Mä olen ollut pitkään todella ahdistunut ja masentunut.Olen todella herkkä ja haavoittuva ihminen.Syön monenlaisia lääkkeitä.Välillä minulle tulee sellaisia aikoja että en pysty hillitsemään itseäni vaan pahaolo on liian kova.En muista niistä ajoista pahemmin mitään.Nyt ei ole koskaan ollut näin paha olo kuin nyt.Tärisen ja tuskin pystyn kirjoittamaan.Olen yrittänyt soittaa ystävilleni mutta eivät vastaa.Haluaisin vain tiputtautua pois sillä olen huomannut etteivät ne asiat koskaan parane.En vain haluaisi tätä oloa kellekään antaa.Mutta minun on mahdoton olla.
paha paha
5
357
Vastaukset
- 6666666
Etpä oo yksin tuntemustes kanssa et...
itekin melkeen karkotin erään hyvän ystävän ruikuttamalla liikaa.. vaikka itellä olis kuinka paha olla, niin ei ns. normaalitilassa oleva ihminen jaksa kuunnella itkemistä loputtomiin :/- olo on
Niinpä,eikä se itkeminen loppuen lopuksi auta mitään,kun puhelu loppuu on olo ihan yhtä paha.Oisin vaan kaivannu jotain mihin purkaa etten tee mitään siks tulin tänne.Mä tiedän et mun pitäis lähtee lääkäriin nyt mut ei sekään hyödytä kaikki vaan ei tajuu.
- me monesti koetaaan
Hei Sinulle. Yksi hyvä liike oli saada puristettua tekstiäsi tänne. Me jotka ollaan luettu, ollaan myös KUULTU ja varmaan pitkälle ymmärretty, sillei empatian kautta; kyllä sen suunnilleen tajuaa mitä tarkoitat olollasi, kun itsellä ollut samoja.
Saisitko tehtyä kirjoittamisen lisäksi jonkin asian; käy ulkona (roskiksella, kioskilla, kävelyllä, baarissa leivoksella tms.), valitse tv:stä ohjelma, joka ehkä ottaisi sinut hetkeksi mukaansa, tai valitse semmoinen netistä; voisitko yrittää kuunnella Jumalan sanaa... En vihjaa enempi, ettet ahdistu. (Itseäni ainakin tämän koko päivän tuskan läpi on suo 'sana' auttanut1); saisitko tekstattua vaikka jotakin ihan muuta jollekin, jotakin tavallista tevehdystä jonkun iloksi, mene kylpyyn, keitä kamomillateetä, tee itellesi manikyyriä ja mene rauhassa nukkumaan määrätty lääkitys masussa; jos vain jaksat vaihda tänään itsellesi puhtaat petivaatteet. Okay, tiedän tämä oli nyt tekemisten ehdotusta, ehkä ne eivät suju, mutta ehdotin kuitenkin.
Yleensähän viikonloppuna, viimeistään sunnuntaina, pahat olot kulminoituvat kaikkein pahimmiksi. Kun huominen maanantai aukeaa, niin se tieto, että on arkipäivä, saattaa jo keventää oloasi. Eikös yleensä kaikki kaltaisesi koe just viikonloput pahimpina, jos tilastoa tehtäisiin?!
Kirjoittele vielä, jos suinkin jaksat. Minkälainen syy siellä sulla taustalla enimmäkseen on tekemässä pahaa oloa?- olo on
Koko viikko on ollu hirvee ja koko ajan menny hirveemmäks.En jaksa käydä suihkus enkä mitään en ees syödä.Mul on paha ahdistushäiriö ja persoonallisuushäiriö.Pelottaa koska olo ei oo koskaan ollu näin kauhea.Kädet tärisee kun kirjotan.Yritän pitää itteni näin liikkeellä etten ole liikaa itteni kanssa.Olen maailman hirvein ihminen kun sanon näin mutta mua vaan ei ole tarkoitettu tänne.Kukaan ei tajua mutta mun aivoja ei voi muuttaa,hyvin hyvin monta vuotta takana ja kaikki vaan on pahentunu.Oikeestaan elän koko ajan omassa ahdistuneessa maailmassani.Muhun oikeesti sattuu täällä oleminen.
- mullekintäällä
minulla oli todella vaikea suhde aikoinaan, ja koin samat tunteet.
keinutin vaan itseäni ja ahdistus oli kamala.
En voinut nukkua ja ripuloin vain.
En edes tajunnut hakea apua ja kävin pari kertaa lääkärissä niin lääkkeitä ei edes tarjottu.
Onko sulla elämässä sellainen tilanne josta voisi johtua tai minkä ikäinen olet?
Muistaakseni minulla meni joskus myös kamalan epävarmuuden piikkiin.
Meni vuosien aikana itsestään ohi kun tilanteet muuttui,mutta hirveää oli aika.
En osaa edes sanoa montako vuotta sen odotin menevän ohi mutta en myöskään muista niistä ajoista juuri mitään.
Sain lisäksi kamalia paniikkikohtauksia,jotka saattoivat kestää pitkän aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080