Hyvä Veikko. Pirkko ja Kalle

jatketaan

taasen täältä kertoimen yläpäästä, muuten tämä aihealue on antanut kävijämäärinä kahdella edellisellä palstalla yht, noin 9000 kävijää, joten ei aivan huono saavutus.

25

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä harvapa

taitaa etsiä sitä toiselta sivulta minne se on siirtynyt. Toivottavasti myös satumainen matkailija jatkaa tällä palstalla legendaarisia kertomuksiaan jotka saavat pilvisenkin päivän aurinkoiseksi.

• 9000....

...kävijää, vaan käyntiä. Me samat parikymmentä epätoivoista täällä pyöritään kerta toisensa jälkeen. Ei täällä kukaan vähänkään järkevä aikaansa kuluta.

• arvijo:

Kun lukukertojen miärä jaetaan ketjun viestien miärällä, suattaap meitä onnettommii olla jopa 40!

• nyt niin
        arvijo: kirjoitti:

Kun lukukertojen miärä jaetaan ketjun viestien miärällä, suattaap meitä onnettommii olla jopa 40!

halavasta panko, ette arvaa mistä minäkin nyt kirjottelen, kaukana oon ja seuraan mitä ketjussa kirjotellaan.

• tulisi pitää
        nyt niin kirjoitti:

halavasta panko, ette arvaa mistä minäkin nyt kirjottelen, kaukana oon ja seuraan mitä ketjussa kirjotellaan.

positiivisena niinkuin aiemmat! Huomaa vastauksien ja kävijöiden määrästä että positiivisuutta tarvitaan!!Osallistun itsekin tähän keskusteluun entisenä Nurmeslaisena aktiivisesti; elelen Etelä-Euroopassa asti. Satunnainen matkailija on jo legenda! Kirjoittelen taas kokemuksistani joita saitte lukea jo aiemmissa ketjuissa. Rehellistä ja ronskiakin kielenkäyttöä, mutta aurinko paistaa aina, joskus tosin pilven takaa.

• Tosi on

Jos itse on epätoivoinen,niin ei pidä olettaa kaikkien muidenkin olevan. Luulen,että suurin osa
        tämän otsikon alla kirjoittelevista,kuten minäkin,pidämme tatä mukavana, hauskassa muodossa ilmaistavana, ajatusten vaihtamistapana.
        Ainakin minulle tämä on ajnvietettä siinä kuin joillekin esim.itsensätyydyttäminen.
        Näin "kirjoittelututtuna" voin antaa varteenotettavan neuvon.Syväänkin epätoivoon on nyky lääketiede kehittänyt tehokkaita parannuskeinoja.Rohkeasti vaan apua hakemaan.

• voisi olla enempää
        Tosi on kirjoitti:

Jos itse on epätoivoinen,niin ei pidä olettaa kaikkien muidenkin olevan. Luulen,että suurin osa
        tämän otsikon alla kirjoittelevista,kuten minäkin,pidämme tatä mukavana, hauskassa muodossa ilmaistavana, ajatusten vaihtamistapana.
        Ainakin minulle tämä on ajnvietettä siinä kuin joillekin esim.itsensätyydyttäminen.
        Näin "kirjoittelututtuna" voin antaa varteenotettavan neuvon.Syväänkin epätoivoon on nyky lääketiede kehittänyt tehokkaita parannuskeinoja.Rohkeasti vaan apua hakemaan.

oikeassa! Positiivisesta asenteestasi ansaitset vähintäänkin Nobelin palkinnon! Jatka hyvä mies meidän kaikkien (tuhansien) päivän piristämistä!

• vai oliko se hyvä
        voisi olla enempää kirjoitti:

oikeassa! Positiivisesta asenteestasi ansaitset vähintäänkin Nobelin palkinnon! Jatka hyvä mies meidän kaikkien (tuhansien) päivän piristämistä!

huumeita viinaa naisia ja rahaa elämä on täynnä kaikenlaista pahaa.KAASUA SATUNNAINEN MATKAILIJA vai mikä se oli

• mietteitä
        vai oliko se hyvä kirjoitti:

huumeita viinaa naisia ja rahaa elämä on täynnä kaikenlaista pahaa.KAASUA SATUNNAINEN MATKAILIJA vai mikä se oli

Kävin tuota minnään reissussa ja tietysti "tankkasin rukalla".Olipa mainio matka muutennii kun taukopaikoilla kuumat "sumpit pihisi".Tapasin myös lappalaisia naisia ja tietysti annoin "silliä kullekin".Taisi tyttö naattia mausta ku totesi et ompa melekonen "kuutos silli" Asiasta toiseen!Olen kovin miettiny vaihtoehtoa vuoden virkavapaasta ja muuttaa vuodeksi nurmekseen vanhoille synnyinsijoille.Olisi mukavaa elää vuosi nuemeslaisena ja tutustua sikäläiseen elämänmenoon kolmenkymmenenneljän vuoden jälkeen.Tuttuja siellä ei juurikaan enää löydy,mutta uskon että ystäviä löytyy koska jo juurien ansiosta kontaktien saaminen on helpompaa ja varmaankin vanhoja tuttujakin siellä vielä asustaa.Kai siellä vapaita eukkojakin vielä elelee joten kiihkeä vuoden kiimakin onnistunee.Ei kai nurmeksen uroot oo niin tarkkoja reviiristään etteikö yksi etelän sonni joukkoon mahdu.En aio vallata teidän naaraita saatika ruokkia teidän pentueita.Sitä vaan ihminen haluaa kokemuksia tän lyhyen elämän varrelta ja kun vielä on täysissä voimissaan oleva yksilö,niin miksipä ei?

• kuulleet
        mietteitä kirjoitti:

Kävin tuota minnään reissussa ja tietysti "tankkasin rukalla".Olipa mainio matka muutennii kun taukopaikoilla kuumat "sumpit pihisi".Tapasin myös lappalaisia naisia ja tietysti annoin "silliä kullekin".Taisi tyttö naattia mausta ku totesi et ompa melekonen "kuutos silli" Asiasta toiseen!Olen kovin miettiny vaihtoehtoa vuoden virkavapaasta ja muuttaa vuodeksi nurmekseen vanhoille synnyinsijoille.Olisi mukavaa elää vuosi nuemeslaisena ja tutustua sikäläiseen elämänmenoon kolmenkymmenenneljän vuoden jälkeen.Tuttuja siellä ei juurikaan enää löydy,mutta uskon että ystäviä löytyy koska jo juurien ansiosta kontaktien saaminen on helpompaa ja varmaankin vanhoja tuttujakin siellä vielä asustaa.Kai siellä vapaita eukkojakin vielä elelee joten kiihkeä vuoden kiimakin onnistunee.Ei kai nurmeksen uroot oo niin tarkkoja reviiristään etteikö yksi etelän sonni joukkoon mahdu.En aio vallata teidän naaraita saatika ruokkia teidän pentueita.Sitä vaan ihminen haluaa kokemuksia tän lyhyen elämän varrelta ja kun vielä on täysissä voimissaan oleva yksilö,niin miksipä ei?

ooh onpa ihanaa kun "kuiskit rullilla"

• matkailija!
        Tosi on kirjoitti:

Onnistuiko viime lauantain saalistus reissu Helsingin yössä mainittavalla tavalla? Kerroppas siitä jos kerrottavaa on! Olet positiivinen poikkeus taantuma-ajan ilmapiirissä! Autat osaltasi meitä suhteuttamaan asiat ja ymmärtämään tiukkapipoisen elämänkatsomuksen idioottimaisuuden! Luonnehdin sinut positiiviseksi psykiatriksi joka luo uskoa ja auttaa unohtamaan arkiset ja usein mitättömät huolet, ainakin hetkeksi.

• ja aurinkokin
        matkailija! kirjoitti:

Onnistuiko viime lauantain saalistus reissu Helsingin yössä mainittavalla tavalla? Kerroppas siitä jos kerrottavaa on! Olet positiivinen poikkeus taantuma-ajan ilmapiirissä! Autat osaltasi meitä suhteuttamaan asiat ja ymmärtämään tiukkapipoisen elämänkatsomuksen idioottimaisuuden! Luonnehdin sinut positiiviseksi psykiatriksi joka luo uskoa ja auttaa unohtamaan arkiset ja usein mitättömät huolet, ainakin hetkeksi.

paistaa kirkkaana, hormonit alkavat taas hyrrätä uudella volyymilla. Tarmokas ja hövelikäytöksinen ei jää ilman naisseuraa! Pitää vaan muistaa hyvät käytöstavat ja olla kohteliaan kiinnostunut valitsemastaan. Yleensä palkkion saa luonnossa, namia!

• hyvä satunnainen
        Tosi on kirjoitti:

matkailija!Olet aarre ja sinun vuoksi lueskelen paltstaa päivittäin! Ilo elämääni!

• Tosi on
        hyvä satunnainen kirjoitti:

matkailija!Olet aarre ja sinun vuoksi lueskelen paltstaa päivittäin! Ilo elämääni!

Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti.
        Täällä pk-seudulla on tänään erinomaisen kaunis ulkoilusää.Olin juuri meren jäällä pienellä hiihtolenkillä.
        Edellisen viikonloppuni baanakierrokseni tiimoil-
        ta ei mitään kummallisempaa kerrottavaa. Aivan
        normaali ilta asiaankuuluvine sivujuonteineen.
        Tapasin mieluisan naisseuralaisen, ja hänen kanssa elimme "onnellisina" aamuun asti.

Nyt olin viettämässä perjantai-iltaa ja lauantai-
        ta Haikon Kartanossa.Se on lähin huvittelupaikka
        kotoani katsottuna.
        Perjantai-ilta sujui aivan fantastisesti.Nais-
        rintamalla oli valinnanvaraa kuten Rovaniemen
        markkinoilla ikään.Valinnan vaikeudesta huoli-
        matta tein mielestäni oikeanlaisen siirron.
        Jatkoseurakseni valikoitui kertakaikkisen täy-
        dellinen yksilö,ainakin hetken hurmaa silmällä-pitäen.Myö tanssittiin valssit ja polokat niin
        rippeet,sitä varten on sivuttii kippeet...
        Vietimme erittäin monivivahteisen loppuyön ladyn
        hotellihuoneessa. Tutustuin häneen niin syvälli-
        sesti,että kumppanini kysäisi aktin jossakin vai-
        heessa; mistä näitä senttejä oikein tulee?
        Riistan ystävänä tarjoilin kumppanilleni myö-
        hemmin pehmeää jänistä.Tarjoilu oli onnistunut
        ainakin tyytyväisestä huokailusta päätellen.
        Lauantaipäivä meni monenmoista puuhaillessa ja
        ikuista rakkautta vannoessa.Elämän kokemuksel-
        lani päättelen,että se oli enempi pelkkää sana-
        helinää.Toki,tietenkin tapaan hänet myöhemminkin,
        mutta sormuksiin on vielä pitkä matka.

Vielä eräs hupaisa tapaus.Yöllä,jo valintani tehtyäni, törmäsin vuosien takaiseen seurustelu-
        kumppaniini.Hänkin olisi halunnut viedä minut
        huoneeseensa vanhoja muistoja verestäeksemme.
        Silloin koin,että olin kahden naisen loukussa.
        Siitä selviytyminen oli varmaan samanlainen suoritus kuin kahden asunnon loukusta konsanaan.

• Haikkoon jo ensi
        Tosi on kirjoitti:

Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti.
        Täällä pk-seudulla on tänään erinomaisen kaunis ulkoilusää.Olin juuri meren jäällä pienellä hiihtolenkillä.
        Edellisen viikonloppuni baanakierrokseni tiimoil-
        ta ei mitään kummallisempaa kerrottavaa. Aivan
        normaali ilta asiaankuuluvine sivujuonteineen.
        Tapasin mieluisan naisseuralaisen, ja hänen kanssa elimme "onnellisina" aamuun asti.

Nyt olin viettämässä perjantai-iltaa ja lauantai-
        ta Haikon Kartanossa.Se on lähin huvittelupaikka
        kotoani katsottuna.
        Perjantai-ilta sujui aivan fantastisesti.Nais-
        rintamalla oli valinnanvaraa kuten Rovaniemen
        markkinoilla ikään.Valinnan vaikeudesta huoli-
        matta tein mielestäni oikeanlaisen siirron.
        Jatkoseurakseni valikoitui kertakaikkisen täy-
        dellinen yksilö,ainakin hetken hurmaa silmällä-pitäen.Myö tanssittiin valssit ja polokat niin
        rippeet,sitä varten on sivuttii kippeet...
        Vietimme erittäin monivivahteisen loppuyön ladyn
        hotellihuoneessa. Tutustuin häneen niin syvälli-
        sesti,että kumppanini kysäisi aktin jossakin vai-
        heessa; mistä näitä senttejä oikein tulee?
        Riistan ystävänä tarjoilin kumppanilleni myö-
        hemmin pehmeää jänistä.Tarjoilu oli onnistunut
        ainakin tyytyväisestä huokailusta päätellen.
        Lauantaipäivä meni monenmoista puuhaillessa ja
        ikuista rakkautta vannoessa.Elämän kokemuksel-
        lani päättelen,että se oli enempi pelkkää sana-
        helinää.Toki,tietenkin tapaan hänet myöhemminkin,
        mutta sormuksiin on vielä pitkä matka.

Vielä eräs hupaisa tapaus.Yöllä,jo valintani tehtyäni, törmäsin vuosien takaiseen seurustelu-
        kumppaniini.Hänkin olisi halunnut viedä minut
        huoneeseensa vanhoja muistoja verestäeksemme.
        Silloin koin,että olin kahden naisen loukussa.
        Siitä selviytyminen oli varmaan samanlainen suoritus kuin kahden asunnon loukusta konsanaan.

viikonloppuna mikäli naisia on tarjolla noin runsaasti! Ja tuntuvat vielä olevan miehuksen tarpeessa. Kiitos hyvä veli vinkistä! Kevättä rinnassa, naisilla jo varmaan molemissa!

• rohkeasti elämänne

hauskoista hetkistä muiden iloksi tai pessimistien suruksi! Aina hauskkoo olla pittää ja onhan perjantai! Jotenkin nykypäivänä nämä työviikot tuntuvat kovin raskailta= meiltä vaaditaan liikaa? Nyt yksi wiski ja päivällinen ja sitten ihanille nokkaunille. Jaksaa taas illalla nauttia elämästä vaimon kanssa. Mitähän lieneekään tiedossa....

• noin vilpittömästi

ruinaat!Olin ytäväni kanssa jokunen vuosi sitten Helsingin yössä juhlatuulella. Aamuyöstä kylkeemme liimaantui kolme kuvankaunista venäläistä naista, asuivat suomessa. He tekivät ehdotuksen ikimuistoisesta viikonlopusta mikäli rahaa on. Pistäydyin hempeimmän kolmikon naisen kanssa pankkiautomaatilla jossa näytin tilini saldon. Hän haukkoi henkeä ja sopimus oli selvä. Pyyhkäsimme taksilla heidän asunnolleen Hakaniemeen. Puitteet olivat upeat ja yltäkylläinen palvelu alkoi välittömästi. Tytöt vähensivät vaatteensa (sukkanauhaa jne)ja valmistivat maittavan aterian juomineen. Saimme jo ensimmäiset aktit ennen ateriointia. Kyllä venakko osaa hoitaa asian. Yövyimme megalo sängyssä kaikki viisi, naimme vuorotellen sitä joka eniten kiihotti. Aamulla rytmi jatkui samanlaisena; ihanat aamiaiset tuherolla höystettynä. Tässä tiimellyksessä pienitavaraisen kanssa kondomikin rikkoontui jolloin nainen desinfioi elimemme sitruunalla. Lienee vanha hyvä keino estää esim. taudit? Huolenpito oli siis lähes taivaallista ja paratiisimaista. Eivät olleet eilisen teeren poikia. Summasummarum; mitä tämä lysti sitten maksoi? 2500 euroa. Sunnuntaina morkkiksen uuvuttamana summa tuntui kohtuuttomalta mutta näin vuosien jälkeen oli se hintansa väärti. Koimme jotain aivan ainutlaatuista.

• lauluntekijää
        noin vilpittömästi kirjoitti:

ruinaat!Olin ytäväni kanssa jokunen vuosi sitten Helsingin yössä juhlatuulella. Aamuyöstä kylkeemme liimaantui kolme kuvankaunista venäläistä naista, asuivat suomessa. He tekivät ehdotuksen ikimuistoisesta viikonlopusta mikäli rahaa on. Pistäydyin hempeimmän kolmikon naisen kanssa pankkiautomaatilla jossa näytin tilini saldon. Hän haukkoi henkeä ja sopimus oli selvä. Pyyhkäsimme taksilla heidän asunnolleen Hakaniemeen. Puitteet olivat upeat ja yltäkylläinen palvelu alkoi välittömästi. Tytöt vähensivät vaatteensa (sukkanauhaa jne)ja valmistivat maittavan aterian juomineen. Saimme jo ensimmäiset aktit ennen ateriointia. Kyllä venakko osaa hoitaa asian. Yövyimme megalo sängyssä kaikki viisi, naimme vuorotellen sitä joka eniten kiihotti. Aamulla rytmi jatkui samanlaisena; ihanat aamiaiset tuherolla höystettynä. Tässä tiimellyksessä pienitavaraisen kanssa kondomikin rikkoontui jolloin nainen desinfioi elimemme sitruunalla. Lienee vanha hyvä keino estää esim. taudit? Huolenpito oli siis lähes taivaallista ja paratiisimaista. Eivät olleet eilisen teeren poikia. Summasummarum; mitä tämä lysti sitten maksoi? 2500 euroa. Sunnuntaina morkkiksen uuvuttamana summa tuntui kohtuuttomalta mutta näin vuosien jälkeen oli se hintansa väärti. Koimme jotain aivan ainutlaatuista.

lainatakseni; "kalliit ovat laulujen lunnaat"!
        Mutta olet oikeassa; ei maukkaita elämänkokemuksia voi rahalla mitata eikä kannatakaan. Rahhaa tulee ja menee, ei niitä mukaansa saa! Elämän nautinnot/kokemukset ovat korvaamattomia ja joskushan ne maksaakin. Nuiva ja pihi asenne pilaa monta hyvää asiaa lyhyen elämämme aikana. Kaikki kannattaa suhteuttaa ja elää avoimin silmin.

• se elämässä
        lauluntekijää kirjoitti:

lainatakseni; "kalliit ovat laulujen lunnaat"!
        Mutta olet oikeassa; ei maukkaita elämänkokemuksia voi rahalla mitata eikä kannatakaan. Rahhaa tulee ja menee, ei niitä mukaansa saa! Elämän nautinnot/kokemukset ovat korvaamattomia ja joskushan ne maksaakin. Nuiva ja pihi asenne pilaa monta hyvää asiaa lyhyen elämämme aikana. Kaikki kannattaa suhteuttaa ja elää avoimin silmin.

ilmaista on? Ei ainakaan hauskanpito, ostettuna.
        Mutta kokemukset ovat aina jollain tavalla korvaamattomia. Nyt on kevät!

• tämän palstan
        se elämässä kirjoitti:

ilmaista on? Ei ainakaan hauskanpito, ostettuna.
        Mutta kokemukset ovat aina jollain tavalla korvaamattomia. Nyt on kevät!

kirjoittelevat nukkuu?

• niitä olikaan?
        tämän palstan kirjoitti:

kirjoittelevat nukkuu?

urokset alkavat heräillä talviuniltaan.Eiköhän kevät saa mielen virkeäksi ja hormoonit hyrräämään. Miehet kun aina kehuskelevat saavutuksillaan naisten keskuudessa sekä kaatojen määrässä,niin ajattelinmpa heittää ilmoille kysymyksen että montakos naarasta itsekukin on saanut kaadettua ja vielä ammuttua omalla nuolella napakymppiin tai sinnepäin?Ohilaukauksetkin huomioidaan.Tietysti vielä mieleenpainuvin ja vaikein kaato on plussaa. Itse kerron myöhemmin omat metsästystarinat.

• Tarinoita ja tositarinoita
        niitä olikaan? kirjoitti:

urokset alkavat heräillä talviuniltaan.Eiköhän kevät saa mielen virkeäksi ja hormoonit hyrräämään. Miehet kun aina kehuskelevat saavutuksillaan naisten keskuudessa sekä kaatojen määrässä,niin ajattelinmpa heittää ilmoille kysymyksen että montakos naarasta itsekukin on saanut kaadettua ja vielä ammuttua omalla nuolella napakymppiin tai sinnepäin?Ohilaukauksetkin huomioidaan.Tietysti vielä mieleenpainuvin ja vaikein kaato on plussaa. Itse kerron myöhemmin omat metsästystarinat.

tarvitaan, ettei tämä positiivinen ketju näivety!

• Tosi on
        niitä olikaan? kirjoitti:

Tässä nyt vaan lyhyesti kannanotto ilmoille heittämääsi kysymykseen.
        Omat saavutukseni kerron näin havainnollisesti.
        Teoksen,nimeltään tuhannen ja yhden yön tarinat
        olen muutamaa sivua vaille läpikäynyt kannesta
        kanteen.Luvussa on mukana ostetut ja ns. ilmais-
        näytteet.Viimeksimainittuja on luonnollisesti
        ylivoimaisesti suurin osa otoksistani.
        Matkan varrella on ollut suurin osa erinomaisen
        miellyttäviä kokemuksia.Kyllä tottapuhuen nainen
        on ihmeellinen elävä miesten maailmassa.
        Ajatellaanpa,millaiset summat euroja tämän asian
        ympärillä pyörii pelkästään Suomessa.
        No,kaikki harrastukset maksaa,ja tämä on yksi
        miellyttävimmistä.
        Kunhan muut "kiireet" hellittävät,laitan taas
        tarinaa elävästä elämästä,mitään lisäämättä tai
        poisjättämättä.

• "satumainen
        Tosi on kirjoitti:

miellyttävimmistä.
        poisjättämättä.

matkailija" tämä palsta on tylsä. Koetahan jättää muut kiireet taakse sillä nyt on kevättä rinnassa!

• niinkuin arvelin;
        Tosi on kirjoitti:

miellyttävimmistä.
        poisjättämättä.

viestiketju näivettyi "satunnaisen matkailijan" mielenkiinnon loputtua. Paska homma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      313
      4213
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2026
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1521
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1018
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      135
      980
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      897
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    Aihe