Olet ollut jätkän kanssa puoli vuotta yhdessä, ja kaikki on hyvin, kun toinen yhtäkkiä lakkaa pitämästä yhteyttä. Kun soitat ja pyydät sitä jonnekin, ei kuulemma jaksa tai voi lähteä mutta näetkin tuon sitten samana iltana jossain kavereiden kanssa tai kuulet joltain että se oli ollut pelaamassa jotain pleikkaria kaverin luona silläkin hetkellä kun soitit hänelle ja tyyppi valehteli olevansa kotona.
Lopulta toinen ei vastaa soittoihisi eikä edes hyvän syntymäpäivän onnittelu tekstiviestiin. Tätä jatkuu monta, monta kuukautta. Kieriskelet ikävissäsi ja tuskissasi, ja käsket jätkän kavereiden kysyä siltä suoraan onko se enää sun kanssa yhessä vai ei. No, jätkän kaverit (jotka on samalla, tai on ainakin olleet, sullekin hyviä ystäviä) väittää ettei se oo vastannut mutta nyt kun kysyt pitkästä aikaa taas niin ne pamauttaakin päin naamaa että jätkä on jo monta kertaa sanonut ettei ne oo enää yhdessä.
Eikö kuulostakin kivalta?
MIKSEI IHMISET OSAA AVATA SUUTAAN JA KERTOA ASIOITA, VAAN PITÄÄ KIDUTTAA TOISTA MONTA KUUKAUTTA EPÄTIETOISUUDESSA JA KUULLA SITTEN ETTÄ OMAT YSTÄVÄSIKIN - JOTKA OVAT NÄHNEET SUN KÄRSIVÄT - OVAT PIMITTÄNEET SULTA TIETOA JO PITKÄÄN??
Eikö kuulostakin ihanalta?
6
802
Vastaukset
- jepajeeeppss
No mikset oo ite kysyny omalta poikkikseltas suoraan? Miks helvetissä piti jätkän kaverit sotkee asiaan?
Siinäpähän kärsit jos et itse uskalla kysyä suoraan. - asdsadas
toi on oikeesti ihan saatanan ärsyttävää
- Walkyyria__
Minusta siinä vaiheessa, kun pojasta ei pariin viikkoon ole kuulunut mitään, voi olettaa suhteen olevan poikki.
Jos poikaan haluaa yhteyden, kannattaisi mennä ihan päin naamaan kysymään. Miksi ihmeessä pitäisi soitella/tekstailla, kun oletettavasti poika asuu kuitenkin suht lähellä ja tiedät missä hän asuu?
Kun poika ei pariin viikkoon vastaa, kävellään ovelle, koputetaan ja sanotaan, että suhde taitaa olla sitten poikki.- ap.
No kyselin tyypiltä kyllä mutta kun ei vastannut niin sitten vasta piti kavereihin turvautua.
Ja en uskaltanut mennä päin naamaa kysymään kun jätkä oli AINA kaveriporukan keskellä, ja olen ujommanpuoleinen, ainakin naamatusten.
Nyt on kuitenkin selvillä että jätkä on kusipää. Sain tietää senkin että hän alkoi kanssani vain siksi että eräs hänen ystävänsä oli kusessa muhun ja tahtoi YSTÄVÄLLEEN vittullakseen alkaa mun kanssa ja sitten saikin mut. No, nyt kun se sen ex-ystävä (välit meni poikki ton takia et se "iski" mut) on löytäny uuden tytön, yhtäkkiä ei enää seura kiinnosta ku ei voi vittuilla sille. Ja nyt se on taas iskemässä erään kaverinsa ihastusta! Tietää että se sen kaveri on jo ollu pitkään kusessa yhteen tyttöön ja kertoi kaverilleen täs yks päivä että aikoo pyytää sen ihastusta alkamaan. Aika paskiainen! Voisinpa sanoa sille sen seuraavalle uhrille vähän totuuksia jätkästä, niin osaa antaa pakit sitten kun jätkä kysyy.
NIIN JA VIELÄ SE! Se on jo uutta tyttöä kattelemassa, vaikkei ole minkäänlaista eroa vielä tehny mun kanssa!!! Vain sen kaverien kautta kuulin ettei olla enää yhes, muttei oo mulle mitää sanonu!
Sama ku jos mä olisin jonku jätkän kaa, päättäsin vaa yhtäkkii etten jaksa olla sen kaa enkä sano mitää sille vaa lähtisin iskee uutta kundia ja sit ku se tulis valittaa mulle jostai pettämisestä nii sanoisin vaa ettei me enää olla yhes, kerran oon ittekseni vaa nii päättäny!!! - piitör pään
ap. kirjoitti:
No kyselin tyypiltä kyllä mutta kun ei vastannut niin sitten vasta piti kavereihin turvautua.
Ja en uskaltanut mennä päin naamaa kysymään kun jätkä oli AINA kaveriporukan keskellä, ja olen ujommanpuoleinen, ainakin naamatusten.
Nyt on kuitenkin selvillä että jätkä on kusipää. Sain tietää senkin että hän alkoi kanssani vain siksi että eräs hänen ystävänsä oli kusessa muhun ja tahtoi YSTÄVÄLLEEN vittullakseen alkaa mun kanssa ja sitten saikin mut. No, nyt kun se sen ex-ystävä (välit meni poikki ton takia et se "iski" mut) on löytäny uuden tytön, yhtäkkiä ei enää seura kiinnosta ku ei voi vittuilla sille. Ja nyt se on taas iskemässä erään kaverinsa ihastusta! Tietää että se sen kaveri on jo ollu pitkään kusessa yhteen tyttöön ja kertoi kaverilleen täs yks päivä että aikoo pyytää sen ihastusta alkamaan. Aika paskiainen! Voisinpa sanoa sille sen seuraavalle uhrille vähän totuuksia jätkästä, niin osaa antaa pakit sitten kun jätkä kysyy.
NIIN JA VIELÄ SE! Se on jo uutta tyttöä kattelemassa, vaikkei ole minkäänlaista eroa vielä tehny mun kanssa!!! Vain sen kaverien kautta kuulin ettei olla enää yhes, muttei oo mulle mitää sanonu!
Sama ku jos mä olisin jonku jätkän kaa, päättäsin vaa yhtäkkii etten jaksa olla sen kaa enkä sano mitää sille vaa lähtisin iskee uutta kundia ja sit ku se tulis valittaa mulle jostai pettämisestä nii sanoisin vaa ettei me enää olla yhes, kerran oon ittekseni vaa nii päättäny!!!Oikeesti. Ei tollasia kannattas... voi hitto. Alkaa itellä veri kiehuun ku lukeeki tota sun tekstiä x)
Mitä ne sen muut kaverit tollasesta sanoo ku se niiden ihastuksia menee iskemään? Taitaa jätkällä olla jotain mustasukkasuutta kavereittensa kanssa tai muuten vaan omassa elämässä vaikeaa...
Meiti kyllä ymmärtää hyvin tuon mikset kysynyt siltä suoraan. Helppohan se on jos toinen ei vastaa puhelimeen ja antaa sellasen kuvan ettei kiinnosta puhua -.- Itellä ollu aika samanlainen tilanne, tosin jätkä ei ollu mun kans siks että ois halunnu kaverilleen jotain tollasta aiheuttaa (tietääkseni). Sitte jos ite vielä tykkää toisesta paljon niin kyllä mua ainaki sillon joskus jännitti ihan saamaristi mennä kattoon sitä, ku tyyppi ei vastannu puhelimeen eikä noteerannu yhtäkkiä mun olemassaoloa mitenkään. Sitteku se käyttäyty vielä kasvotustenkin tosi kylmästi, ei tyyliin kattonu silmiin eikä kuunnellu... sitä pelkäs sitä että se loukkaa vielä enemmän ja kasvotusten jättämistä kauheesti.
HELPOMMIN SIIS SANOTTU KU TEHTY TUO KASVOTUSTEN JUTTELU.
Tiedän erittäin hyvin tuonkin tunteen kun tekee mieli sanoa tai varoittaa jotakin tollasesta tyypistä joka ottaa ja jättää miten sattuu. Se tuntuu pahalta. Ja varmasti vielä sinun tilanteessa ku tiedät että se on käyttäny tolla lailla hyväkseen sinua. Mutta on se mun mielestä silleen että jos ei ihmisellä oo munaa päin naamaa jättää niin eipä se sillon oo kovin kypsä olemaan kenenkään kanssa vakavasti.
Itelläni helpotti se kun sain sanottua sille päin naamaa (yllätin sen 8D) asiat jotka oli useamman viikon mun päässä pyörineet kun ei oltu nähty ja se oli mun kaverille sanonu ettei me olla enää yhessä... Oli ihana hetki ku sai purettua ne tunteet siihen ääneen ja vähän raivottua vaikka se oliki koko ajan lähdössä pois paikalta 8D ...
Hmm. Mutta onneksi se kusipäisyys selvisi sinulle näinkin pian. Ei tuollainen jätkä ansaitse sellasta läheistä seurustelusuhdetta jos se noin tekee. Yritä vain unohtaa tollanen. Se voi viedä kauankin aikaa ja tuntua pidemmän aikaa pahalta mutta siitä kannattaa vaan aina puhua jollekin jos siltä tuntuu.
Jaksamisia sinne :) Sie et oo ainoa joka tuolla lailla joutuu jätetyksi. Jos se yhtään lohduttaa. - ::U
ap. kirjoitti:
Sama ku jos mä olisin jonku jätkän kaa, päättäsin vaa yhtäkkii etten jaksa olla sen kaa enkä sano mitää sille vaa lähtisin iskee uutta kundia ja sit ku se tulis valittaa mulle jostai pettämisestä nii sanoisin vaa ettei me enää olla yhes, kerran oon ittekseni vaa nii päättäny!!!ymmärrän tosi hyvin ton sun jutun. tollasii paskamaisii jätkii vaa on. mulle kävi kans yks ikävä juttu yhen paskamaisen jätkän kaa.
mun yks kaveri (siis poika) tykkäs musta mut mä halusin olla vaa kaveri. no menin tietty ihastuu sen mun kaverin kaveriin ja luulen et se mun kaverin kaveri halus alkaa mun kaa vaa sen takii et vois näyttää kaverilleen et se saa sellasen ketä sen kaveri ei saa. no se mun kaveri oli nii ihana et se ei suuttunu mulle ja se on muutenki tosi reilu. se sano et rakastaa mua nii paljo et haluu viel olla mun kaveri ja et sitä ei muka haittaa et oon sen kaverin kaa yhes. mulle kyl tuli siit paha mieli sen takii mut eihä sille mitää ite voi et kenest tykkää. kuitenki sil mun kaveril ja sit sil kenen kaa olin just alkanu olee yhes meni välit poikki.
meni vähä aikaa ni se jätkä rupes syyttelee et oon pettäny sitä (mikä ei tietenkää ollu totta) ja sit se jätti sen asian sillee ilman mitää selvittelyi tai mitää. varsinaisesti se ei ees jättäny mua. olin iha ihmeissäni ku niis syytöksiskää ei ollu mitää perää. myöhemmi sain sit tietää et se oli vaa halunnu uuden muijan ja varmaa sil itellää oli ollu jotai juttuu sen muijan kaa jo sillo ku me oltii viel yhes. must aika törkeetä tolleen jättää, olis vaa suoraan sanonu et sori mut en haluu enää olla sun kaa. ei todellakaa silleen et jättää soittamatta ja sit ku ite soittaa ni jätkä vaa syyttelee ja lyö luurin korvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1174830L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634086TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6982154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2481546- 671395
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j541337Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä201037