Miehet ovat

ennimmäkseen

Surkeita,avuttomia,typeryksiä,naisten hakkajia ja lasten hyväksikäyttäjiä,pitäis laittaa suurin osa käsirautoihin loppuiäkseen ja miehiltä pitäisi alkaa perimään haittaveroja,aiheuttavat niin paljon vahinkoa:rattijuopot,raiskaajat,tappelijat,yn.m:(

22

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkos

sinut ja löyti paremman?

• lemmpasko ukkos ...

Arvattava vastaus,tyypillistä joltain koltiaiselta,ei todellakaan ole lempannut,mutta onhan se niin vaikea hyväksyä oman sukupuolensa surkeutta:-(

• xxxxxxxxxxxx
        lemmpasko ukkos ... kirjoitti:

Arvattava vastaus,tyypillistä joltain koltiaiselta,ei todellakaan ole lempannut,mutta onhan se niin vaikea hyväksyä oman sukupuolensa surkeutta:-(

Ompas äkäinen täti, mikä sut on noin takajaloilleen saanut?

• onks äkänen täti
        xxxxxxxxxxxx kirjoitti:

Ompas äkäinen täti, mikä sut on noin takajaloilleen saanut?

heti kun uskaltaa tuoda julki ajatuksia,jotka ovat tosia,vastaukset tätä luokkaa:ukko lemppas,äkänen täti,yn.m?Onko miehillä minkään laista kunnioitusta naista/naisia kohtaan:(,kun/jos tulee ero,eiku eukko multiin ja siinä samassa lapset jos sattu olemaan?No enhän nyt tarkoita että kaikki ovat,mutta aika paljon tätä saa kuitenkin lukea,ja mikä siinä loppujen lopuksi on jos tulee esim.ero,niin miksi pitää KÄYTTÄÄ VÄKIVALTAA NAISTA/LAPSIA KOHTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????????? ????????????????????????

• moneksi
        onks äkänen täti kirjoitti:

heti kun uskaltaa tuoda julki ajatuksia,jotka ovat tosia,vastaukset tätä luokkaa:ukko lemppas,äkänen täti,yn.m?Onko miehillä minkään laista kunnioitusta naista/naisia kohtaan:(,kun/jos tulee ero,eiku eukko multiin ja siinä samassa lapset jos sattu olemaan?No enhän nyt tarkoita että kaikki ovat,mutta aika paljon tätä saa kuitenkin lukea,ja mikä siinä loppujen lopuksi on jos tulee esim.ero,niin miksi pitää KÄYTTÄÄ VÄKIVALTAA NAISTA/LAPSIA KOHTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????????? ????????????????????????

Ei ne ole pelkästään miehet ketkä käyttää väkivaltaa tai kaltoinkohtelee puolisoaan, on niitä väkivallan käyttäjiä ja pettureita naisissakin vaikka kuinka paljon!

Onneksi oma mies on maailman ihanin ja hellin ja rakastavin. Ja tunnen erittäin paljon hyviä ja uskollisia miehiä.

• taas yks
        onks äkänen täti kirjoitti:

onneton täti joka ei tajunnut lempata ukkoa tarpeeksi ajoissa ja sitten itketään täällä.
        Ihan oma valinta!

• taaaas
        taas yks kirjoitti:

onneton täti joka ei tajunnut lempata ukkoa tarpeeksi ajoissa ja sitten itketään täällä.
        Ihan oma valinta!

Näitä varmaan tulee hamaan hautaan asti,taas yksi täti j.n.e.Kun kirjoitukseni perustuu todellisuuteen,kaikella kunnioituksella kunnon miehiä kohtaan,tosi asiahan on valitettavasti että suuri osa miehistä on juuri sitä mitä avauksessa kirjoitin,eeeiiiiikääääääää tämä kannanotto johdu mistään omasta tilanteestani,vaan siitä mitä mediasta saa lukea/kuulla/nähdä päivittäin,mies löi,mies ajoi humalassa,mies käytti hyväksi lapsia ja niin edelleen loputtomasti....................:-(

• Savolaistonttu

Taitaa olla se aika kuusta taas menoillaan!

• Kai Kaihomieli

Me miehet olemme aika tonttuja. Ihan tosissaan.
        Helpottiko?

• ovat enimmäkseen
        Kai Kaihomieli kirjoitti:

Me miehet olemme aika tonttuja. Ihan tosissaan.
        Helpottiko?

ja jälleen vastauksia,kannanottoni ei johdu mistään=(taas se aika kuusta,ynnä.m)mitä keskenkasvusten vastauksia tässä on saanut lukea,vaan perustuu siihen että se mitä kirjoitin on totta,miehet ovat väkivaltaisia j.n.e.

• warden5
        ovat enimmäkseen kirjoitti:

ja jälleen vastauksia,kannanottoni ei johdu mistään=(taas se aika kuusta,ynnä.m)mitä keskenkasvusten vastauksia tässä on saanut lukea,vaan perustuu siihen että se mitä kirjoitin on totta,miehet ovat väkivaltaisia j.n.e.

Oot tainnu syödä avaruussieniä tai unohtanu ottaa paranoialääkityksesi kun jaksat tilittää että miehet on järestään ihan persiistä ja kunnottomia. Tuollaiset vesikauhuiset akat ne vasta on syvältä, jauhaa kylillä olemattomia juttuja ja pyrkii myrkyttämään kaiken ympäriltään, naisten hakkaajat kyllä joutaa minun puolesta pimeään kellariin ja sinunlaiset naiset sinne samaan paikkaan ni voitte pitää hauskaa keskenänne. =D

• ovat edelleen
        warden5 kirjoitti:

Oot tainnu syödä avaruussieniä tai unohtanu ottaa paranoialääkityksesi kun jaksat tilittää että miehet on järestään ihan persiistä ja kunnottomia. Tuollaiset vesikauhuiset akat ne vasta on syvältä, jauhaa kylillä olemattomia juttuja ja pyrkii myrkyttämään kaiken ympäriltään, naisten hakkaajat kyllä joutaa minun puolesta pimeään kellariin ja sinunlaiset naiset sinne samaan paikkaan ni voitte pitää hauskaa keskenänne. =D

eipä tämäkään kirjoituksesi poista sitä tosi asiaa,mistä kirjoitin,mutta niinpä tietysti,että siitä huolimatta millaisia sikoja miehet ovat!!!!!!!!,niin sitäpä ei saa kommentoida onhan se selvä pitää vaan hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!,kuunnella ja katsoa kun miehet jatkuvasti ....niinpä lue vaikka päivä lehdistä:rattijuoppo=mies,pedofiili=mies,tappelut=mies,y.n.m,y.n.m,:-(

• vaan huonoja
        ovat edelleen kirjoitti:

eipä tämäkään kirjoituksesi poista sitä tosi asiaa,mistä kirjoitin,mutta niinpä tietysti,että siitä huolimatta millaisia sikoja miehet ovat!!!!!!!!,niin sitäpä ei saa kommentoida onhan se selvä pitää vaan hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!,kuunnella ja katsoa kun miehet jatkuvasti ....niinpä lue vaikka päivä lehdistä:rattijuoppo=mies,pedofiili=mies,tappelut=mies,y.n.m,y.n.m,:-(

Olet tavannut vaan huonoja miehiä.. ja varmaanhan miehet tekee enemmän niitä rajumpia rikoksia mitkä pääsee lehtiin mut ei me naiset sen parempia olla. Käytetään henkistä vakivaltaa, pimitetään isiltä lapset, käytetään väkivaltaa lapsia kohtaan, annetaan miestemme kasvattaa toisten lapset jne.. (minä tosin EN näin toimi). Mutta jos avaat silmäsi ja kunnolla katsot niin huomaat että ei ole naiset sen parempia..

• elliivo

Miehet ovat miehiä.
      Miehet ovt ihmisiä.

En tykkä yleistyksestä ja niputtamisesta.

Kyllä minullekin tulee samanlaisia tuntemuksia kuin aloittajalle kuunnellessani, lukiessani ja katsoessani tätä nykymenoa.

Siltikin puolustan suomalaista miestä.
      Heitä olen rakastanut, heistä olen haaveillut, heidän kanssaan olen elänyt, pettynyt, eronnut.
      Miehiä on minulla myös ystävinä, tuttavina, työkavereina ja naapureina.

Yksi on tuossa kasvamassa ja toinen jalka jo oven raossa maailmaan lähdössä.
      Toivon että olen edes jotenkuten onnistunut kasvatustehtävässäni eikä pojastani tule kiviriippaa kenellekään. Toivon myös ettei hän joudu liian hyväluontoisena kenekään naispaholaisen uhriksi.
      Elämä on, mutta sydämellä, maalaisjärjellä ja hyvällä tuurilla siitä ehkä selviämme. Minä ja poikani, tuo rakkain mieshenkilö minun elämässäni.

• hpop

Ottaa se puutteessa eläminen joskus voimille. Että ihan pitää yleistää. Todennäköisesti olet jäänyt rakkaudesta paitsi. Pitää muistaa, että nainen hakeutuu tietynlaisten miesten pariin ja yleensä siinä sitten käy sillain. Että saman pettymyksen saa kokea elämässään monet kerrat, kun taas ystävät elävät ammoista elämää puolisojensa kanssa. Joten syyllinen olet itse! Valitan...

• tämäkään sepitelmä

poista sitä tosiasiaa että olette,j.n.e.:-(

• pumppu pete
    • lebso-leena

ota sitten nainen kumppaniksesi jos ei miehet kelpaa!

• ja muut aivot

siis lebo lena lueppas uudestaan ja mieti jos siellä korvien välisstä löytyy muutakin kuin näitä leboja,en kirjoittanut asiasta sen takia,että en esim :pitäisi miehistä,tai että,olisi minulla huonoja kokemuksia,tai jotain muuta mitä näistä viesteistä on saanut lukea,VAAAAN SIKSI ETTÄ SE ON TODELLISUUTTA;EIIIHÄN NAISELLA OLE OIKEUTTA EROTA;TAI JOS ONKIN SAAMME LUKEA SIITÄ JONKUN AJAN PÄÄSTÄ:KUOLINILMOITUKSESTA!!!!!!!!!!!!!!

• monesti aivan

syyttä mieheltä. Jos eroaa/aikoo erota, on se vaan niin helppoa puhua "naisten" kesken, että ukko on väkivaltainen ynm., vaikka ei olisikaan.
      Halutaan vaan joku tekosyy jättää ihan hyvä mies, mutta itse halutaan vaihtelua ynm. jätetään kaikki taakse, jopa lapset ja tekosyyllä/itse aiheutetulla konfliktilla....
      Mikä hemmetti nykynaisia vaivaa???

• olen mies

olipa kerran uros jonka tehtävä oli hankkia ruoka katraalleen vaarantaen itsensä, puolustaa heimoaan, naarastaan, jälkikasvuaan , ja itseään muilta miehiltä ja eläimiltä, ja kilpailla muiden urosten kanssa naisista ja lauman johtajana olemisesta, ja kunnioituksesta.

No tämä oli tossä vähä aikaa sitten jokunen 10 000v sitten.

Mikä on muuttunut aikojen saatossa.

hmm
        Sodat on melko lailla sodittu verrattuna mannerten valloittamiseen. Pikku nahinoita siellä täällä jotta saadaan sota teollisuus toimimaan.

Gladiaattori kilpailut on lopetettu areenoilla. hitto. no mut onhan meillä lätkä ja jalka pallo ja kaikki muut itse puolustus lajit, jossa saa purkaa tuota ikiaikaista viettiä.

Ja sitten tottakai ne grilli jonot.

mut jos satut olemaan se nyhverö joka ei ikinä pystynyt todistamaan itselle paremmuutta toisten miesten kanssa niin onhan sillä eukko jota voi sitten murjoa, kun vituttaa.

eli meidät vaan on luotu siihen tarkoitukseen ja sivistuksen aikana kun ei ole mitä tehdä niin sit tehään väärin kun ollaan niin laiskoja paskoja ettei jakseta mennä sinne salille jossa kerran sais niin perusteellisesti turpaan että ei tartteis toista kertaa uhota miten kova minä olen kun tietäis sen oman paikkansa.
        Vähän aikaa.
        vois vaikka johtua ihan oman tunnon puutteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1216
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1055
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      844
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe