Kalamies kumppanina

Crapu

Tästä miehestä ei sitten ota selvää. Hurmaa naisen kun naisen uskomattomilla jutuillaan. Valehtelee ummet lammet päästäkseen pälkähästä tai pönkittääkseen egoaan. Niin valehtelee myös kavereilleen jos oma etu sitä vaatii. Pettää, koska naiset ovat kiinostuneita hänestä ja hän on "heikko" mies naisten edessä. Pystyy katsomaan silmiin ja vannomaan viattomuuttaan.Tuo kukkapuskia ja lahjoja ihan vain lepyttääkseen omaa huonoa omaatuntoaan. Outo pakkaus, voiko näin paatunutta olla? Mahtaa kalamiehellä itsellään olla tosi vaikeeta oman itsensä kanssa. Siksikö turvautuvat pulloon niin usein?
Sänkyhommissa lähes täysin perässä vedettävä. Ei suostu antamaan naiselle nautintoa, ei sitten millään. Vain oma hekuma tärkeintä. Kun saa lauetuksi niin se siitä sitten. Nainen jää vierelle täysin ällikällä. Pelkää naisen koskettelua, mutta haluaa itseään kosketeltavan.
On tarkka omista rahoistaan, vaikka olisi avioliitossa. Viettää tavallaan poikamieselämää vaikka olisi perhettäkin. Elää selvästi kaksoiselämää.

Kirjoitan syvällä kokemuksella ja nyt olenkin päättänyt tehdä lopun tälle farssille. En enää ikinä päädy kalamieheen. Elämäni kamalin kokemus naisen ja miehen välisestä suhteesta.

26

4486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas kala herrat:)

      ihan uskomatonta nää kalat miehet, miten voit kuvailla noin hyvin kalatM?? siis nää on just tälläisiä eikä niistä koskaan saa selvä:( ihan ni ku puhuisit minun kala miehestä tai kokemuksesta mitä minäkin olen kokenu oudon tyypin kaa!!!!!!!! mä tuun elämäniloppuun asti vihaamaan sitä miestä:-( ehkä olisi parempi jättää se ja jatkaa elämää jonkun järkevämpä miehen kanssa jolla edes olisi järkeeeeeeeeeee:)

    • taas lähdössä

      kala mies jos kuka on pelimies,ei kalamiehellä itsellän oo vaikeeta itsensä kanssa,miksikohän just kalamies vetää naisia puoleensa?kalamiehelle ei yleensä yks nainen riitä,siksi voi nautinnon antamisessa voi siis olla puutteita kun niin monta muijaa kierroksessa

      • teillä

        kerran rakkautta vielä riittää niin kannattaisikohan hiukan katsoa itseensä peilistä hetken ja miettiä että osoitankohan nyt rakkauteni hiukan väärällä tavalla kumppanilleni


      • crapu
        teillä kirjoitti:

        kerran rakkautta vielä riittää niin kannattaisikohan hiukan katsoa itseensä peilistä hetken ja miettiä että osoitankohan nyt rakkauteni hiukan väärällä tavalla kumppanilleni

        Tälle kun osoittaa tunteitaan niin aika usein saa pakit, siis ihan oikeasti. Tuntuu tosi kylmältä tyypiltä. Ei pidä julkisesta hellyydenosoituksesta, niinkään pienestä kuin käsikädessä kävelemisestä. Itse olen intohimoinen ja pidän paljosta koskettelusta ym. Olen kokeilunhaluinen. Hän ei todellakaan. Nyt hän on saanut näillä useilla pakeillaan tyrehdytettyä minunkin haluni. No jos kotona ei saa niin kait sitä sitten on minunkin lähdettävä vieraisiin. Tai sitten todellakin jatkettava matkaa yksin.
        Aikoinanin menin lankaan juuri tämän hänen miellyttävän käytöksensä takia. Avasi aina auton ja kaupan ovet, auttoi takin päältä ym. Supliikki seurapiirimies. Kaikenlisäksi vielä tosi hyvännäköinen tietäen tämän itsekin. Osaa esittää joka äidin unelmavävyä!


      • PUKKI-mies
        crapu kirjoitti:

        Tälle kun osoittaa tunteitaan niin aika usein saa pakit, siis ihan oikeasti. Tuntuu tosi kylmältä tyypiltä. Ei pidä julkisesta hellyydenosoituksesta, niinkään pienestä kuin käsikädessä kävelemisestä. Itse olen intohimoinen ja pidän paljosta koskettelusta ym. Olen kokeilunhaluinen. Hän ei todellakaan. Nyt hän on saanut näillä useilla pakeillaan tyrehdytettyä minunkin haluni. No jos kotona ei saa niin kait sitä sitten on minunkin lähdettävä vieraisiin. Tai sitten todellakin jatkettava matkaa yksin.
        Aikoinanin menin lankaan juuri tämän hänen miellyttävän käytöksensä takia. Avasi aina auton ja kaupan ovet, auttoi takin päältä ym. Supliikki seurapiirimies. Kaikenlisäksi vielä tosi hyvännäköinen tietäen tämän itsekin. Osaa esittää joka äidin unelmavävyä!

        kala on varmaan mustinen ja tunteellisin merkki mitä tiedän,tää heidän mystisyys ja kun ei oikein saa selvää onko lintu vai kala,se kait se juuri naisia kiehtoo,teillä ei vain taida kemiat käydä yksiin,mun ukostakaan ei aina saa selvää mutta en ole jäänyt haluneni kanssa yksin,ihana mies ja intohimoinen tosi-PUKKI


      • tuore mätä tapaus
        PUKKI-mies kirjoitti:

        kala on varmaan mustinen ja tunteellisin merkki mitä tiedän,tää heidän mystisyys ja kun ei oikein saa selvää onko lintu vai kala,se kait se juuri naisia kiehtoo,teillä ei vain taida kemiat käydä yksiin,mun ukostakaan ei aina saa selvää mutta en ole jäänyt haluneni kanssa yksin,ihana mies ja intohimoinen tosi-PUKKI

        Olet valitettavasti ollut suhteessa kalaasi vissiin aika kauan, ymmärrän, että olet pettynyt, ei tuo hyvältä kuulostanut.

        Mulla todella tuore tuttavuus, muutaman kuukauden. Ja jo tässä ajassa hän on onnistunut antamaan itsestään epäluotettavan kuvan. Vaikka itse oon ollu rehellinen ja sanonut, että en halua mitään muuta kuin sen, että ollaan rehellisiä, et kestän ihan kaikenlaisen totuuden. Et jos ei halua olla mun kanssa, niin vaihdan maisemaa kyllä.

        Mutta kalamies halajaa valehdella kait. Väittää, et on rehellisyyden kannalla ja että haluaa olla kanssani, mutta tarvitsee aikaa. Todellisuudessa vehtaa entisen tyttöystävänsä kanssa, joka täysin sekasin ja toivoton tapaus.

        Ja mitäs se mulle kuuluu, tehköön, mitä haluaa. Ja kun tiedän, että valehtelee mulle, niin annan miehen olla.

        Onhan maailmassa kaikenlaisia sekopäitä. Niiden elämään ei kannata tunkea, siitä saa vain ongelmia itselleen.


      • Danzigi

        Taas näitä. En tiedä onko kaloissa tälläisiä pelimiehiä mut voin sen hyvällä omalla tunnolla sanoa etten ainakaan itse lukeudu tähän kategoriaan. Mulle riittää yksi nainen ja sen verran tiedän itsestäni etten tule koskaan pettämään. Muutenki tämä nautinnon antaminen kumppanilleni on tärkeää, varsinki pitkässä suhteessa. Mikä se semmonen mies on joka ei pidä huolta toisen nautinnosta vaan miettii vaan omaa napaansa?! Kuulostaa kyllä jo oudolta minun korviini.


      • ketunsyötti
        crapu kirjoitti:

        Tälle kun osoittaa tunteitaan niin aika usein saa pakit, siis ihan oikeasti. Tuntuu tosi kylmältä tyypiltä. Ei pidä julkisesta hellyydenosoituksesta, niinkään pienestä kuin käsikädessä kävelemisestä. Itse olen intohimoinen ja pidän paljosta koskettelusta ym. Olen kokeilunhaluinen. Hän ei todellakaan. Nyt hän on saanut näillä useilla pakeillaan tyrehdytettyä minunkin haluni. No jos kotona ei saa niin kait sitä sitten on minunkin lähdettävä vieraisiin. Tai sitten todellakin jatkettava matkaa yksin.
        Aikoinanin menin lankaan juuri tämän hänen miellyttävän käytöksensä takia. Avasi aina auton ja kaupan ovet, auttoi takin päältä ym. Supliikki seurapiirimies. Kaikenlisäksi vielä tosi hyvännäköinen tietäen tämän itsekin. Osaa esittää joka äidin unelmavävyä!

        No et sit varmast tunne mua, olen kalamies, helmikuun loppupuolelta. Täys vastakohta sun kokemuksilles. Tules koittamaa, poikkeus vahvistaa säännön.


      • härrrkänainen
        crapu kirjoitti:

        Tälle kun osoittaa tunteitaan niin aika usein saa pakit, siis ihan oikeasti. Tuntuu tosi kylmältä tyypiltä. Ei pidä julkisesta hellyydenosoituksesta, niinkään pienestä kuin käsikädessä kävelemisestä. Itse olen intohimoinen ja pidän paljosta koskettelusta ym. Olen kokeilunhaluinen. Hän ei todellakaan. Nyt hän on saanut näillä useilla pakeillaan tyrehdytettyä minunkin haluni. No jos kotona ei saa niin kait sitä sitten on minunkin lähdettävä vieraisiin. Tai sitten todellakin jatkettava matkaa yksin.
        Aikoinanin menin lankaan juuri tämän hänen miellyttävän käytöksensä takia. Avasi aina auton ja kaupan ovet, auttoi takin päältä ym. Supliikki seurapiirimies. Kaikenlisäksi vielä tosi hyvännäköinen tietäen tämän itsekin. Osaa esittää joka äidin unelmavävyä!

        joka ihan oma-alotteisesti ottaa kädestä kiinni julkisella paikalla. Vaatii oman tilansa muuten, ei tykkää perässä roikkujanaisista. Hankala luonne, mutta ihme tavalla ymmärrän häntä.


      • Danzigi
        ketunsyötti kirjoitti:

        No et sit varmast tunne mua, olen kalamies, helmikuun loppupuolelta. Täys vastakohta sun kokemuksilles. Tules koittamaa, poikkeus vahvistaa säännön.

        Helmikuun loppupuolella mäkin syntynyt. Mahtaakohan muutkin helmikuun loppupuolella syntyneet kalat olla näitä vastakohtia?


    • rapu

      Niin totta!!! Tämä mies perheellinen ja naimisissa mutta vaimon lisäksi meitä muita on tietääkseni ainakin 3.Itse sanouduin jo irti koko systeemistä,mutta kala herra kyllä osaa olla taitava pitämään kiinni siitä mitä haluaa ja tahtoo...-pysyn lujana-

      • crapu

        mainitsemasi kalamies uiskentelee? Ettei vain olisi just mun mies.


      • ravulta
        crapu kirjoitti:

        mainitsemasi kalamies uiskentelee? Ettei vain olisi just mun mies.

        Mainitsemani kala uiskentelee kuin vana vedessä Turussa.


    • moittija

      itse edustaa? Et taida osata arvostaa miehen hyviäkään puolia, kun tyrmäät kukkapuskat ja lahjat. Niitä ei moni mies naiselleen osta kertaakaan elämänsä aikana!

      • crapu

        Moittija itse on rapu. Opin tässä 10 vuoden sisällä huomaamaan sen, että nämä kukat ja lahjat tulivat aina kun hänellä oli huono omatunto. Aluksihan se tuntuikin ihanalta, mutta ajan myötä nuo liittyivät aina johonkin jo tapahtuneeseen juttuun. Kiinni jäi pettämisestä useita kertoja ja aina kielsi vaikka oli selvät merkit. Joopa joo. Samoin tää valehtelu-juttu. Olen vieressä ollut kuulemassa kun hän valehtelee ummet ja lammet sellaisissa asioissa, joissa voisi ihan vain reilusti kertoa mikä on homman nimi.
        Sanoinkin hänelle, että tuota menoa verkko kiristyy ympärillesi siihen malliin ettet pääse enää irti omista sotkuistasi. No nyt näyttää elämä hänellä olevan todellakin tiukasti solmussa. Mutta jokainen selvittäköön itse sotkunsa.


      • katsoa peiliin
        crapu kirjoitti:

        Moittija itse on rapu. Opin tässä 10 vuoden sisällä huomaamaan sen, että nämä kukat ja lahjat tulivat aina kun hänellä oli huono omatunto. Aluksihan se tuntuikin ihanalta, mutta ajan myötä nuo liittyivät aina johonkin jo tapahtuneeseen juttuun. Kiinni jäi pettämisestä useita kertoja ja aina kielsi vaikka oli selvät merkit. Joopa joo. Samoin tää valehtelu-juttu. Olen vieressä ollut kuulemassa kun hän valehtelee ummet ja lammet sellaisissa asioissa, joissa voisi ihan vain reilusti kertoa mikä on homman nimi.
        Sanoinkin hänelle, että tuota menoa verkko kiristyy ympärillesi siihen malliin ettet pääse enää irti omista sotkuistasi. No nyt näyttää elämä hänellä olevan todellakin tiukasti solmussa. Mutta jokainen selvittäköön itse sotkunsa.

        kukista ja lahjoista voin kertoa,kun vein nyt EX-naiselleni kukkia ja muuta pientä,häntä todella rakastin,ensimmäiset sanat olivat ai jaaha,mitäs nyt tuulee,oisko jotain kerrottavaa,tähänkö sit on tultu,vai sillä lailla,alahan kertoa ja sitä riittikin muutaman päivän..on kyllä meitä miehiä olemassa jotka vievät rakkaalleen ilman että olisi huono omatunto,ei mun tarttennut sellaista kuunnella,hän onkin onneksi entinen..katsokoon peiliin ja miettis mikä meni vikaan


      • Skrapu
        katsoa peiliin kirjoitti:

        kukista ja lahjoista voin kertoa,kun vein nyt EX-naiselleni kukkia ja muuta pientä,häntä todella rakastin,ensimmäiset sanat olivat ai jaaha,mitäs nyt tuulee,oisko jotain kerrottavaa,tähänkö sit on tultu,vai sillä lailla,alahan kertoa ja sitä riittikin muutaman päivän..on kyllä meitä miehiä olemassa jotka vievät rakkaalleen ilman että olisi huono omatunto,ei mun tarttennut sellaista kuunnella,hän onkin onneksi entinen..katsokoon peiliin ja miettis mikä meni vikaan

        Olipa kiva lukea positiivinen viesti kalamiehestä. Ihan totta. Kyllä näitä tapauksia löytyy kaikista merkeistä. Turhaa sitä on ruveta yleistämään ja kohdistamaan tiettyyn merkkiin. Ihmisistähän tässä on kysymys, tuskin nuo horoskooppimerkit sillein antaa vastausta asioihin. Itse pitää ja kannattaa ottaa selvää kumppanistaan ja yritää elää hyvää / onnellista elämää. Niinhän se on, että se mikä tuntuu hyvältä on hyvää ja piste. Turha miettiä mahdollisia huonoja puolia. Eletään ja annetaan muidenkin elää.
        Ihanaa kevättä kaikille horoskooppimerkiin katsomatta.


      • Skrapu
        crapu kirjoitti:

        Moittija itse on rapu. Opin tässä 10 vuoden sisällä huomaamaan sen, että nämä kukat ja lahjat tulivat aina kun hänellä oli huono omatunto. Aluksihan se tuntuikin ihanalta, mutta ajan myötä nuo liittyivät aina johonkin jo tapahtuneeseen juttuun. Kiinni jäi pettämisestä useita kertoja ja aina kielsi vaikka oli selvät merkit. Joopa joo. Samoin tää valehtelu-juttu. Olen vieressä ollut kuulemassa kun hän valehtelee ummet ja lammet sellaisissa asioissa, joissa voisi ihan vain reilusti kertoa mikä on homman nimi.
        Sanoinkin hänelle, että tuota menoa verkko kiristyy ympärillesi siihen malliin ettet pääse enää irti omista sotkuistasi. No nyt näyttää elämä hänellä olevan todellakin tiukasti solmussa. Mutta jokainen selvittäköön itse sotkunsa.

        Koetahan muistella miksi aikoinaan rakastuit tähän mieheen. Etsi ne hyvät puolet elämästänne, onhan 10 vuotta pitkä aika olla yhdessä. Katsele vaikka valokuvia ja kasaa mieleesi niitä hyviä asioita yhteiselostanne. Vaali näitä hyviä asioita ja kohta huomaatkin, että katkeruus saattaa siirtyä taka-alalle. Opettele elämään itse ja luottamaan kumppaniisi.
        Onnea teille jos jaksatte vielä yrittää yhdessä.


    • kalarakas

      Olen jossain määrin samaakin mieltä,enemmän eri.Tunnen ihanan miehen, hellä rakastaja, ottaa huomioon kumppaninsa täysin.
      se luonneherkkyys tekee kalalla vaikeaksi päättää mistään, osaa siis elää kaksoiselämää.
      Joskin kärsii siitä pahasti.
      Helposti hukuttaa harmejaan juomalla,yksin ololla ja työtä tekemällä.kiltti ja aina toisia ajatteleva,tämä kyseinen kalamies.

    • nainen...

      Kyllä niin TOTTA joka sana kalat-miehestä...siis oikein pelottavan totta...ikinä en minä myöskään "sekaannu" kalaan...idiootti suoraan sanottuna, peruslaiska, omaa huonon itsetunnon, pyörittää naisia minkä ehtii, hyi helv ihan pahaa tekee..mutta onneksi on olemassa muita helpompia/luotettavia miehiä

      • härrrkänainen

        Huono itsetunto naisten pyörittäjällä ei ole mahdollista. Totuus on, että kalaherra tarvitsee sen oikean naisen itselleen. Etsii kunnes löytää.


      • kalat73 n

        aivan sama mieltä minäkin kalamiehestä,mun joskus tekee mieli mennä sen kaverin eteen ja huutaa naamaan päin sano sille että olet saamaton paskaa:-D just näin meinaan kyllä tehdä.


      • oikeaa
        härrrkänainen kirjoitti:

        Huono itsetunto naisten pyörittäjällä ei ole mahdollista. Totuus on, että kalaherra tarvitsee sen oikean naisen itselleen. Etsii kunnes löytää.

        täysin sama mieltä myös,itse etsin niin kauan kunnes löydän sen oikean,siks just kala-miehellä on useita suhteita ennen sen oikean löytymistä,näin se vain on


      • 1.tai 2.tai 3.nainen...vaim...
        oikeaa kirjoitti:

        täysin sama mieltä myös,itse etsin niin kauan kunnes löydän sen oikean,siks just kala-miehellä on useita suhteita ennen sen oikean löytymistä,näin se vain on

        Olisko kannattanu miettii mennäkkö naimisiin 14.v sitten ja pyöritellä nyt niitä "oikeita" jos minä vaikka olisin yksi monista juuri se oikea hänelle ja hänen lapsilleen...tämä kalat mies:ihana kuitenkin kauhea,lähellä kuitenkin niin etäällä,iloinen kuitenkin niin surullinen...tiedän että tämä suhde loppuu pian minun osalta... kalan kanssa vain sekoaa pää on kyyti sen verran kylmää.


    • jees poks!

      Sattumoisin rakastuin muutama vuosi sitte kalat mieheen,väitti olevansa eroamassa..!!seurasi pitkä
      tarina jota en tähän ala pykää,mutta oli pettänyt vaimoaan jo jaa,mut mukaan lukien24 vuodesta n20!!
      JEES,uskomaton rakkaustarina..juu kyllä "vaimo" sai tietää ..nyttemmin jo numeron muuttanut..
      MUTTA.. uskomaton sängyssä ..aivan ihana :))
      mutta elämä jatkuu.........joskus sydän toipuu..

    • ..............................

      että lause kaksoiselämää sälähti korvaan aika pahasti...Käytin tuota samaa lausetta riidellessäni mieheni kanssa viikko sitten...koska tosiaan,vaikka on perhettä ja pitkä yhdessäolo takana.Hän elää täysin omaa elämää meidän rinnallamme,menee ja tekee miten tykkää,ei ilmoita menoistaan ja voi kevyesti olla parikin yötä reissuillaan ilmoittamatta.Sitten tulee kotiin tyyliin"onko ruoka valmista" "hei perhe"...välillä tosi rasittavaa!Itse en silti saa tehdä juuri mitään,nököttää kotona vain ja tehdä töitä kun hän lorvii työttömänä.Pihi on kuin perkele,mutta ottaa mieluusti muiden pussista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      578
      3537
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      43
      1567
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1367
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      36
      1334
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      169
      1305
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1239
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      105
      1083
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      992
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      932
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      854
    Aihe