärit ja menee itse vasta sen jälkeen lepäämään.
HÄN tekee ruoan, pesee pyykit, siivoaa ja hoitaa 3 koiraamme!!
Miten olisi mulla pokkaa valittaa jos hän on kiukkuinen/väsynyt? Hänhän on töissä 24/7!!
Miettikää nyt miehet taas hiukka pidemmälle!!!
T: MIES - tällä hetkellä
hoitaa... kirjoitti:
..kun olet töissä?
Mitä kinaamista siinä on, kumpi on milloinkin ollut enemmän vauvan kanssa?
Se on teidän kummankin lapsi, ei pitäisi olla valittamista jos JOUTUU olemaan hänen kanssaan.
Myös n.6kk synnytyksen jälkeen naisen elimistössä muuttuu hormoonitasapaino takaisin raskaushormoonien poistuessa ja tässäkin on jo tarpeeksi naiselle kestämistä.
Ne kaikki tapahtuu naisen kropassa ja jos miehet ei kestä kuunnella paria kuukautta kiukuttelua kaiken sen jälkeen mitä teidän naiset on joutunut kokemaan n. vuoden ajan niin jo on helvetti!!!!!
Puolestani tunkekaa valituksenne perseeseenne, mun avovaimo on kiukutellut ja ollut väsynyt, mutta syystä:
HÄN kantoi vauvaamme 9kk, kärsi pahoinvoinnit, turvotukset, selkäsäryt, synnytyskivut jne...
HÄN hoitaa vauvaamme kun olen töissä ja kun olen väsynyt työpäivän jälkeen, HÄN antaa minun nukkua pinet päikkärit ja menee itse vasta sen jälkeen lepäämään.
HÄN tekee ruoan, pesee pyykit, siivoaa ja hoitaa 3 koiraamme!!
Miten olisi mulla pokkaa valittaa jos hän on kiukkuinen/väsynyt? Hänhän on töissä 24/7!!
Miettikää nyt miehet taas hiukka pidemmälle!!!
T: MIESja teen kaiken, koira mukaan luettuna. Että timmottii ei päde tänne toi pälötys.
- Mutta sen kanssa
pitää elääkkin.
- siis tohon yhtä
ylemmäs olevaan "samankaltaiseen" tapaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314