saa portaat poistetuksi kun ne on kerran laittanut?
Rakensin talooni perustukset, laitoin ovet ja ikkunat, seinät ja sen sellaiset ja sitten portaat ja tietenkin aivan vääränlaiset ja väärään kohtaan. Miten ihmeessä ne portaat saa nyt pois kun kontrolli tai delete nappi ei poista sitä porrasta?
Huom: Minulla ei ole mitään lisäosia tai netistä ladattuja muokkauksia, vain pelkkä peruspeli vaan ja tietty kyse on sims2:sta.
Porrasongelma!
Miten ihmeessä
3
201
Vastaukset
- eivät vastanneet :D
Ongelma ratkaistu. Delete ja control toimivat näköjään ihan okei kun vähän kikkaili.
- Apu
sulla täytyy olla jokin sisustus kamasetti että saat delet toiminnon
- asddsaassd
Ei tarvitse olla mitään sisustus kamasettiä, että voi poistaa. Ja aloittaja sai sitä paitsi jo itse poistettua tuon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862