R.Viittasen korjaamo, tekeekö hyvää työtä?
auto
7
337
Vastaukset
- huoltaa tai korjata
koska nyt on lama. Itse ajan vaikka jarrutomalla paska autolla jota ei tietenkään ole katsastettu!!
- lehmä
No, en ihan tällaista vastausta odottanut... Ihmettelen vain, miten tulet selviämään liikenteessä katsastamattomalla ja jarruttomalla paska autolla, elämme kuitenkin SUOMESSA!!!
No, olen kuullut paljon positiivista kyseisestä korjaamosta,joten taidan itse käyttää peltilehmääni siellä! Liikenneturvallisuus! - mietit sitten
lehmä kirjoitti:
No, en ihan tällaista vastausta odottanut... Ihmettelen vain, miten tulet selviämään liikenteessä katsastamattomalla ja jarruttomalla paska autolla, elämme kuitenkin SUOMESSA!!!
No, olen kuullut paljon positiivista kyseisestä korjaamosta,joten taidan itse käyttää peltilehmääni siellä! Liikenneturvallisuus!kun ajan katsastamattomalla autolla jossa ei ole vakuutusta ilman ajokortia tietysti uuden mersusi kylkeen!!! Työttömän massit menee vuokraan ja ruokaan eikä autonhuoltoon!! Ja luottotiedot on mennyt joten kolarin maksat SINÄ!
- poikanen
mietit sitten kirjoitti:
kun ajan katsastamattomalla autolla jossa ei ole vakuutusta ilman ajokortia tietysti uuden mersusi kylkeen!!! Työttömän massit menee vuokraan ja ruokaan eikä autonhuoltoon!! Ja luottotiedot on mennyt joten kolarin maksat SINÄ!
Kuuleppas poikanen, kannattaa varmasti sinunkin opiskella hiukan autohuollon aakkosia, tiedä vaikka, kiinnostuisit korjaamaan autosi itse.
Niin ei tarvitse auton romuja tienposkista kerätä. Hinauspalvelukin maksaa... - hinailla tarvi!!
poikanen kirjoitti:
Kuuleppas poikanen, kannattaa varmasti sinunkin opiskella hiukan autohuollon aakkosia, tiedä vaikka, kiinnostuisit korjaamaan autosi itse.
Niin ei tarvitse auton romuja tienposkista kerätä. Hinauspalvelukin maksaa...Jos auto menee paskaksi lyön sen vaikka tuleen ja ostan samana päivänä uuden paskaAUTON!! Autojahan en tietenkään ota omille nimilleni ja poliiseitten kirjoittamia sakkoja ei joudu istumaan joten pyyhin niilläkin persettä!
- Höpöt
hinailla tarvi!! kirjoitti:
Jos auto menee paskaksi lyön sen vaikka tuleen ja ostan samana päivänä uuden paskaAUTON!! Autojahan en tietenkään ota omille nimilleni ja poliiseitten kirjoittamia sakkoja ei joudu istumaan joten pyyhin niilläkin persettä!
Höpönhöpö!
Ei paska autojakaan ryhdytä polttelemaan, ei muutakuin auto parkkiin odottelemaan parempia aikoja ja fillarin selkään ja menox! - Oot oikeessa..
Höpöt kirjoitti:
Höpönhöpö!
Ei paska autojakaan ryhdytä polttelemaan, ei muutakuin auto parkkiin odottelemaan parempia aikoja ja fillarin selkään ja menox!Voishan ne polttaa jos haluais mutta kun ongelma on se ettei niistä makseta enää missään rahaa!! Ennen vanhaan vein kuusakoskelle sitten sinne ruskoon jonnekkin perseeseen vaan enää ei rahaa paskaAUTOISTA tietääkseni saa mistää??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948