Sarjakuva löytyy nettisivulta www.sunsunsun.suntuubi.com osiosta sarjakuvat. Valmiina on jo 61 kahden kuvan strippiä ja niitä ilmestyy aina joka maanantai. Viikon 12 sarjis ilmestyi jo sunnuntaina koska nettiyhteisössä on viikon 12 alussa päivityskatko. Sen jälkeen sivut näkyvät taas normaalisti. Sivujen Talvipuutarhakategoriassa on lumiveistosgalleria missä ilmestyy joka viikon keskiviikkona uusi lumiveistos.
Faaraoiden aikaan -sarjakuva
sunsunsun
1
1352
Vastaukset
- Lisan lukija
Faaraoiden aikaan -sarjakuvia on jo valmiina 100 kuvaparia. Sarja on kuitenkin nyt tauolla, siihen ei siis tule toistaiseksi jatkoa, mutta samalla sivustolla on alkanut uusi monivärinen Lisan perhe -sarjakuva, jossa siinäkin on jo valmiina 12 kuvaparia. Se jatkuu viikoittain joka sunnuntai. Molemmilla sarjiksilla on jo vankka lukijakunta, sivuston selauksia on jo noin 1100 000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923944Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1091576- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.691519Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317