Kuka tippuu kisasta?
Tanssii tähtien kanssa
11
636
Vastaukset
- varmastikin..
vapun vuoro tippua!!!
- ok-ok
Marcon vuoro.
- marcofani
ihan sama kuka voittaa..ens vuonna on varmaan jo mukana pakollinen homopari....
- Mistä fiksu juontaja kisaan ?
Vappu on täysin turha epeli niissä skaboissa.
- tippuu
tai Simo Frangen. Mut Nordström tanssii kuin puupökkelö.
- Rahojen haaskuu
sais loppua jo. Aina vaan enemmän on näitä "kansa saa päättää" -ohjelmia.
TV -luvassa on jo itsessään liikaakin maksamista.- mokomasta skeidasta
Katsos, kun tämä nyky-yhteiskunta ja tv-ohjelmat ovat silkkaa rahastusta. Tyhmät maksaa, fiksummat eivät viitsi. Kun maksat (puhelinmaksun) saat päättää, näin se on.
- pitäisi tippua
Tanssitaidosta, kun on kerran kysymus, niin huonoin oli herra plastiikkakirurgi.
- plastiikkakirurgi voi myös ...
Ei tulisi mieleen äänestää ja rahoittaa mutta toivottavasti koppava Nordström tippuu ja KOVAA.
Ällö gubbe.Sehän kävisi niin luonnon päälle jos asuu Tammisalossa Hesan kallein ! hauhallisin ja eliitein kaupungin osa.
Pakottanut alaiset äänestämään, tarkastaakohan puh.l.
- Krypto
Se on jo päätetty kuka voittaa. Kanava vain rahastaa äänestyksillä. Pitäisi tehdä tutkintapyyntö, ellei prosentit ja äänien jakauma tule missään vaiheessa esiin! Kuka enää katsoo kolmoskanavaa, kun näin huijaavat? En minä ainakaan. Nyt kanava menetti ainakin yhden katsojan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057