Lapsuuden traumat vaikuttaa siihen, että saan paniikkikohtauksia ja olen masentunut?
Välillä on parempia aikoja näiden suhteen, mutta kun tauti on päällä, mietin ja kelaan lapsuuden aikaisia asioita ja oloni vain pahenee. Minulla on lääkitys, mutta tuntuu ettei se auta, tai tulee näitä päiviä kuin olen ihan maassa.
Lapsuuden traumat /masennus/paniikki
2
578
Vastaukset
- thisisomen
Veikkaisin että voi vaikuttaa paljonkin.
Parempaa neuvoa kuitenkin hankala sanoa, mee ammattilaisen juttusille.. ihan vaikkapa teekoohon ja sanot että sulla on ongelmia, haluat psykiatrin juttusille, niin ne järjestää sulle ajan. - infoa
googlaaa sanoilla "traumaperäinen stressihäiriö" "ptsd" voit löytää tietoa, joiden avulla voit saada näkökulmaa kysymykseesi. Itselläni sairauteni johtuu lapsuudenaikaisista traumoista ja kärsin paniikkikohtauksista (ts. omalla kohdallani takautumista) sekä luonnollisesti pitkäaikaisesta masennuksesta (lääkäri sanoi, että on ihan lunnollista masentua, kun on kokenut liian paljon liian varhain). Minkään euroopan lääkkeet eivät itseäni auttaneet vaan psykofyysinen fysioterapia toi minulle helpotuksen ja avun. Kukin taaplaa tyylillään, yksilöitä kun ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741