niin kuinka pian kaikki nämä sivuvaikutusten aiheuttamat vaivat loppuivat?
Olen lukenut täällä,että hiukset kasvavat nopeasti
mutta miten muuten,palautuuko ruokahalu ennalleen,loppuvatko kivut jaloista,
ja tämä raskas väsymys,loppuuko se hoitojen loppumisen myötä?
Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille:).
Kun teillä loppui syöpähoidot
4
504
Vastaukset
- Ira¤
aikapian,joillakin jotakin jää.Minulla syöpälääke Aridemixista syödään 5v,kovat lihassäryt joka päiväiset.Toivottavasti sinulle ei jäisi mitään vaivoja.
- loppuivat minulla
elokuussa-07,sädehoidot marraskuussa-07 ja jo jouluun mennessä oli kaikki kunnossa,väsymyskin helpotti.
Olen käyttänyt arimidexiä noin puolitoista vuotta,en ole huomannut muuta haittaa,kuin yöhikoilua josain määrin,mutta siedettävästi.
Terveellinen ruokavalio ja sopivasti liikuntaa auttaa palautumaan hoidoista ja helpottaa lääkkeen aiheuttamia sivuvaikutuksia;)
- mami blue
Muistelen, että ruokahalu palautui entistä kovempana jotain kuukauden päästä sytoista. Sitten syötiin kaikki mikä oli jäänyt syömättä..ikävä kyllä.
Luin juuri sattumalta kontrollikertomuksiani, ja jalat ovat olleet arat vielä yli puoli vuotta sytoista, pidin vain lenkkareita (tätä en edes muistanutkaan enää).
Mutta kyllä se olo kohentui nopeasti, ja huomasi missä usvassa oli elänyt yli 3 kuukautta.
Ihanaa kevättä sulle!- monta asiaa
Varpaitten ja sormien kynnet lähes irtosivat ja siinä kului kai aikaa,ennen kuin olivat ennallaan,,
Ruoka alkoi maistua aika pian hoitojen loputtua
Sanot hyvin että se aika oli kuin usvassa oloa,siksi kai monta vaivaa unohtuukin ja parempi niin.
Olen miettinyt että jos joutuu käymään saman läpi toiseen kertaan,niin tietää etukäteen mitä on tulossa.
Mutta tuntuiskohan siksi helpommalta vai miten ajattelette?
Onko täällä ketään sellaista,joka on käynyt kaiken läpi enemmän kuin yhden kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862