DNA:n toiminta pelottaa

peter budaj

mulla DNA internet ja ongelmana on että tekniikka ei saa yhteyttä toimimaan vaikka vikailmoituksia olen tehnyt jo viisi. En myöskään saa vaihtaa liittymää kun minulla on muutaman vuoden sopimus DNA:n kanssa.

voinko vedota pykälään että jos ei yhteys toimi niin voi vaihtaa liittymää.

9

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että johdot

      on kunnossa? Siis johto modeemin ja puhelinpistorasian välillä on ok.

      Sitten sun pitäisi katsoa onko sun koneessa ylipäätään verkkoasetukset kunnossa.

      Nimittäin eniten syytetään operaattoria vaikka suurimmassa osassa tapauksia syy löytyy käyttäjästä tai hänen laitteistaan.

      En myöskään ymmärrä tuota muutaman vuoden sopimusta, tuskin niitä dnalla on kovin pitkiä, elisallakin voi tehdä max vuoden pituisen sopimuksen..

      Jotenkin epäilyttää sun juttusi...sori vaan.

      • dnahankyllästynyt

        Paskan marjat, ootko sä DNA:lla töissä kun noin puolustelet. Sitä ne taulat siellä asiakaspalvelussakin selittää, vika on sun päässä ja tulee helvetin iso lasku jos tehdään vikatyö ja vika todetaa sun vehkeissä. Kun ei oo, kun on DNA:lta koko paska eikä sittenkään toimi. Mun tietokoneet ei aiheuta verkon pätkimistä, siis huom. vielä kerran taulapää, verkon pätkimistä. Olen verrannu monta kertaa koneet auki ja kaikissa koneissa ilmenee tasan samaan aikaan ongelmat. Nettiradiot katkeaa, latauksen menee poikki yms. 8 meganen yhteys. Tehy vikailmotuksii vaikka kuin monta, laitepaikkoja vaihdettu yms. Aina kun ne resetoi yksikön alkaa taas pelittää. SE SIITÄ DNA:n asiakaspalvelusta ja viasta asiakkaan päässä. Etelä Suomen Sanomissa oli just pari päivää juttua siitä että kaikki valittaa Lahden talousalueella laajakaista ongelmista. Ongelmat todellakin alko kun PHP siirtyi DNA:ksi. Laskutus kyllä juoksee vaikke palvelu pelais viikkoon. Ehdotetaan vaan että jos tiputetaa yhteysnopeutta vaikka kahteen megaan, jos toimis paremmin. Laskutusta ei tosin voida muuttaa.

        VIKA ON DNA:n verkossa, se on täysin ylikuormittunut ja vikaa joudutaan tasasesti kierrättämään kaikilla asiakkailla.


    • viidesti

      tehnyt vikailmoituksen, minun kokemuksen mukaan sinun koneen vieressä on käynyt ainakin neljä kertaa asentaja joka on todennut yhteyden olevan kunnossa. Nyt kiireen vilkkaan opiskelemaan koneesi säätämistä, ettei tarvitse tänne syöttää potaskaa.

      • Minullekin.

        "Yhteytenne on kunnossa, emme löydä mitään vikaa."
        Kuitenkaan se ei toiminut. Modeemi oli ihan pimeenä. Kuukauden kuluttua sitten todettiin ja tunnustettiin, ettei johtoa oltu ollenkaan kiinnitetty jakamossa!
        Sellaista se on noiden "asiantuntijoiden" työ.

        Älä puhu mistään kokemuksesta.
        Minun sähköpostini lakkasi toimimasta ja tietenkin operaattori syytti minua. Kun pari viikoa olin heitä pommittanut, he tunnustivat, ettei heidän postinsa toimi millään muulla kuin Outlookilla.
        No sekin asia kyllä myöhemmin korjautui, mutta viipyi, koska heillä ei ollut kykyä, eikä taitoa muuhun kuin MS:n antamien valmiiden manuaalien lukemiseen.


      • tosissaan että,
        Minullekin. kirjoitti:

        "Yhteytenne on kunnossa, emme löydä mitään vikaa."
        Kuitenkaan se ei toiminut. Modeemi oli ihan pimeenä. Kuukauden kuluttua sitten todettiin ja tunnustettiin, ettei johtoa oltu ollenkaan kiinnitetty jakamossa!
        Sellaista se on noiden "asiantuntijoiden" työ.

        Älä puhu mistään kokemuksesta.
        Minun sähköpostini lakkasi toimimasta ja tietenkin operaattori syytti minua. Kun pari viikoa olin heitä pommittanut, he tunnustivat, ettei heidän postinsa toimi millään muulla kuin Outlookilla.
        No sekin asia kyllä myöhemmin korjautui, mutta viipyi, koska heillä ei ollut kykyä, eikä taitoa muuhun kuin MS:n antamien valmiiden manuaalien lukemiseen.

        dna:n posti ei muulla kuin outlookilla ? Epäilen tuota ihan viimeisen päälle. Meikä on ollut dna:n asiakkaana yli 5 vuotta ja minulla on linux kone joka ei ole outlookkia nähnytkään ja postit ovat toimineet koko ajan kuin junan vessa.


      • TODELLA!
        tosissaan että, kirjoitti:

        dna:n posti ei muulla kuin outlookilla ? Epäilen tuota ihan viimeisen päälle. Meikä on ollut dna:n asiakkaana yli 5 vuotta ja minulla on linux kone joka ei ole outlookkia nähnytkään ja postit ovat toimineet koko ajan kuin junan vessa.

        Kirjautuminen palveluun ei onnistunut millään muulla. He tunnustivat sen itse.
        Ovat tunnustaneet monta muutakin asiaa kahden kesken yksityisesti, jotka kaikki koskee Microsoftin suosintaa ja muiden "haittaamista".

        Nyt ei kuitenkaan ole kyse DNA:sta, vaan monesta muusta käyttämästäni palvelusta (n. 10 kpl)


    • nomen

      Voit vedota, mutta tuskin auttaa. Kyllä niillä on selityksiä tarjolla. Mutta osaamista puuttuu.

      Jos sinulla on Vista-käyttis, niin se aiheuttaa useimmat mokkulaongelmat. Vie koneesi osaavaan ATK-huoltoon, siellä tuntevat paremmin Vistan metkut.

      • Onneton tumpelo

        Ei toimi DNA:n ADSL (8Mb) täällä haukiputtaallakaan. Vähän väliä on poikki. Välillä vain data lakkaa kulkemasta ja välillä ihan reilusti koko linja tipahtaa nurin. Operaattorin puhelinkaapelin ja modeemin välissä on vain noin 30 cm ristikytkentäkaapeli Rj liitin, eikä se siltikään toimi kunnolla, että vika ei varmasti ole minun päässä. Juuri äsken siirsin modeemin lähelle tuota operaattorin kaapelia, että eivät ainakaan siihen voi vedota kun seuraavan kerran soitan sinne. Meilläkin vain uhkailevat, että jos asentaja joutuvat lähettämään, niin hirveät laskut tulee. Kolmella eri modeemillakin olen koettanut eikä toimi millään sen paremmin. Kunhan kesällä tämä 1 vuoden määräaikainen sopimus loppuu, niin vaihdan varmasti operaattoria, jos vain mikään muu löytyy. Eikä muuten toiminut DNA:n VDSL mitenkään mairittelevan hyvin. Joskus saattoi jopa tunnin toimia pätkimättä ja sitten taas pahimmillaan kymmenen minuutin välein linja poikki.


    • YLIMIELISTÄ

      DNA ASIAKASPALVELUN TOIMINTA TÖRKEÄÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe