Jos kahvi aiheuttaa teille närästystä tai vatsavaivoja, muttette halua kokonaan kahvista luopua, kokeilkaa Watsa-Kahwia.
Kahvista...
11
8434
Vastaukset
- yleensäkin
tarjoillaan lisäksi kaikenlaisia rasvapitoisia leivonnaisia, joten närästys on taattu. Kun itse pääsen pois pidoista, otankin kotona ensimmäiseksi lusikallisen ruokasoodaa niin on helpompi hengittää.
- kuitenkin
turvallisempi vaihtoehto. Kahvihan vie yöunetkin ja aamuyöstä on sitten suukin täynnä tuota hapanta parkkihappoa, kun herää. Siinähän kärventyy äänihuuletkin.
- Winkki
No laitoinpa tämän kuitenkin tänne jos joku haluaa kokeilla, eihän kahvia tosiaan pakko ole juoda. Itselläni tavallinen kahvi aiheutti niin kovaa närästystä että saatoin jopa oksentaa, mutta tästä kahvista ei ole tullut mitään oireita.
"Watsa-Kahwi on Robert Pauligin kehittämä vaaleapaahtoinen kahvilaatu, joka sisältää runsaasti antioksidantteja, mutta happoja huomattavasti vähemmän kuin perinteinen vaaleapaahtoinen kahvi: Sen pH on 5,2–5,6. Tällä pyritään minimoimaan kahvin vatsalle aiheuttamaa ärsytystä. Watsa-Kahwin valmistusmenetelmä ja resepti on patentoitu." - Kokeillut
Winkki kirjoitti:
No laitoinpa tämän kuitenkin tänne jos joku haluaa kokeilla, eihän kahvia tosiaan pakko ole juoda. Itselläni tavallinen kahvi aiheutti niin kovaa närästystä että saatoin jopa oksentaa, mutta tästä kahvista ei ole tullut mitään oireita.
"Watsa-Kahwi on Robert Pauligin kehittämä vaaleapaahtoinen kahvilaatu, joka sisältää runsaasti antioksidantteja, mutta happoja huomattavasti vähemmän kuin perinteinen vaaleapaahtoinen kahvi: Sen pH on 5,2–5,6. Tällä pyritään minimoimaan kahvin vatsalle aiheuttamaa ärsytystä. Watsa-Kahwin valmistusmenetelmä ja resepti on patentoitu."Joo, oon kokeillut. En tiedä, onko yhtään sen kummempaa. Ainakin se maksoi mansikoita. Stockmannilta ostin pienen erän kokeeksi. Aika kivan makuista se kuitenkin oli.
- Nimetön
Kokeillut kirjoitti:
Joo, oon kokeillut. En tiedä, onko yhtään sen kummempaa. Ainakin se maksoi mansikoita. Stockmannilta ostin pienen erän kokeeksi. Aika kivan makuista se kuitenkin oli.
Wtf- eli what the fuck on watsa-kahvi?
- Winkki
Nimetön kirjoitti:
Wtf- eli what the fuck on watsa-kahvi?
Tuossa aiemminhan minä sen jo kerroin :)
- Nimetön
Winkki kirjoitti:
Tuossa aiemminhan minä sen jo kerroin :)
Mietin silleen mitä se sisältää, mikä tekee siitä vatsa ystävällistä. Onko siitä vaan poistettu kofeiini? Paljon tarkalleen ottaen kustantaa?
- Winkki
Nimetön kirjoitti:
Mietin silleen mitä se sisältää, mikä tekee siitä vatsa ystävällistä. Onko siitä vaan poistettu kofeiini? Paljon tarkalleen ottaen kustantaa?
Watsa-Kahwi on Robert Pauligin kehittämä vaaleapaahtoinen kahvilaatu, joka sisältää runsaasti antioksidantteja, mutta happoja huomattavasti vähemmän kuin perinteinen vaaleapaahtoinen kahvi.
Eli vähemmän happoja --> vatsalle ystävällisempää.
Maksaa enemmän kuin tavallinen kahvi, 400 gramman pussista maksoin itse melkein 5 euroa.
- kahveja
Idé-kahvista on myös poistettu vatsaa ärsyttävät tekijät, mutta kofeiini on tallella.Refluksi kun on, niin käytän sitä silloin tällöin piristeenä. Tehoaa hyvin.
- Winkki
Mistä saa Idé-kahvia? Minkä hintaista?
- Kahvin nauttija
Watsakahvista todennäköisesti on poistettu vain kofeiini, koska minulle tulee heti pänsärkyä jos en juo suodatinkahvia aamuisin, no närästyksestä johtuen aloin kokeilemaan watsakahvia.Kuinkas ollakaan, tuli kauhea päänsärky ja kun sitten join tavallista kahvia, päänsärky katosi, elikkä siinä watsakahvissa ei ole kofeiinia.Taidan tyytyä ostamaan halvempaa kofeiinitonta kahvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791