Olit jotain sellaista, mitä ei tässä maailmassa useinkaan enää tapaa: sinulla oli uskoa rakkauteen. Sen näki kaikesta, olemuksestasi, silmistäsi. Olit kuin joltain toiselta planeetalta ja vähän pelottavakin. Kun tarjosit rakkauttasi, en osannut sitä vastaanottaa ja sen jälkeen oli myöhäistä. Olin liian epävarma, en osannut heittäytyä, antaa tunteiden viedä. Myöhemmin et enää halunnut kuulla minusta. Sinulla oli joku toinen nainen.
Edelleen kummastelen sitä, miten olet niin valoisa, niin erilainen kuin koko muu maailma. Minä kadotin sellaisen asenteen jo pienenä tyttönä. Ja pakko tunnustaa, että sen jälkeen kun tapasin sinut, masennuin. En tajunnut, että ihmiset voivat olla niin onnellisia. Minä en ole ollut sitä vuosiin. Liian paljon murheita, liian paljon vastuuta ihan liian varhain.
Sinä jatkat omassa maailmassasi, joka on niin erilainen. Tiedän, etten tule koskaan siihen kuulumaan tai todennäköisesti pilaisin sen kaiken valoisuuden. Minä ajattelen liikaa, sinä annat mennä.
Olisi pitänyt
15
1416
Vastaukset
- Tämä on
aivan kuin minulle, mutta oletko varma että minulla on joku toinen nainen? Sanoinko etten halua kuulla sinusta, vai ajattelitko vain niin?
- tällä hetkellä
, mutta viimeksi sulla oli kun yhteyksissä olimme.
Et suoraan sanonut ettet halua kuulla musta, mutta eipä sitä hirveästi tarvinnut rivien välistä lukea, että sitä kyllä tarkoitit. Todella. Tuskinpa sen suhteen mitään väärinkäsitystä on ollut. En nyt sitä tarkemmin tässä selittele. - edellinen
tällä hetkellä kirjoitti:
, mutta viimeksi sulla oli kun yhteyksissä olimme.
Et suoraan sanonut ettet halua kuulla musta, mutta eipä sitä hirveästi tarvinnut rivien välistä lukea, että sitä kyllä tarkoitit. Todella. Tuskinpa sen suhteen mitään väärinkäsitystä on ollut. En nyt sitä tarkemmin tässä selittele.olimme viimeksi yhteyksissä? Millä tavoin?
- jo aikaa..
edellinen kirjoitti:
olimme viimeksi yhteyksissä? Millä tavoin?
Ei puhuta viikoista tai päivistä. Puhelimitse.
- puhelimessa?
jo aikaa.. kirjoitti:
Ei puhuta viikoista tai päivistä. Puhelimitse.
Vai viestiteltiin?
Kummallista, kun tämä on aivan kuin minulle, mutta ei minulla ole mitään naista, eikä ole mitään vakavaa ollut pitkään aikaan. Jos olisit se joksi sinua luulen, niin syy minun silloiseen onnellisuuteeni oli sinussa. :) Se rakkaus, jonka minussa näit johtui sinusta. - tehdä molempia,
puhelimessa? kirjoitti:
Vai viestiteltiin?
Kummallista, kun tämä on aivan kuin minulle, mutta ei minulla ole mitään naista, eikä ole mitään vakavaa ollut pitkään aikaan. Jos olisit se joksi sinua luulen, niin syy minun silloiseen onnellisuuteeni oli sinussa. :) Se rakkaus, jonka minussa näit johtui sinusta.mut kyl sillä henkilöllä oli silloin nainen kun viimeksi juteltiin. Eu voinu erehtyä..Jos oisit oikea niin sen kyllä muistasit..
- ehken sitten
tehdä molempia, kirjoitti:
mut kyl sillä henkilöllä oli silloin nainen kun viimeksi juteltiin. Eu voinu erehtyä..Jos oisit oikea niin sen kyllä muistasit..
ole oikea... Muuten kyllä sopi hyvin. Voisitko antaa jonkin vinkin, että varmistun etten ole oikea. Hänen nimestään jokin kirjain?
- etunimen
ehken sitten kirjoitti:
ole oikea... Muuten kyllä sopi hyvin. Voisitko antaa jonkin vinkin, että varmistun etten ole oikea. Hänen nimestään jokin kirjain?
toinen kirjain on A...
- edellinen
tehdä molempia, kirjoitti:
mut kyl sillä henkilöllä oli silloin nainen kun viimeksi juteltiin. Eu voinu erehtyä..Jos oisit oikea niin sen kyllä muistasit..
että on mulla kyllä ollut hänen (sinun?) jälkeen jotain naisjuttuja, mutta ei mitään vakavaa. Ja muistan kyllä että tästä ollaan puhuttu, mutta en mä ikinä ole halunnut, ettei oltais yhteyksissä. Sinun luulin haluavan niin ja siksi en itse ole enää ole ottanut yhteyttä.
Mutta ehkäpä tosiaan olen väärä sitten. - en onneksi
etunimen kirjoitti:
toinen kirjain on A...
ole oikea. :) Olis liian julmaa pilaa elämältä se että hän luulisi minusta noin väärin...
- huomaa, että
edellinen kirjoitti:
että on mulla kyllä ollut hänen (sinun?) jälkeen jotain naisjuttuja, mutta ei mitään vakavaa. Ja muistan kyllä että tästä ollaan puhuttu, mutta en mä ikinä ole halunnut, ettei oltais yhteyksissä. Sinun luulin haluavan niin ja siksi en itse ole enää ole ottanut yhteyttä.
Mutta ehkäpä tosiaan olen väärä sitten.aika monella on samanlainen tilanne. Tuskinpa olet oikea, tilanne oli viimeksi vähän erikoinen.
- hyvä juttu sulle :)
en onneksi kirjoitti:
ole oikea. :) Olis liian julmaa pilaa elämältä se että hän luulisi minusta noin väärin...
Oishan se vähän liian kummallinen sattuma.
- se sinun
edellinen kirjoitti:
Mutta ehkäpä tosiaan olen väärä sitten.tarkoittamasi nainen tekee jotain asianne edistämiseksi. Tai asioidenne selvittämiseksi. Ei saisi koskaan antaa väärinymmärrysten kaataa hyvin alkanutta juttua.
- samassa..
edellinen kirjoitti:
Mutta ehkäpä tosiaan olen väärä sitten.tilanteessa. Minä nainen sinä mies. Ei vain ollut oikein yritystä yrittää hänellä.. edes selvittää mitään.. tai sitten ei vain osaa parisuhteen kiemuroita tällaisissa tilanteissa..
- miekin
olisin kirjoittanut!
Minuakin kaduttaa, etten hypännyt tuntemattomaan vaan jäin paikalleni. Tutustuin mieheen, joka sai minut heräämään ja näytti, ettei maailma ole pelkästään sitä, mihin olin viime aikoina tottunut.
Jos vielä saisin tilaisuuden tuolta mieheltä, niin hyppäisin miettimättä liikoja...eläisin tässä hetkessä ja antaisin elämän ja tunteiden viedä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928