Vuosaaressa?

cuppycake

Eli siis...

Olen juuri saanut pienen Kiinanharjakoira nartun.
tyttö on vasta 9viikkoa vanha eli koirapuisto ei vilä ole oleellinen...

Mutta kuitenkin halusin kysyä että missäpäin täällä vuosaaressa on koirapuisto?
Olen kuullut että jossakin on, mutta ei mitään hajua missä!

Ja sitten kysymys myös.
Tytön hain siis Ruotsista ja se on jo rokotettu ja madotettu.
Mutta milloin voi pennun viedä koirapuistoon?

Kiitos :)

7

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • defg

      ..mutta täällä Vuokissa on ainakin yksi koirapuisto Lohikäärmepuiston läheisyydessä:) Koirapuiston lähellä ovat myös kirkko ja Vuosaaren peruskoulu/yläaste. Toivottavasti auttoi :>

    • koiruli

      Vuosaaressa on koirapuisto erään rannan lähellä. Lähellä on myös aurinkolahti ja rantakahvila. Rannan oikeata nimeä en tiedä (jos sillä semmoista on), mutta sitä on kutsuttu "rantsuksi" ja "kesärannaksi".

      Pennun voi varovasti viedä heti kun rokotukset on kunnossa. Mutta vältä saamasta sille huonoja kokemuksia, ettei se rupea pelkäämään toisia koiria. Paras tapa sosiaalistamiseen olisi antaa koiran tutustua koiriin, joista tiedät että ne ovat ystävällisiä:)

    • puistot

      Vuosaaressa on peräti neljä koirapuistoa.

      Uutelan koirahaka Särkkäniemessä, Satamasaarenpuisto kirkon takana, Haruspuisto Rastilassa ja Ullaksen koirapuisto Kallahden rannassa.

      Itse Vuosaaressa asuessa suosin noita kahta ensimmäistä. Ovat isoja ja suhteellisen siistejä. Satamasaarenpuistossa ja Ullaksen puistossa on puolet isoille ja pienille koirille.

    • .........

      ikinä sitä koirapuistoon se on paljon onnellisepmi koko ikänsä kun sitä ei ole viety koirapuistoon.
      Koira ei tarvitse muita koiria se tarvii vain oman perheen.

      • idiootteja

        Jotka kirjottelee tollasta paskaa. huoh


    • Ruotsissa eritavalla?

      Miten se voi olla jo rokotettu? Suomessahan rokotetaan 3kk iässä ekan kerran ja vahvistukset 4 kk iässä. Rokotusten kannalta koirapuistoilu on turvallista aloittaa tuon 4kk rokotuksen jälkeen. Mutta muista pitää järki päässä sittenkin! Koirapuistoissa ei kaikki piittaa onko sinun pentusi turvallista siellä olla. Valikoi puistot ja siellä olevat leikkikaverit tarkasti!

      • aloittaja

        se on rokotettu kun se on haettu ruotsista. nii he rokotti sen sielä. ja saa nuo pennut suomessa jo rokottaa 8 vk vanhana. mutta vahvistukset tuli tuolle kyllä 3kk


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe