Tuntuu niin hölmöltä. Ihan kaikki. Varsinkin tänne avautuminen. Tiedätkö, ihan oikeesti luulin jonkun aikaa, että tästä tulee jotain. Mitä jotain, en uskaltanut aivan loppuun asti ajatella, mutta tietysti toivoin, että ehkäpä joskus vielä parasta mahdollista. Mutta oliko kaikki vain itsesuggestiota? Mielikuvituksen korkealentoa? Vai ootko sä oikeesti samanlainen kuin minä? Kokovartalojumissa silloin kun pitäisi uskaltaa? Eikö mun olemus ja katse sun lähellä kerrokaan sulle, että mä rakastan sua? Mun oli niin älytön ikävä sillon sua koko ajan, tein siksi vähän hölmöjä juttuja jotta näkisin sua edes hetken. Itteppä myös niistä kärsin. En oikeesti saa tästä selvää. Jos haluatkin olla vain ystävä (mikset sitten voisi selvästi sanoa niin?). Pelkään kaikenlaista, etenkin sitä, että jos asiat edistyisikin, en vastaisi mielikuvaasi ja pettyisit minuun pahasti. Toisaalta sun kanssasi on niin hyvä olla, esim. ke. toisaalta usein jää jälkiahdistus päälle, kun mikään ei ikinä johda mihinkään ja tunnen itseni idiootiksi. Viimeksikin. Yritin kyllä hiukan katsella sua mutta en uskaltanut päästää oikein mitään tunteita silmiin asti. Tämmöstä. Pidä huolta ittestäs kunnes nähdään. Olet rakas. Miehelle.
PS aion kyllä käyttää sitä minkä sinulta sain, ellei käy "vanhanaikaiset"
ehkä liian naiivi
7
755
Vastaukset
- tuntemuksista ja
tunteista. Voisi olla vaikka minun kirjoittama. Tsemppiä!
- tosiaan..
aiot käyttää sitä. Ja mielummin ennenkuin nähdään, koska muuten siitä tulee mulle liian "jännittävä" tilanne. Haluan olla sulle enemmän kuin ystävä, enkä varmasti tule pettymään sinuun, rakastan sinua oikeasti. Itse ajattelen välillä tuota samaa asiaa toisinpäin, että jos en olekaan tarpeeksi hyvä sinulle??
- melko...
kiitos mutta et ole se, jolle tän mielessäni osoitin, koska varmasti näen hänet ennen kuin voin käyttää "lahjaa"... Joskus luulen että hän saattaa lukea näitä ja ainakin kerran tuntui että jopa vastasi, mutta kuten nimimerkkini kertoo, olen aika kaistapää. Ehkäpä en ainoa täällä. Mutta pakko purkaa joskus, johonkin :)
- harvoinhan
melko... kirjoitti:
kiitos mutta et ole se, jolle tän mielessäni osoitin, koska varmasti näen hänet ennen kuin voin käyttää "lahjaa"... Joskus luulen että hän saattaa lukea näitä ja ainakin kerran tuntui että jopa vastasi, mutta kuten nimimerkkini kertoo, olen aika kaistapää. Ehkäpä en ainoa täällä. Mutta pakko purkaa joskus, johonkin :)
täällä osuu sille oikealle, ehkä joskus kuitenkin joku;) Minäkin tulen vielä näkemään sen oikeani ja sen takia olenkin vähentänyt tätä palstailua. Aina vaan ei pysty olemaan vastaamatta sellaisiin, mitkä ehkä saattaisi olla häneltä. No mutta jokatapauksessa hyvää kevättä sullekkin... keväällä tapahtuu aina kaikkea kivaa;)
- kyllä sopu sijaa antaa
melko... kirjoitti:
Eiköhän näille sivuille mahdu niin ne enemmän kuin myös vähemmän kaistapäisten sepostukset. Taitaa täällä olla yks jos toinen jonkun mittakaavan mukaan hieman höyrähtänyt. Eli Tervetuloa sekalaiseen sekapäitten joukkoon. Ja suomeksi sanottuna: elä suotta pode omantunnontuskia et varmasti ole ainoa. Meitä enemmän ja vähemmän tärähtäneitä on maailma pullollaan ja niistä varmasti aika moni on näilläkin sivuilla kirjoittelemassa pyörähdellyt.
- siltä että
se mies ei oo susta kovin kiinnostunu jos "mikään ei ikinä johda mihinkään" Haloo! Tai entä jospa se sun unelmien rinssi haluaakin susta vain sitä tiettyä asiaa ja sitä tympii sun unelmointis? Tervetuloa vaan sieltä pilvilinnoista oikeeseen elämään. Sori, on kyyninen olo.
- melko...
Voi olla niin. En saa hänestä selvää. Jos voisin luottaa vaistoihini mitä en tällä hetkellä oikein uskalla tehdä, arvelisin, että kyllä hän vähintään pitää minusta ja kunnioittaa (?) Jos hän vain pelkästään vällyjen alle yrittäisi, luulenpa että siihen löytyisi hänelle muutakin (=helpompaa) tarjontaa, ja myös huomattavasti laadukkaampaa. Pieni pelko hiipii mieleen, että hän haluaisi "hyödyntää" rakkauttani ja siihen se jäisi. Mutta vaikea uskoa sitä hänestä. Älä pelkää, sinä kyynikko, en ole niin höyrähtänyt että luulisin hänen aikovan taluttaa mut alttarille hetsilleen, kunhan nyt ensin puhuis. Ja pussais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715