Oi sitä tunteiden paloa kun nämä kaksi kohtaavat. Jo pelkät virittelyt puhelimitse ym. antavat esimakua mitä tuleman pitää.
Rapunainen, vaikka saattaa alussa vaikuttaakin, ei ole ujo. Skorpparimies saa hänet eloon ja iloon, räiskymään ja kuplimaa . Molemmat samalla aaltopituudella seksuaalisissa asioissa.
Elämäni mies on skorppionimies. Hän osaa "soittaa" minua ja saa parhaat puoleni esiin.
Ihanaa, kevät tulossa ja sitten kesä. Hmm...
Skorppari osaa valloittaa rapunaisen
4
1219
Vastaukset
- skpk
Aivan samaa mieltä. Elämäni Mies on skorpioni, hän on saanut minut nauttimaan seksistä ja elämästä yleensä. hän on mies joka on tehnyt minusta onnellisen ja todella uskon että skorppari ja krapu ovat paraiten yhteensopiva pari.
- skopu + rapu = <3
Ei voi muuta sanoa, kuin että huh huhh. Näinhän sitä tosiaan sanotaan, että skopu ja rapu on se paras mahdollinen yhtälö, (hieman epäillen silti aina suhtautunut näihin horoskooppien yhteensopivuus "suosituksiin") hauska huomata että tämä todellakin tuntuu pitävän täysin paikkaansa. Ahh.
- ............;;;;;;;;;;;;;;;;;;
skopu + rapu = <3 kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa, kuin että huh huhh. Näinhän sitä tosiaan sanotaan, että skopu ja rapu on se paras mahdollinen yhtälö, (hieman epäillen silti aina suhtautunut näihin horoskooppien yhteensopivuus "suosituksiin") hauska huomata että tämä todellakin tuntuu pitävän täysin paikkaansa. Ahh.
minäkin ooon perehtynnä näihin juttuihin,mut ei kohalle sattunna sitä skorpparia. etsinyt oon,mut ei silti kohalle oo sattunna. kai oon ollunna sit niin hätäinen. jospa se vielä kohalle sattuis.................. t.rapu nainen
- tupakissi
No, meidän alku silloin 24 vuotta sitten ei kyllä ollut mitään tunteiden paloa... ainakaan multa. Olin niin ujo, kelpuutin skorppionini poikakaverikseni kun hän sitä halusi.
Nykyisin meihin sopii kovasti hyvin Juha Tapion Kaksi puuta- biisi. Enkä ihan äkkiä vaihtaisi skorpioniani mihinkää muuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886