Ilmainen vinkki tytöille: Älkää rakastuko rokkipoikiin! Ensin joudut taistelemaan huomiosta kitaran kanssa, aina kun olet hänen luonaan, hän vain soittelee kitaraa ja pitää sinua nuottitelineenä. Sitten hän lähtee kiertueilleen ja joudut kokemaan turhaa, pistävää mustasukkaisuutta kun monet tytöt huokailevat kultasi perään nähdessään hänet lavalla.
Kun lopulta eroatte riitaisasti, saat sydämeesi ikuiset viillot, jotka repeävät auki joka kerta kun kuulet hänen laulavan radiossa.
Älkää rakastuko rokkipoikiin! Siitä saa vaan haavoja sydämeen.
Neuvo tytöille.
9
1089
Vastaukset
- ppääp
Niin kerta. rakastukaa ihanin ujoihin suloisiin poikiin jolle ootte tärkeintä maailmassa eikä mitkään kitarat mene teidän edelle.
- aikalailla totta..
.. ikävä kyllä.
Itse olen rakastunut basistiin, ja kyllä noita keikkoja on koko ajan ja tytöt senkuin flirttailevat hänelle, tuntuu pahalta...
mutta ehkä, jos molemmat oikeasti rakastavat toisiaan, niin siihen ei ammatti eikä harrastus vaikuta ! : ) - rakastuko
Älkääkä rakastuko miehiin jotka ovat olevinaan bisnes miehiä ja jotka on sotkeutunut hämäräpuuhiin. Alle puolen vuoden seurustelun jälkeen tili näytti nollaa monta tonnia putsattu. Nyt syytteen nostettuani mies kieltää kaiken väittää että ANNOI rahoja vapaaehtoiseti ja että kyse oli vai parista tuhannesta? Sinä sika jopa mieheksi
- moisiskot
Tarpeeksi vittuunnuttuanne ruvetkaa itse rokkaamaan.
Miksi unelmoida jostakin noin vaikeasta, kun voi itse elää unelmaa? Päästyäsi juttuun kiinni, huomaat toivovasi poikien harrastavan mieluummin vaikka....hevospooloa ja valokuvausta. Rokkipojat ovat vain kilpailijoita tai kollegoja.
Ai että olen nero. - öhööömm.......
Ei rokkipoika aina meinaaa että on bändissä X''''DD Itte seurustelen rokkipojan kaa joka on sikaihana ja tällee.. : )))))) enkä mä oo mikää nuotti teline :DDDDD ja eihän toi sun juttus päde pelkkiin "rokkipoikiin" vaan vaik rakastus räppäriiin tai poppariin ni sama juttu se sit olis XDDD ei se nyt masatyylist johu : DD äh XDD hyvät naurut taas.. XD
- ngls
by the way
mä ainakin rakastun siihen keneen rakastun - HmmHmm
..Ehkä se täytyy ihan itse kokea, koska eihän sitä tunteilleen mitään voi ;)
hahahh joo moro:D:DDD mikä kakara oikee oot?:'D
- Ap.
Vittuilkaas ihan rauhassa vaan.
Joku kysyi ikää, joku ysinelonen, aika säälittävää. Olen ihan tänä vuonna 18 vuotta täyttävä nuori nainen.
Ja joku siellä sai naurut siitä kun käytin juuri rokkaria tässä. Nussikaa vain pilkkua, kerroin vain miten omalle kohdalleni kävi erään rokkibändissä soittavan pojan kanssa.
Että näin. Tuskin omasta mielestännekään tilanne olisi kauhean mukava. Mutta miten vain pennut haluavat, vittuilkaa vain ja nussikaa pilkkua ja kaikkea muutakin, jos saatte. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750