Sen hetken muistan ikuisesti... Katseemme kohtasivat yllättäen ja huomasin myös sinun hämmennyksesi mutta pystyit silti nopeasti kokoamaan itsesi...kuten aina. Vaistoan silti tunteesi vaikka kuinka yrität taistella vastaan...
Se katse...
15
2438
Vastaukset
- minä...
edes yritä vastaan taistella, mutta muuten sinun vaistosi taitaa olla oikeassa:)
- ihastunut..
Useastikin pääsin katselemaan häntä.. En voinut olla katsomatta.
Etkö haluaisi hänen kanssaan enemmän? Touko ja kesäkuun vaihteen muistan aina. - ed.
ihastunut.. kirjoitti:
Useastikin pääsin katselemaan häntä.. En voinut olla katsomatta.
Etkö haluaisi hänen kanssaan enemmän? Touko ja kesäkuun vaihteen muistan aina.muistan koko ajan toukokuun lopusta elokuun loppuun:)
- himohässiä
ed. kirjoitti:
muistan koko ajan toukokuun lopusta elokuun loppuun:)
Mäpäs muistan 30 vuotta taaksepäin kaikenlaisia asioita.
- kaipaaan..
ed. kirjoitti:
Mielelläni mäkin muistaisin muutakin kuin ikävää ja tuskaa.
Ei oo helppoa kun syvästi rakastuu varattuun mieheen. Syvältä. Sattuu sydämeen. Ei pysty sanoin kuvailemaan.. - sitten
kaipaaan.. kirjoitti:
Ei oo helppoa kun syvästi rakastuu varattuun mieheen. Syvältä. Sattuu sydämeen. Ei pysty sanoin kuvailemaan..ole minä, vai mistäköhän sait tietää, että olisin varattu.
- että näin..
sitten kirjoitti:
ole minä, vai mistäköhän sait tietää, että olisin varattu.
Tiedän varmasti että hän on varattu. Ollut jo viimeiset 4 vuotta...
- ed.
että näin.. kirjoitti:
Tiedän varmasti että hän on varattu. Ollut jo viimeiset 4 vuotta...
harmitus sun puolesta. Minusta ei oikein ole neuvojaksi tuossa tilanteessa, mutta en sitten tiedä onko niissä teidän katseissa ollut "jotain", mutta minä se en kuitenkaan ole.
- joku ruskeasilmä
kaipaaan.. kirjoitti:
Ei oo helppoa kun syvästi rakastuu varattuun mieheen. Syvältä. Sattuu sydämeen. Ei pysty sanoin kuvailemaan..Oliko viestisi kenties minulle?? Se toi ainakin mieleen erään vastaanvanlaisen hetken.....töissä!
- lisäys..
ed. kirjoitti:
harmitus sun puolesta. Minusta ei oikein ole neuvojaksi tuossa tilanteessa, mutta en sitten tiedä onko niissä teidän katseissa ollut "jotain", mutta minä se en kuitenkaan ole.
en muistanut kysyä oletko m vai n? Itse olen m.
- luin...
lisäys.. kirjoitti:
äsken uudestaan viestejäsi ja ilmeisesti olet n:)
- Tapaammekohan koskaan?
ed. kirjoitti:
..minäkin muistan kesäkuun alusta syyskuun alkuun ihanan päälle 20-vuotiaan miehen, joka vei sydämeni tietämättä itse siitä asiasta mitään... Huoh...
- kerrotko
Tapaammekohan koskaan? kirjoitti:
..minäkin muistan kesäkuun alusta syyskuun alkuun ihanan päälle 20-vuotiaan miehen, joka vei sydämeni tietämättä itse siitä asiasta mitään... Huoh...
missä tämä tapahtui? Olen muutaman vuoden päälle tuon 20.
- kaipaaan..
lisäys.. kirjoitti:
Nuori nainen olen.
Kyl sitä alas voi vajota kun kuvittelee löytävänsä hänet täältä jostain... - tapahtui..
kerrotko kirjoitti:
missä tämä tapahtui? Olen muutaman vuoden päälle tuon 20.
Kuopiossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060