kiihkoa puistossa, osa1

emmanuel

Tapahtui Tampereella 70-luvun alkupuolella…

Emmanuelle-elokuva oli juuri saanut ensi-iltansa Kinopalatsissa ja meidänkin täytyi lähteä ihmettä katsomaan, kun siitä niin puhuttiin kaveripiireissä…kovaa kamaa,sanottiin..

Olin siihen aikaan pitkätukkainen laiha kaksikymppinen opiskelijapoika, tyttöystäväni Anne tummatukkainen solakka lukiolainen,terhakat rinnat ja sopusuhtainen vartalo. Kiltti tyttö hyvästä perheestä.

Muutamien tuttujen kanssa hankittiin liput ja päästiin kuudennäytökseen.Oli alkukesä,lämmintä joten asuina oli ajan tyyliin minulla farkut ja t-paita ja Annella intialainen pitkä kietaisuhame,t-paita. Elokuva alkoi Emmanuellen lentokoneerotiikalla, kuulin kuinka Annelta pääsi ”ohhoh!” ja huomasin kuinka hän nojautui eteenpäin nähdäkseen paremmin. Lopun elokuvaa hän seurasi herkeämättömällä mielenkiinnolla, minusta tuntui että hänen hengityksensä kulki normaalia kovempaa paikkapaikoin. Etenkin ryhmäseksikohtaus jossa Emmanuelle johdatettiin keskelle miesjoukkoa tuntui kiinnostavan häntä.

Elokuva loppui sitten aikanaan ja katsojat valuivat ulos teatterista, aika hiljaista porukkaa, jotkut yrittivät heittää jotain puolirivoa vitsiä, mutta tuntui että monet olivat saaneet uusia vaikutteita.

Hyvästelimme ystävämme jotka olivat menossa jatkamaan iltaa lähipubiin, olisin halunnut sinne minäkin, mutta Annella oli muuta mielessä.Hän hyssytteli minua nopeasti: ”Anna heidän mennä, minulla on puhuttavaa!”
No, ystävät kaikkosivat nopeasti lämpimään valoisaan kesäiltaan ja Anne pani kätensä kaulalleni: ”Kulta, olen niin kiihottunut, haluan rakastella kanssasi nyt!” Kiihottuneisuus näkyi hänestä päällepäin, nännit seisoivat kivikovina ohuen t-paidan lävitse, ja huomasin kuinka hän puristi reisiään yhteen halatessamme.

En halunnut koko kaupungin näkevän hänta siinä tilassa, ihmisiä kulki Hämeenkadulla koko ajan, lämmin kesäsää oli houkutellut paljon kansaa pääkadulle.Vedin hänet suojaan rappukäytäväsyvennykseen Heikkilän ja Sähkötason näyteikkunoiden väliin. Siellä tuntui että olimme paremmassa suojassa kaikkien katseilta. Tunsin Annen käden farkkujeni etumuksella. ”Sinäkin haluat! Se seisoo jo kovana! Ohhh..” Suutelimme ja unohdin kaiken ympärillämme, Annen käsi hyväili minua farkkujen läpi, minun käteni vaelsivat Annen takamuksen yli…

Nostin katseeni ja näin itseni kuin peilistä, Sähkötason näyteikkuna näytti meidät siinä seisomassa kiinni toisissamme. Pyöräytin Annen eteeni katsomaan itseään, käteni vaelsivat hänen rinnollensa. Kivikovat nännit tuntuivat sormissani. Näin kuinka Anne katsoi itseään näyteikkunassa käteni hänen rinnoillaan ja hänen kätensä minun farkuillani, Hänen silmänsä pyöristyivät ja hänen hengityksensä kiihtyi.”Oi, kuinka rivoa…kiihoittavaa!”

Emme voineet jääda siihen seisomaan, kadulla oli aivan liian paljon ihmisiä, koska tahansa voi kuka tahansa tulla pyrkimään sisään rappuun!

Otin Annea kädestä, ja kävelimme nopein askelin seuraavaan kadunristeykseen. ”Tule,olen saanut idean!”,sanoin hänelle. Johdatin hänet Hildenin muotiliikkeen taakse johtavaan käytävään. Hän nojautui seinää vasten ja levitti jalkansa.”Hyväile minua sieltä!”Ujutin käteni kietaisuhameen sivusta hänen jalkojensa väliin, hän työnsi itseään innokkaasti kättäni vasten ja tunsin kuinka hänen housunsa olivat kosteat, sitä oli jopa valunut hänen reisilleen. ”Ota pois ne!” kuiskasin hänelle, hän katsoi nopeasti ympärilleen, nosti hameensa ylös ja riuhtaisi nopeasti pikkuhousunsa alas nilkkoihin ja astui niistä ulos. ”Laita ne taskuusi, minulla ei ole mitään missä niitä pitää!” Sulloessani hänen kosteita pikkuhousujaan farkujeni taskuun näin kuinka hän raotti kietaisuhamettaan ja näytti itseään minulle. ”Olen niin kiihottunut, katso!” Anne hyväili itseään sormillaan,hänen polvensa vapisivat ja kuulin litinän liikenteen melusta huolimatta. ”Haluan nussia,saada kyrpää…” Tuohon tyyliin hän ei ollut koskaan aikaisemmin puhunut, hyvin kasvatettu perhetyttö!

Emme voineet mennä kotiin kummankaan luokse, itse asuin kotona vanhempieni luona ja hän asui kaukana lähiössä Ylöjärven suuntaan. ”Mennään Näsipuistoon, sillä ei varmaan ole ketään tähän aikaan!Siellä voimme olla rauhassa!” Kävelimme käsi kädessä, välillä pysähdyimme suutelemaan, hyväilemään toisiamme salaa, kiihottaen toisiamme…

Finlaysonin kirkon edessä oli kaksi puiston penkkiä vastakkain, vanhojen puiden suojaamina. Anne näki ne ensiksi, hän johdatti minut istumaan toiselle niistä ja meni itse istumaan toiselle,minua vastapäätä.Hän nojautui taaksepäin ja nosti hameensa vyötärölleen, ja levitti kiimaisesti jalkansa. ”Olen niin kiihoittunut, haluan näyttää itseni kaikille, haluan että minua katsotaan!” Kiihottuneena näin kuinka Annen sormet hyväilivät hänen kiimaista rakoaan, hän katsoi minua silmiin ja kiihoittui minun katseestani, sormet kiihdyttivät tahtiaan ja vispasivat rajusti..”..ooo…on…niin kiihottavaa näyttää…”
En voinut enään hillitä itseäni, vapisevin käsin avasin farkkujeni vetokejun, revin niitä alemmaksi ja aloin runkata katsellen häntä. ”runkkaa ja katsele minua!” ,hän huohotti..,”kiihotanko sinua..mmm katsele kun hyväilen itseäni, ohhh, haluan kyrpää… ”innokkaasti vispaavat sormet aiheuttivat litisevän äänen joka kuului varmaan pitkälle…

Annen silmät olivat kiihkosta sameat, hän tuntui kiihottuvan entisestään rivoista puheistaan. ”tule,haluan imeä kovaa kyrpääsi!” Salamana olin hänen luonaan, istuin hänen viereensä penkille ja hän kiepsahti polvilleen puiston sorakäytävälle. Kullini seisoi kuin betonipylväs, veri jyskytti päässäni, kullini pommpi sydämenlyöntieni tahdissa. Hän katsoi sitä hymyillen, nuolaisi huuliaan, ja kietoi sormensa sen ympärille.” Se on kivikova ja suurempi kuin koskaan, haluan sen syvälle suuhun!” Katse minun silmissäni hän nuoli turvonnutta nuppia ympäri nautinnollisesti, imaisi sen suuhunsa ja nyökytti päätään edestaas nussien suutansa kyrvälläni. Hän yritti saada sen suuhunsa niin syvälle kuin vain pystyi,sai sen nieluunsa ja alkoi kakomaan…hän rauhoittui, hetken kuluttua hän hymyili taas ja jatkoi entistäkin innokkaammin, katsoi minuun ja piti taukoa: ”ihanaa, nuolla kyrpää ja nähdä kuinka sinä nautit, se on kiihottavaa…nussi minua suuhun!”

Nostin lanteitani tahdissa ja kullini upposi hänen suuhunsa rytmikkäästi, tunsin hänen kielensä hyväilyn."Varovasti, muuten minulta tulee nyt!" huohotin, hän kiihdytti vain tahtiaan, katse minun silmissäni,hän halusi lastin suuhunsa,tajusin!Annoin kaikkien jarrujen mennä,keskityin vain nautintoon, hänen suuhunsa,silmiinsä,kiihkoon...
Laukesin karjahtaen,pumppasin kauan,kauan..hänen poskensa pullistuivat,hän yritti niellä, kaikki ei mahtunut nieluun,sitä valui suupielestä t-paidalle...

jatkuu

2

7697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli

      Jatka jatka jatka jatka jatka jatka jatka jatka jatka jatka !

      Jookosta, ja äkkiä! Oli iiiiiihana ja tosi hyvä!

    • Loloita

      SEKSIII

      jookosta... koska mää toivon NÄÄÄÄÄIN kovasti et sä jatkat! Koska toi oli sairaan hyvä.

      JATKAJATKAJATKA!!!

      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe