Oisinpa kysellyt käyttäjiltä hyviä ja huonojakin puolia, jolla sattuis olemaan kyseinen custom? Olen juuri hankkimassa kyseistä pyörää, kannattaako? Entinen matkapyörä joutaa jo mennä!
Honda vt 750 C2 Vm 01
2
651
Vastaukset
- reilu kuusikymppinen
Olen ajellut kyseisellä pyörällä kohta yksitoista vuotta, joten taidan olla vähän jäävi vastaamaan.Kysessä on kuitenkin "tämänkin" ikäislle todella mukava, helposti käsiteltävä custom, joka on sellainen työjuhta, että vastaavaa en ole tavannut. Kilometrejä on vasta kertynyt runsas kolmekymmnetä tuhatta ja ainoastaan "kulutusosia" on huollossa vaihdettu. Mm rattaat ja ketjut edelleen alkuperäiset. Pyörää on kyllä pidetty "huolella". Ainoa miinus on mielestäni pienehkö polttoainetankki ja ehkä jokunen mittari (mt-lämpö tai kierrosluku) voisivat olla paikallaan.
- hankittu
viime kesän aikana, jolloin pörräsin hiukan yli 13 tkm.
Oma pituuteni on alle 180 cm, mutta kun satun omistamaan pitkät jalat ja kädet, niin istuin saisi olla hivenen taempana.
Tankillisella menee n. 220-250 km, joka on jo ihan kohtalainen pienelle customille.
Mitään vikoja ei ole tullut vastaan, eli varsin kestävä väkkärä on kyseessä. Helppo ja nopea huoltaa. Öljyn vaihto, suodattimen vaihto sekä 4 tulppaa vaihtuu kivuttomasti, muutamassa minuutissa. Shadow on helppo käsiteltävä ja suuntavakaa pyörä tiellä.
Yksin ajaessa kaikki OK, mutta kyytiläisen kanssa kaipaisi vähän vääntöä lisää.
Jos jotain huonoa on pakko löytää, niin ne on nuo Ketjut ja niiden kireällä pitäminen ( laiskan miehen puhetta). Henk. koht. olen kardaanin kannalla, mutta kuten sanoin... JOS on ihan pakko löytää jotain moitittavaa niin se oli siinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760