Olen 17-vuotias poika ja olen huomannut, että olen enemmän kiinnostunut pojista. Olen kohta menossa armeijaan ja miesjoukossa pärjääminen jännittää. Mitä tässä voisi tehdä? Miten armeijassa suhtaudutaan homoihin?
Miten armeija suhtautuu homoihin?
3
1556
Vastaukset
- gwrgr
No ei kai sitä nyt tartte vaikka huudella siellä, että on homo, jos siellä on semmosia jotka suhtautuvat syrjien tai mitä nyt haitkaan tällä. Ainaki tiedän itse yhden homon, joka oli sen vuoden ja lähti siis alikersanttina poies. Kai siellä pärjää samalla lailla ku heteroki, et nyt vaa mee ahistelee tupa kavereitas tai mitään semmosta, nii siellä pärjää. En ihan täysin ymmärtäny mitä hait vastaukseksi, mutta toivottavasti sait jotain selkoa kysymykseesi.
- sdfdsfsdfds
varokaa jätkät nyt ettette tiputa saippuaa suihkun lattialle
- hinttareilla
Varo vaan ettei rupea suihkussa tai saunassa seisomaan. Sen jälkeen on parasta keskeyttää palvelus vähin äänin. Voit tietysti yrittää piilotella seisovaa kyrpää käsilläsi ja selittää ajatelleesi Jenna Jamesonia.
Toisaalta se on myöhäistä sillä kyllä totuus seksuaalisesta suuntautumisestasi tiedetään kotikulmilla ennen kuin olet kerinnyt saunasta ulos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1335355Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1894491Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1764420Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas854100Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL613690Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa473673Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik1033640Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode143451Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast343406Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153359