Voiko jo alkaa uskomaan ennustuksiin,jos moni ennustaja näkee asiat täysin samalla lailla?kysymys oli ihmissuhteesta ja sain täysin samanlaiset ennustukset kaikilta neljältä.
Voiko jo uskoa,jos 4 ennustajaa näkee täysin saman
8
512
Vastaukset
- voi...
voi.
- voit hyvinkin
alkaa uskomaan että jotenskin niin menee ajan kans elämän meno.
- TOSI ON!
Minun on pakko tuoda julki eräs hyvin valitettava tosi asia!!Olkaapa tarkkana,kun soittelette näille"ennustajille"YHDELLÄ" siis luitte aivan oikein,saatta olla monta eri nimeä ja numeroa,mutta sama ihminen vastaa kuitenkin sun soittoosi,ja tunnistaa sut,näin ollen kertoo sulle samat asiat.Minua sieppaa niin paljon näiden huijareiden touhut,että heti ensimmäinen arkipäivä kun tulee teen ilmoituksen,näitä valvovalle puhelin asiamiehelle.Tänään kuulin aika pöyristyttävän jutun eräästä olevinaan selvänäkijästä ja parantajasta,mutta perästä kuuluu sano torven tekijä!!!
- kuulla
TOSI ON! kirjoitti:
Minun on pakko tuoda julki eräs hyvin valitettava tosi asia!!Olkaapa tarkkana,kun soittelette näille"ennustajille"YHDELLÄ" siis luitte aivan oikein,saatta olla monta eri nimeä ja numeroa,mutta sama ihminen vastaa kuitenkin sun soittoosi,ja tunnistaa sut,näin ollen kertoo sulle samat asiat.Minua sieppaa niin paljon näiden huijareiden touhut,että heti ensimmäinen arkipäivä kun tulee teen ilmoituksen,näitä valvovalle puhelin asiamiehelle.Tänään kuulin aika pöyristyttävän jutun eräästä olevinaan selvänäkijästä ja parantajasta,mutta perästä kuuluu sano torven tekijä!!!
jos näin on käynyt. Kerran luin suomi24llä tunnustuksen, kuinka nainen kertoi alaa "opetelleensa" kertoen kaikkien muidenkin olevan huijareita. Tämä ikävä juttu on jäänyt mieleeni vain siksi, että kuinkahan moni samallatavoin käyttäytyy.
Tilastointi lienee mahdoton?
Itse vasta ihan opiskelevana tiedän, että pelkkästään energianlähetyskurssin käynyt ei ole parantaja vaan se tulee vasta harjoituksen myötä ne vahvemmat energiat.
itselläni on opas joka ei itse ole parantaja, mutta herkkä vaistoamaan ja neuvomaan tapaa jollatavoin energiaani vuodan ihan itsestäänkin lähettämättä, ajatuksieni voimin.
On silti ikävää kuulla näin tapahtuneen, yksi työpuhelin luulisi riittävän ja nimi. Oletko aloittaja? Mietin vain, että onko laitonta omistaa monta nimikettä jotta et suotta löisi kirvestäsi kiveen lopulta?
- kokenut kaikki...
Hei
Et valitettavasti voi, sillä ennustukset on vain ennustuksia, minullekin 6 ennustajaa lupasi viime kesäksi kaikkea kivaa mm. rahahuolet katoaa, mies tulee elämääni ja työsuhde tulee pitempiaikainen eikä mikään näistä toteutunut. Näin ennusti peräti kuusi hyvänä pidettyä näkijää (esim. Eija, Kaarina. Ilse ym.)No joku voi sanoa, että ensi kesänä sitten, mutta kysyin juuri viime kesästä enkä kesästä 09. Tietysti aika heittää, mutta parasta vain elää ja katsoa mitä tulemaan pitää, kyselyt ei auta! - uskon...
Et voi.... Minulle on vuosien mittaan useampi kymmen luvannut tietyn miehen , saman verran kieltänyt ja luvannut jonkun muun. Ei ole näkynyt ketään. Tämä kyseleminen tuntuu jossain vaiheessa tärkeältä ja ainoalta oikealta, mutta jokaisen on kuljettava ne kiemurat, jotka on tarpeen, ei ne mitä näkijä luulee sinulle tulevan. Ei ole mitään näkemistä....on vain elämä.
- kysyvä eksyi heti tieltä
Hyvä säkä, kun minulle ei ole vaivautunut vastaamaan kukaan ennustaja täällä. =(
- tarkastin äsken
Olen saanut joulusta tähän saakka vastauksen kuusi kertaa (en ole kertaakaan kysynyt samaa asiaa). Kolme kertaa on jäänyt vastauksetta. Eri nimimerkkejä käyttelen.Olen ollut tyytyväinen.Miesasioista olen kysynyt vain kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029