Luulivat varmaan aluksi,että aiheuttaa mulle pahanmielen kun pysäyttivät mut tänään.Syynä oli se että auto olisi pitänyt katsastaa 9.03.2009.kysyin onko neuvottelu mahdollisuutta kun on kyse niin pienestä ajasta,ja sanoin että oli puhdas vahinko.Naispoliisi oli jo ehkä vähän myöntymässä mutta sikamieskyttä sanoi,että ei me voida kaikkien kanssa alkaa neuvottelemaan.
Noh,sitten mentiin autoon "neuvottelemaan"tässä vaiheessa päätin,että olen mahdollisimman hankala.
vuosituloja en tiennyt,ne joutu kysymään sitä verottajalta,puhelinnumeroa en antanut koska se ei ollut kuulemma pakollista.sitten aikani kukkoiltuani mieskyttä yritti laittaa mut laittamaan itse ottamaan pois ne rekisterikilvet,sanoin kylmän rauhallisesti,että emmä jaksa,ja että se on sun duunias,että paas ottaen ne siitä itse.siinä se alko sitten nöyrästi naamapunasena ja vittuuntuneena ruuvaamaan niitä irti,ne oli vanhat ruosteiset ruuvit mitkä ei ollut koskaan ollut irti,oli pakko välillä vähän hiillostaa ja kysyä,että eikö onnistu.hahahahah..kyllä oli hauskaa.
naispoliisi sai sitteen viimein tehtyä sakkolapun valmiiksi.sanoin,että tämähän täysin arvoton paperi koska poliisien antamia sakkoja ei tarvitse enää maksaa,niitä ei muunneta vankeudeksi vaan ne menee ulosottoon,naispoliisi myös sanoi että näin asia on.sitten tulikin siihen se mies poliisi ja sanoi että ne menee suoraan sun palkasta sitten,mutta minä kun olet työtön niin nostan "vain"1500e työttömyyskorvausta/kk..hahahahah..ja niistä ei saa ottaa mitään pois,hahahah...oli pakko vielä sanoa että mähän tienaan melkeen enemmän kun te vaikka ei ole aikomuskaan tehdä mitään.hahahahah..ja sanoin vielä että ne on vaan ne mitä saan liitolta........kyllä näki että kyttiä,varsinkin sitä mieskyttää otti ihan vitusti päähän,se kävi ihan helvetin kuumana,mutta tiesi ettei se saa käydä muhun käsiksi koska en käyttäytynyt aggressiivisesti yms..buhahahahbuhahahahahahaha....on se kytän homma kyllä aika vitun koiranvirka..eihän niillä oo mitään auktoriteettiä eikä valtaa,kun heittäytyy hankalaksi,sen mä vaan huomasin..
teon sitten myönsin tietysti,ja laitoin nimmarinkin,mutta olin silti tyytymätön sakon määrään ja aionkin valittaa siitä viikon sisällä...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah..
Paloi Kytillä hihat...;-)
22
1634
Vastaukset
- toinen käsi
oli potassa ja toinen hantaakin ympärillä peiton sisällä...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah..
- ohi...
?...hhahahahahahahahahah...pissa kakka potta,hahahahahahahahahahahahahahh...dorka,äpärä mene kotiis kasvamaan aikuiseksi..
- ........
ohi... kirjoitti:
?...hhahahahahahahahahah...pissa kakka potta,hahahahahahahahahahahahahahh...dorka,äpärä mene kotiis kasvamaan aikuiseksi..
Hei vakiohäirikkö, sulla menee jo kaiken ihmisyyden yli, olet pahasti häiriintynyt!!!
- onko
........ kirjoitti:
Hei vakiohäirikkö, sulla menee jo kaiken ihmisyyden yli, olet pahasti häiriintynyt!!!
isi nyt kurittanut sinua ihan tarpeeksi,kun käytäydyt noin huonosti?pitäisi saada taas sitä pamppua sinne pikku peppureikään niin alkaisi oikuttelut loppua..hahahahahah....sulla ei ole ihmisarvoa ollenkaan,oletko tiennyt?jos saisin päättää kuolisitko sinä vai kärpänen,niin se olisit sinä joka lähtisit..että siinä mielessä sun kannattaa miettii miten sä vastaat mun kirjoituksiin.kaikkein paras itsesi kannalta olisi ettet vastaa enää mitään mun viesteihin!
- se "poliisinpoika"
........ kirjoitti:
täällä uhoo..tää alkaa olemaan jo meiän yleinen naurunkohde.hahahahahahaha...isukki "pamputtaaa"ja laittaa sut rajusti käsiraudoista sänkyyn kiinni.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahbuhahahhusnvljknbuuadÄNASIFJÄKBUHAHAHHVKDOKDÅL-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ........
se "poliisinpoika" kirjoitti:
täällä uhoo..tää alkaa olemaan jo meiän yleinen naurunkohde.hahahahahahaha...isukki "pamputtaaa"ja laittaa sut rajusti käsiraudoista sänkyyn kiinni.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahbuhahahhusnvljknbuuadÄNASIFJÄKBUHAHAHHVKDOKDÅL-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei arvitse olla mikään psykiatri, kun voi todeta, että olet mielisairas!!
- onko siinä
........ kirjoitti:
Ei arvitse olla mikään psykiatri, kun voi todeta, että olet mielisairas!!
sun mielestä jotain hauskaa vai?
- sakoista
Kyllä tällaisille murheenkryyneille laki löytyy.
Ennen kuin poliisi alkaa kentällä kynähommiin, niin jokaiselta kysellään tietysti haut. Jos päivystäjä ilmoittaa, että tällä paviaanilla on jo useita sakkoja lyhyen ajan sisällä, niin sakkoa ei silloin kirjoiteta. Teosta laaditaan rikosilmoitus ja tehdään pöytäkirja. Sen jälkeen sovitaan syyttäjän kanssa, että pöytäkirja lähetään hänelle ja hän nostaa käräjillä syytteen.
Oikeudesta saadaan sen jälkeen sakkotuomio, joka on muuntokelpoinen linnatuomioksi.- niinpä sitä luulisi
sinä ja sinun faktat.poliisit sanoi itse minulle tänään,että se menee ulosottoon jos en maksa.ja minä kun saan vain liitonkorvaukset jne,niin minun ei kannata maksaa sitä sakkoa,koska korvauksista ei saa periä mitään..hahahahahhaha...vituttaaako?
- ........
niinpä sitä luulisi kirjoitti:
sinä ja sinun faktat.poliisit sanoi itse minulle tänään,että se menee ulosottoon jos en maksa.ja minä kun saan vain liitonkorvaukset jne,niin minun ei kannata maksaa sitä sakkoa,koska korvauksista ei saa periä mitään..hahahahahhaha...vituttaaako?
Sinulla on paha lukihäiriö. Kirjoituksessahan luki, että jos paviaanilla on USEITA sakkoja, niin rikkeestä tehdäänkin pöytäkirja, joka menee syyttäjän kautta käräjille.
- maksellut
Mistäs olet sellaisen harhakuvitelman saanut, ettei ansiosidonnaisesta työttömyyskorvauksesta voisi ulosmitata suojaosuuden ylittävää osaa?
- ansiosidonnainen
maksellut kirjoitti:
Mistäs olet sellaisen harhakuvitelman saanut, ettei ansiosidonnaisesta työttömyyskorvauksesta voisi ulosmitata suojaosuuden ylittävää osaa?
Mutta jos sen ansiosidonnainen on niin pieni, ettei se yllä edes suojaosuuteen.
- vie....
Meitä naurattaa hirvesti sitten, kun ulosottomies vie autosi!!
- ulosmitata!
........ kirjoitti:
Sinulla on paha lukihäiriö. Kirjoituksessahan luki, että jos paviaanilla on USEITA sakkoja, niin rikkeestä tehdäänkin pöytäkirja, joka menee syyttäjän kautta käräjille.
”Kirjoituksessahan luki, että jos paviaanilla on USEITA sakkoja, niin rikkeestä tehdäänkin pöytäkirja, joka menee syyttäjän kautta käräjille.”
Tuo vaatii kymmeniä rikkomuksia ja soveltuu käytettäväksi lähinnä näpistyksissä/varkauksissa ym. sellaisissa. Tosin niistäkin on useimmat hylätty oikeudessa.
Sen sijaan useisiin ylinopeuksiin ym. liikennerikkomuksiin poliisilla on tehokkaampi keino:
kolme sakkoa yhdessä vuodessa tai neljä sakkoa kahdessa vuodessa, niin seuraa ajokielto. Sen rikkominen onkin jo vakavampi juttu.
Mitä tulee sakkojen perimiseen työttömyyskorvauksista/muista tuloista ulosottoteitse, sekin onnistuu, tosin suojaosuuden jälkeen.
Suojaosuus kalenterikuukaudessa 1.1.2009 lukien:
Velallinen yksin: 624,60 €
Velallinen
1 elatuksen varassa: 849,00 €
Velallinen
2 elatuksen varassa: 1 073,40 €
Velallinen
3 elatuksen varassa: 1 297,80 €
Ulosmitattava määrä (palkka tarkoittaa jäljempänä myös muuta tuloa):
1. Jos palkka on pienempi kuin suojaosuus, siitä ei ulosmitata mitään.
2. Jos palkka ylittää suojaosuuden, mutta on enintään kaksi kertaa suojaosuus, ulosmitataan suojaosuuden ylittävästä palkasta kaksi kolmasosaa (tulorajaulosmittaus 2/3 x (palkka – suojaosuus)).
3. Jos palkka on suurempi kuin kaksi kertaa suojaosuus, mutta enintään neljä kertaa suojaosuus, ulosmitataan nettopalkasta yksi kolmasosa (1/3).
4. 1.1.2009 voimaan tulevan asteikkoulosmittauksen mukaan ulosmittaus tapahtuu edellä mainittua suurituloisempien nettopalkasta seuraavan asteikon mukaan:
Jos palkka on suurempi kuin 4 x suojaosuus, ulosmitataan 36 %
Jos palkka on suurempi kuin 4,5 x suojaosuus, ulosmitataan 39 %
Jos palkka on suurempi kuin 5 x suojaosuus, ulosmitataan 42 %
Jos palkka on suurempi kuin 5,5 x suojaosuus, ulosmitataan 46 %
Jos palkka on suurempi kuin 6 x suojaosuus, ulosmitataan 50 %.
Lisää http://www.oikeus.fi/5620.htm - auto ei ..
vie.... kirjoitti:
Meitä naurattaa hirvesti sitten, kun ulosottomies vie autosi!!
Auto ei yleensä ole omissa nimissä näillä tyypeillä ja jos on, alle 3000€ ritsoihin ei ulosotto juuri viitsi puuttua.
Sillä kuluja ulosmittauksesta, siirrosta, säilytyksestä, ilmoituksista ja pakkohuutokaupasta tulee enemmän kuin auton arvo. - vain montako lasta
ansiosidonnainen kirjoitti:
Mutta jos sen ansiosidonnainen on niin pieni, ettei se yllä edes suojaosuuteen.
Ulosoton suojaosuus 624,60 € kun velallinen elää yksin.
Montako lasta sinulla taitaa olla "lastentarha" jos meinaat 1500€/kk saada korvauksia ilman ulosmittausta:D
- A063
Harmi kun et tullut sanoneeksi että kirjoitat tänne niin olisivat laittaneet kilvet takas autoon ja anteeksipyydellen valittaneet tietämättömyyttään.
- voihan...
olla että tämän kyseisen kaverin valitus menee läpi.jos kerta auto olisi pitänyt katsastaa 9.3 ja nyt on 15.3..on muuten totta,että puhelinnumeroa ei ole pakko antaa poliisille,eikä ne voi pakottaa ottamaan itse rekisterikilpeä pois,ainoa mihin poliisi voi pakottaa on henkilötietojen saaminen.ja sen näkee ajokortista.muuta ei tässäkään tapauksessa olisi ollut pakko puhua.eli teit ainakin minun mielestäni täysin oikein kun vähän vittuilit niille.
kyllä konna konstit tietää;-)
- naispoliisi oli oikeassa....joustaminen hetkellisesti rekisterinumeron toimintaa seuraten olisi ollut paikallaan. Voihan ne antaa lisäaikaa, kuten rengaissakin.
- Rengaissa tietysti tilanne eroaa siten että ne on kalliita ja joskus on autoja, jotka syö yhden renkaan huolimatta aurauskulmien säädöstä.
- vuosituloja ei enemmistö vuorotyöläisistä tiedä, tai ainakaan minä en pysty arvioimaan vuorotyölisiä. Olisi pakko pyytää kysymään verottajalta sillä muuten kaikki on puhdasta arviota vailla todellista tietoa.
Kai koitan sinne katsastukseen huhtikuussa, kunhan edes löydän sen tai sit meen vanhalla kotipaikkakunnalla. Niin tein viimeksikin ja seuraava meinasi viedä minun autoni. Katsastusmies kysyi kuka omistaa nissanin ja viereinen rouva lähti....onneksi tajusin ajoissa kysyä että minä tulin ensin, kai minun on ensin katsastettu (ekalla läpi, jees....eikä minulla ole usein edes riittävästi öljyä)- Antisheriffi
Jos vähänkään on paskalakilla jotain ylimääräistä tai asiatonta niin saa kyllä minusta kaverin, pari kertaa pääsi henkisesti kyykyttämään Pöllänen nimistä poliisia silloin kun oli vielä Kankaanpäässä. Oli vaan niin paskan tärkee ja itteensä täynnä oleva virkaintoinen uusi poliisi että sitä ei voinut sietää.
Lisää naisia poliiseiksi vahtimaan niitten itteensä täynnä olevien miespoliisien touhuja.- DrUgs...
on usein sentään inhimillisemmällä tasolla.Tai ainakin itselläni on helpompi asioida naispoliisin kanssa kuin miehen..siihen sakkolappuunkin oli kiva kirjoittaa nimmari kun se oli maijassa istuvan naispoliisin sylissä mihin sen kirjoitin..aaaah..alko oikeesti melkeen stondaamaan,ei ole mikään läppä.ihan saaterin hyvännäkönen kun oli..painoin pääni melkein sen reisiin kiinni..uuuuuh.:-)
- että meidän
DrUgs... kirjoitti:
on usein sentään inhimillisemmällä tasolla.Tai ainakin itselläni on helpompi asioida naispoliisin kanssa kuin miehen..siihen sakkolappuunkin oli kiva kirjoittaa nimmari kun se oli maijassa istuvan naispoliisin sylissä mihin sen kirjoitin..aaaah..alko oikeesti melkeen stondaamaan,ei ole mikään läppä.ihan saaterin hyvännäkönen kun oli..painoin pääni melkein sen reisiin kiinni..uuuuuh.:-)
pikku poliisipalvojallakaan ei olisi noin traumaattinen lapsuus,mikä paistaa läpi hänen kirjoituksistaan jos hänellä olisi miespoliisi isän sijasta naispoliisi äiti,joka vähän "pamputtaisi"?
tosin kirjoitusten naisellisuudesta voi päätellä,että ei hänen isä ole mikään poliisi EDES..luulisin,että äitin helmoissa asuva ressukka kenellä ei ole miehenmallia koskaan ollutkaan...säälittävää sinänsä..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837