Coupe 2.0 / 2.7 kokemuksia?

harkinnassa

kulkupuoli ja äänet varmasti paremmat V6 mallissa, mutta kait 2litrasellakin pärjää.
miten käytännön kulutuslukemat, onko paljon eroa? onkos näitä suomessa yhtään rakenneltu?

11

3999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoja
    • on surkea.

      Todella onnettomat tehot mutta suuri kulutus. Noiden moottorien teho ero on vain 30hv.

    • v6 antaa äänet

      Auto on nätti se uudempi malli . 2 l koneella ajaa kaikki ajot mutta ei ole oikein ns munaa.
      2.7 konetta voi hiukan piristää jos tarvetta. Bensa palaa kyllä mutta sen voi laskea mitä on valmis maksamaan. Toiveena hyundain uusi 3.3 250hvn sonatan konen coupeen tehot kasvaa kulutus pienenee.

      Autossa ei ole vikaa ainoastaan ettei ole imagoltaan urheiluauto mutta se ei ole vika.

      • Hienoja

        Tahtoo tuollaisen :-)


    • Coupe on hyvä

      Olen Coupeilla ajanut neljä vuotta, joista kolme ensimmäistä juuri tuolla V6:lla.
      Neljän talven kokemuksella totean, että lämmin auto talvella ja aina on käynnistynyt kovillakin pakkasilla. Tuo V6 on moottorina varsin luja ja ainoa isompi huolto oli jakohihnan vaihto 120 tkm kohdalla.
      2-litrainen on kevyemmän keulansa ansiosta tasapainoisempi ajaa talviliukkailla, mutta kyllä V6 oli myös hyvä ajettava talvella. Ainoa asia mitä olen minäkin kuullut mahdollisista ongelmista, on ollut V6:n kytkin, joita on vaihdettu takuuseen. 2-litraisella ei tätä ongelmaa ole ollut. Suosittelen molemmilla koneilla.    

      • Auto.

        Niitä kytkin-, tai oikeastaan vauhtipyöräongelmia oli alkupään autoissa, eli 2002-2004. Näissä uudemmissa Coupeissa ei tätä vikaa enää ole.


    • Anonyymi

      Vaimolla ollut v6 automaatti 14 vuotta.Liian hyvä auto ei sellasta kannata tehdä.Huollossa yrittävät särkeä ehjää autoa.Ensimmäinen katsastus katsastusmies oli kysynyt pidätkö 15 vuotta.Vaimo oli vastannut kyllä.Vie sitten massaukseen.Asumme nyt maalla ja ostin vaimolle toiseksi autoksi maasturin.Hyundai jäi edellisenä talvena mahastaan kiinni lumihankeen.Tuli kunnon pakkaset -35 maasturi ei käynnistynyt.Hyndai lähti kuin palmunalta.Koneen äänet ei olleet kivat .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe