Olet
Sydämeni - laulu
soi soit - soit
Tien
Piilossa - olevaan
suruuniki - löysit
Tulit
Kanssani - itkit
keräsit - sirujani
Rakkaus
Sydämeni - taulu
olla
rakas - Sinulle
Olen
rakkaudesta - sairas
soit soit - soit
Tähän aamuni lehdelle
4
318
Vastaukset
- tomppa2006
...kauniisti soi runosi sävelet...
Kaikenlaisen monenmoisen rakkauteen liittyvän kuvasit vain muutamalla sanalla. Pidin.Niin syvästi koin
Olet lauluni.
Rakkauden sateen
alle vei - itkin
kiitos tomppa2006
sinun iltaas tässä näin kiitän.Liisa
- padme_amidala
..on runosi "soit soit - soit" näinhän tuo pikkulintu tuossa nurkalla lauleskelee iloissaan. Runosi on niin eheä alusta loppuun, etten osaa poimia siitä mitään kohtaa erikseen kehuttavaksi. Nuo ajatusviivat sanojn välissä asettuvat hyvin kokonaisuuteen : )
Eli lyhyemmin sanottuna, pidin paljon runostasi, kiitokset kun sain sen lukea : )Palauttees minussa - kyyneliks
ei - tämä elämän - soitin
ei - se oo vaiennu - ei
Olet - lauluni - aiheeni
olen - rakkaudesta - sairas
padme amidala
iltaas tuun kiitteleen
Sinun ja rakkaas iltaan kaikkea hyvää.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372