Hei!
Olen tunnesyöppö, eli syön jokaiseen mahdolliseen tunteeseen. Kaiken lisäksi olen vieläpä kovin tunteellinen ihminen, joten syön siis paljon!!! Syön kiukkuun, väsymykseen, yksinäisyyteen, iloon, suruun ja palkinnoksi. Kuulostaa varmaankin tutulta. Nyt kaipaisinkin ehdotuksia millä voisi korvata suklaapatukat ja popcornipussit? Työkaverini, tupakoitsija kun on, ojensi syöpäkääryleen esitettyäni tämän kysymyksen. En kuitenkaan halua tuhlata rahojani, pilata terveydenrippeitäni ja vieläpä haista pahalle. Korvaavan toiminnon pitäisi olla sen verran yksinkertainen että myöhästynyttä junaa odotellessa ei enää tekisi mieli hakea lohtua herkkuautomaatilta tai R-kioskilta.
Korvaavaa toimintaa
3
448
Vastaukset
- vähäkalorinen
Xylitol-jenkki on hyvä vaihtoehto jos sun tarttee saada jauhaa leukaperillä koko ajan jotain. Toinen hyvä ajantappaja (jos siis liikunta ei tule sulle kyseeseen) on että soittelet kavereille maratonpuheluita, siinä se aika rientää ihan huomaamatta!
- odotellessa..
Kirjoja lukiessa ei saa syödä ja jos on kirjastonkirja, pitää oikein varoa, ettei sitä tahrisi, joten ota hyviä kirjoja ja lue niitä. Hyvään teokseen jää niin koukkuun, että hädin tuskin malttaa vessassa käydä. :)
- terveellistä ruokaaa
Mä teen niin että korvaan epäterveellisten herkkujen mättämisen terveellisten herkkujen mättämisellä. Mä olen sellainen että esim. leffailta ei ole mitään jos ei ole jotain mussutettavaa siinä edessä, se KUULUU leffan katsomiseen...ja mä rakastan elokuvia ja katson niitä harvasen ilta. Noh, nykyään olen sitten korvannut karkit ja herkut hedelmillä, kasviksilla ja marjoilla. Voi vetää paljon enemmän niitä, eikä siltikään kaloreita tule läheskään yhtä paljon kuin karkeista ja pullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774