Ihmettelen mtä

kawe

kummaa LAATUAIKA oikein on?

Kilpailutetaanko aikakin, joidenkin kanssa?

10

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanotaan,että kiireiset vanhemmat viettävät sitten lastensa kanssa laatuaikaa...En ole minäkään ymmärtänyt,että miksei ihan tavallista aikaa sekin voisi olla..Mitäs sitä panemaan paremmaksi..:))

• uk-ko

läsnäoloa, kun on lähimmäistensä seurassa. Mutta varmasti kilpaileviakin tulkintoja on.

• Meriläinen

olla niiin laadukasta nykyään, ajankin.
      Se on sitä hömppää mitä en minäkään ymmärrä, ehkä koska olen arkinen ihminen, arki on hyvää aikaa.

• HTZA

jota minä elän.
      Töissä on kivaa, kotona on kivaa, luonnossa on kivaa, minä nukunkin hyvin.
      Pissaa tulee ja menee, tasaisesti.
      Netistä löytää mitä haluaa, kone toimii ja on nopea, fyffee riittää siihen mitä tarvitsenkin, elämässä ja täällä palstalla ovat kaikki kavereita, joku enemmän joku vähemmän.
      Kyllä minä taidan elää laatuaikaa.
      Ja joo, kyllä minä ymmärrän tuon työttömien psykologien, STAKEsin, väkisin vääntämän, termin.
      Sen kehittely on alkanut kateellisten ja torjuttujen, ylipainoisten, rumien, naisten parissa.
      He eivät, kertakaikkiaan, kestäneet ihmisten onnellista elämää, joku särö oli pakko kehittää, että olis jotain tutkittavaa ja duunia.

• kawe

aina syyttää, mutta eiköhän laatuaika ole *viikonloppuisillekin tuttu termi. Lapselle elokuva pyörimään, itse voikin ryystää kaljaa ja laatuaika on siinä.
        Eiköhän rahvas osannut kehitellä itse tai sitten median piikkiin.

• henrii

on kuin pimeä aine, se vain piileksii jossain, ja jos kaikki on OK, ei sitä voi nähdä.

• uk-ko

ihan hiton hyvä määrittely. Mutta siitähän sen termin kehittelykin joskus on alkanut: kun kaikki ei ole ollut ok. Silloin laatuaika on pitänyt tehdä näkyväksi?

• erikoisen laadukasta aikaa..mutta kuinkahan sen paremmuus on mitattu suhteessa muuhun aikaan....

• tai täyttää. Käyttäjältä loppuu kesken, täyttäjältä käy pitkäksi.(ei ollut tämä viisaus omasta päästä).
      Luulisin laatuajan tarkoittavan enemmänkin tuota käyttämistä. En tiedä voiko laatuaikaa täyttää.

• kawe

tulkintakysymys.
        Meillähän on sidonnaisuuksia, joita aika määrittää kuten uni, koulu, työ, puoliso, harrastukset, koti, mökki, salarakas ym.
        Kukin määrittää sen laatuajan arvojensa ja elämäntilanteensa mukaan.
        Kiitos nyt kuitenkin mielenkiinnosta...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe