Kahvista...

Winkki

Jos kahvi aiheuttaa teille närästystä tai vatsavaivoja, muttette halua kokonaan kahvista luopua, kokeilkaa Watsa-Kahwia.

12

10049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleensäkin

tarjoillaan lisäksi kaikenlaisia rasvapitoisia leivonnaisia, joten närästys on taattu. Kun itse pääsen pois pidoista, otankin kotona ensimmäiseksi lusikallisen ruokasoodaa niin on helpompi hengittää.

• kuitenkin

turvallisempi vaihtoehto. Kahvihan vie yöunetkin ja aamuyöstä on sitten suukin täynnä tuota hapanta parkkihappoa, kun herää. Siinähän kärventyy äänihuuletkin.

• Winkki

No laitoinpa tämän kuitenkin tänne jos joku haluaa kokeilla, eihän kahvia tosiaan pakko ole juoda. Itselläni tavallinen kahvi aiheutti niin kovaa närästystä että saatoin jopa oksentaa, mutta tästä kahvista ei ole tullut mitään oireita.

"Watsa-Kahwi on Robert Pauligin kehittämä vaaleapaahtoinen kahvilaatu, joka sisältää runsaasti antioksidantteja, mutta happoja huomattavasti vähemmän kuin perinteinen vaaleapaahtoinen kahvi: Sen pH on 5,2–5,6. Tällä pyritään minimoimaan kahvin vatsalle aiheuttamaa ärsytystä. Watsa-Kahwin valmistusmenetelmä ja resepti on patentoitu."

• Kokeillut
        Winkki kirjoitti:

No laitoinpa tämän kuitenkin tänne jos joku haluaa kokeilla, eihän kahvia tosiaan pakko ole juoda. Itselläni tavallinen kahvi aiheutti niin kovaa närästystä että saatoin jopa oksentaa, mutta tästä kahvista ei ole tullut mitään oireita.

"Watsa-Kahwi on Robert Pauligin kehittämä vaaleapaahtoinen kahvilaatu, joka sisältää runsaasti antioksidantteja, mutta happoja huomattavasti vähemmän kuin perinteinen vaaleapaahtoinen kahvi: Sen pH on 5,2–5,6. Tällä pyritään minimoimaan kahvin vatsalle aiheuttamaa ärsytystä. Watsa-Kahwin valmistusmenetelmä ja resepti on patentoitu."

Joo, oon kokeillut. En tiedä, onko yhtään sen kummempaa. Ainakin se maksoi mansikoita. Stockmannilta ostin pienen erän kokeeksi. Aika kivan makuista se kuitenkin oli.

• Nimetön
        Kokeillut kirjoitti:

Joo, oon kokeillut. En tiedä, onko yhtään sen kummempaa. Ainakin se maksoi mansikoita. Stockmannilta ostin pienen erän kokeeksi. Aika kivan makuista se kuitenkin oli.

Wtf- eli what the fuck on watsa-kahvi?

• Winkki
        Nimetön kirjoitti:

Wtf- eli what the fuck on watsa-kahvi?

Tuossa aiemminhan minä sen jo kerroin :)

• Nimetön
        Winkki kirjoitti:

Tuossa aiemminhan minä sen jo kerroin :)

Mietin silleen mitä se sisältää, mikä tekee siitä vatsa ystävällistä. Onko siitä vaan poistettu kofeiini? Paljon tarkalleen ottaen kustantaa?

• Winkki
        Nimetön kirjoitti:

Mietin silleen mitä se sisältää, mikä tekee siitä vatsa ystävällistä. Onko siitä vaan poistettu kofeiini? Paljon tarkalleen ottaen kustantaa?

Watsa-Kahwi on Robert Pauligin kehittämä vaaleapaahtoinen kahvilaatu, joka sisältää runsaasti antioksidantteja, mutta happoja huomattavasti vähemmän kuin perinteinen vaaleapaahtoinen kahvi.

Eli vähemmän happoja --> vatsalle ystävällisempää.
        Maksaa enemmän kuin tavallinen kahvi, 400 gramman pussista maksoin itse melkein 5 euroa.

• kahveja

Idé-kahvista on myös poistettu vatsaa ärsyttävät tekijät, mutta kofeiini on tallella.Refluksi kun on, niin käytän sitä silloin tällöin piristeenä. Tehoaa hyvin.

• Winkki

Mistä saa Idé-kahvia? Minkä hintaista?

• Kahvin nauttija

Watsakahvista todennäköisesti on poistettu vain kofeiini, koska minulle tulee heti pänsärkyä jos en juo suodatinkahvia aamuisin, no närästyksestä johtuen aloin kokeilemaan watsakahvia.Kuinkas ollakaan, tuli kauhea päänsärky ja kun sitten join tavallista kahvia, päänsärky katosi, elikkä siinä watsakahvissa ei ole kofeiinia.Taidan tyytyä ostamaan halvempaa kofeiinitonta kahvia.

• Anonyymi

Onko watsa kahvissa kofeiinia? Faktaa tietoa en ole löytänyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56