Lapsuuden traumat vaikuttaa siihen, että saan paniikkikohtauksia ja olen masentunut?
Välillä on parempia aikoja näiden suhteen, mutta kun tauti on päällä, mietin ja kelaan lapsuuden aikaisia asioita ja oloni vain pahenee. Minulla on lääkitys, mutta tuntuu ettei se auta, tai tulee näitä päiviä kuin olen ihan maassa.
Lapsuuden traumat /masennus/paniikki
2
598
Vastaukset
- thisisomen
Veikkaisin että voi vaikuttaa paljonkin.
Parempaa neuvoa kuitenkin hankala sanoa, mee ammattilaisen juttusille.. ihan vaikkapa teekoohon ja sanot että sulla on ongelmia, haluat psykiatrin juttusille, niin ne järjestää sulle ajan. - infoa
googlaaa sanoilla "traumaperäinen stressihäiriö" "ptsd" voit löytää tietoa, joiden avulla voit saada näkökulmaa kysymykseesi. Itselläni sairauteni johtuu lapsuudenaikaisista traumoista ja kärsin paniikkikohtauksista (ts. omalla kohdallani takautumista) sekä luonnollisesti pitkäaikaisesta masennuksesta (lääkäri sanoi, että on ihan lunnollista masentua, kun on kokenut liian paljon liian varhain). Minkään euroopan lääkkeet eivät itseäni auttaneet vaan psykofyysinen fysioterapia toi minulle helpotuksen ja avun. Kukin taaplaa tyylillään, yksilöitä kun ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862