Sekaisin...

Byronic Hero.

Sain paljon neuvoja joiden avulla tiesin voivani päästä tunteideni kanssa sellaiseen paikkaan, jossa jäljellä olisi ystävyyttä ja rakkautta, muttei kärsimystä, itseinhoa, mustasukkaisuutta, omistamisenhalua ja syyllisyyttä.

Kuitenkin ehkä olen tuskani addikti, sillä sinun edessäsi unohdan kaiken muun, järjen, ja sorrun satuttamaan itseäni haaveilemalla, toivomalla ja ajattelemalla vaarallisia ajatuksia, kuten että kertoisin tunteistani sinulle. Mutta se olisi väärin sinua kohtaan. Aivan sama vaikka olisinkin ylisuojelevainen hölmö, mutta pelkään että vaikka kertoisitkin sen kieltävän vastauksen, etten pääsisi siltikään tästä tunteesta mihinkään.

Teet minut niin onnelliseksi vain olemalla ystäväni, mutta itse teen itseni niin onnettomaksi. En halua taas tätä kevättä ja tätä kesää viettää kuin unissakävelijä, omien säälittävien sydämen salaisten toiveiden kiduttamana.

En vain tiedä mitä tekisin! En saa tältä rauhaa enkä lepoa. Sydäntä puristaa jatkuvasti ja on vaikea hengittää kunnes näen sinut taas.

"My Soul is Dark

My soul is dark - Oh! quickly string
The harp I yet can brook to hear;
And let thy gentle fingers fling
Its melting murmurs o'er mine ear.
If in this heart a hope be dear,
That sound shall charm it forth again:
If in these eyes there lurk a tear,
'Twill flow, and cease to burn my brain.

But bid the strain be wild and deep,
Nor let thy notes of joy be first:
I tell thee, minstrel, I must weep,
Or else this heavy heart will burst;
For it hath been by sorrow nursed,
And ached in sleepless silence, long;
And now 'tis doomed to know the worst,
And break at once - or yield to song."

3

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelet, että

haaveet ovat sidoksissa tuskaan eivätkä rauhaan?
      Ja miksi omistamisenhalu ja mustasukkaisuus ovat pahoja asioita?

• jos me

nyt puhuttaisiin asiat kunnolla. Puhuminen ei asioita yksinään päälaelleen käännä.

• leimaa itsensä

niiksi hahmoiksi, joita ilmiselvästi muistuttaa, niin on jo kirjoittanut tarinansa lopun.
      Mikä hahmo minä olen? Miten minun kuuluu käyttäytyä, haluatko että tyydyn surulliseen loppuun? Vai haluatko, että otan sinusta kiinni ja pidän kiinni kädet valkoisina kun yrität karkuun?

Olen oikea ihminen. En ole mikään hahmo sinun näyttelmissäsi. Sinä et päätä mitä vuorosanoja minun pitää sanoa. Et päätä mitä tunnen, et päätä miten reagoin asioihin. Jos haluan pitää kiinni sinusta, niin sitten teen niin tasan tarkkaan omasta halustani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe