Kuukautiset

koskahan

Hei!

Miulla oli alkuraskauden keskenmeno helmikuun alussa ja vuoto kesti kaksi viikkoa. Milloinkohan uskallan alkaa kuukautisia odottelemaan, normaalissa kierrossa niiden olisi pitänyt alkaa tämän kuun 5.päivä.
Samalla mietin uuden raskauden mahdollisuutta, kuinka pian voi ovulaatio jo mahdollisesti olla keskenmenon jälkeen ja kuinka pian uskallan alkaa testailemaan, jos ei kuukautisia kuulukkaan?

Kiitos kaunis jo valmiiksi vastauksistanne ja ihanaa kevään jatkoa kaikille!

3

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienen pojan äiti

Sain myös alkuraskauden keskenmenon, nyt jo puolitoista vuotta sitten..

Vuotoa oli myös sen 2 viikkoa, melkein kolmatta mentiin.. Sen jälkeen kuukautiset tuli vuodon loppumis päivästä laskien normaaliin aikaan (mulla 28 päivää). Eli mulla sai odotella 2 viikkoo ekstraa.. Sen jälkeen tuli seuraavat menkat ihan normaalisti, päivän tarkkuudella, ja kolmansia ei sit enää tullutkaan!! Olin raskaana ja siitä syntyikin aivan ihana poika, nyt 5kk.

Sen haluaisin kuitenkin sanoa, ettei sitä uutta yritystä ehkä kannata ajoittaa heti keskenmenon perään, ei siks et siinä mitään riskejä olis, vaan siksi että itsellä, näin jälkikäteen ajateltuna, olis ollu paikallaan ensin työstää se keskenmeno alta pois! Se on erityisen tärkeää, että osaa sitten nauttia siitä uudesta mahdollisuudesta. Itse en osannut nauttia, ja miehenkään kanssa ei niitä asioita käyty tarpeeksi läpi, joten ovat edelleen varjostamassa mun jokapäiväistä elämää. Eikä todella ollut kivaa olla raskaana ja pelätä koko ajan et jotain taas tapahtuu.

Eli siis yritän sanoa, et oman mielenrauhan säilyttämiseksi, älkää pitäkö kiirettä, vaan antakaa vauvan tulla sit kun se haluaa tulla.. Onnea kuitenkin yritykselle!!

• kolmas viikko

eikä loppua tunnu tulevan kaks ultraa tehty ja kohtu sinänsä tyhjä mutta kanavassa vielä jotain tulossa, tympii tämä vuoto koska haluasin jo ruvata odottelamaan menkkoja jotta elämä taas jatkuisi normaalina.loppuiko teillä vuoto pikkuhiljaa vaiko niinku kerralla? Muilla näin pitkiä vuotoja.

• samalla tavalla..
        kolmas viikko kirjoitti:

eikä loppua tunnu tulevan kaks ultraa tehty ja kohtu sinänsä tyhjä mutta kanavassa vielä jotain tulossa, tympii tämä vuoto koska haluasin jo ruvata odottelamaan menkkoja jotta elämä taas jatkuisi normaalina.loppuiko teillä vuoto pikkuhiljaa vaiko niinku kerralla? Muilla näin pitkiä vuotoja.

kuin menkatkin. Eli itse vuotoa oli reilu kaks viikkoo ja sit pari päivää oli niukemmat ja jotain tuhruttelua vielä pari päivää.. sit ne oli niinku siinä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe