Olen käyttänyt Clindoxyl-voidetta nyt 3 viikkoa, ihoni ei ole paranemaan päin mutta myöskään uusia näppyjä ei ole tullut voiteen aloittamisen jälkeen muutamaa lukuunottamatta. Olenkin menossa lääkärille ja pyytämään antibioottikuuria josko se auttaisi parantamaan naamaani. Kuulin tosin tutulta, että hänen kaverinsa oli hoitanut aknensa jollain luontaistuotteella, muttei muistanut sen nimeä. Kuulemma jokin jauhe joka sekoitetaan veteen? Sanoi, että oli jokin vitamiini ja maitobakteeriyhdistelmä, ja akne oli lähtenyt kokonaan.
Tietääkö joku täällä mistä mahtaa olla kyse? Haluaisin kokeilla luontaistuotehoitoa ennen antibioottia.
luontaistuotteet ja antibiootit
2
287
Vastaukset
- sama tilanne
Itsekin käyttelin lievähköön akneeni clindoxylia muutaman viikon ilman uusia finnejä. Naama ei kuitenkaan sen kummempia paranemisen merkkejä näyttänyt. Turhauduin sitten noiden voiteiden käyttöön ja menin käymään yksityisellä ihotautilääkärillä (pääsin jonottamatta samana päivänä). Sain sieltä roa-kuurin ja dalacin-liuosta.
Antibiootteja en ole itse syönyt, mutta olen kuullut melkein pelkästään heikoista tuloksista. Akne tuntuisi niiden kanssa uusiutuvat lähes poikkeuksetta. Sen sijaan roan voit saada lieväänkin akneen pienellä annostuksella ja monien kokemukset osoittavat tuotteen toimivan paremmin kuin minkään muun.
Eli suosittelen, että unohdat antibiootit, voiteet ja luontaistuotteet ´ja käyt hakemassa itsellesi roa-kuurin ja pyydät kylkeen vielä dalacin-liusta. Tämä siis siinä tapauksessa, että aknesi häiritsee ihan päivittäistä elämää. Itselläni lievähkökin akne häiritsi siinä määrin, että roa-kuuria halusin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377