Vähän alkoi ulkona lounastaminen arveluttamaan.
Tänne meidän kylälle avattiin alkuvuodesta uusi pieni lounasravintteli. Perjantai iltana asioidessani lähikaupungissa satuin näkemään marketissa ravintoloitsijan ostoksilla. Hänellä oli kärry täynnä -50% punaisilla lapuilla varustettuja elintarvikkeita, eli tuotteita joissa on viimeinen myyntipäivä! ravintteli on vain arkisin lounasaikaan avoinna.
Syöminen ulkona
4
177
Vastaukset
- Pakastin käyttöön!
Itse ostin lauantaina tuotteita, joiden vika myyntipäivä oli tälle maanantaille merkattu. Kaupan oli myytävä ne alennuksella siis jo lauantaina koska ko. kauppa ei ole sunnuntaina auki. Ostin paljon ja laitoin pakastimeenkin.
Viimeinen myyntipäivä ei myöskään ole synonyymi Parasta ennen-päiväykselle. Siispä osta sinäkin huoletta ale-tuotteita ja hyödynnä pakastinta. Niin se ravintoloitsijakin varmasti teki.- pakasteli
esim. kermaviiliä, rahkaa ja raejuustoa. Todennäköisesti niitä vielä tarjotaan kypsentämättöminä :/. Kyllä minä itsekin ostelen punalappuisia, vaan käytän ne heti tai pakastan. Se ukkeli osti niitä perjantaina koko kärryllisen ja ruokala oli vasta tänään seuraavan kerran auki. Marketissa oli 50% lappu vain tuotteissa jotka menivät perjantaina vanhaksi.
- asia
pakasteli kirjoitti:
esim. kermaviiliä, rahkaa ja raejuustoa. Todennäköisesti niitä vielä tarjotaan kypsentämättöminä :/. Kyllä minä itsekin ostelen punalappuisia, vaan käytän ne heti tai pakastan. Se ukkeli osti niitä perjantaina koko kärryllisen ja ruokala oli vasta tänään seuraavan kerran auki. Marketissa oli 50% lappu vain tuotteissa jotka menivät perjantaina vanhaksi.
huolettaa sinua kovasti, jätä ravintelin antimet nauttimatta. Varmaan muutkin huomaavat pienellä paikkakunnalla pian, onko ruoka syömäkelpoista. Ihmiset tuppaavat kertoa toisilleen, jos vatsanpuruja on tullut ravintolaruokailun jälkeen. Sana leviää. Jos olisin pienellä paikkakunnalla ravintolan pitäjä, kävisin tekemässä punalappuiset ostoskärrylliset muualla enkä leikkisi aloittelevan ravintolani maineella juuri siksi, koska pienillä paikkakunnilla on tarkkailevia silmiä, ja kaikki tietävät kuka olet ja minne rahtaat alennusruokasi. :) Ainahan paikalle voi pyytää terveystarkastajan, jos epäilyjä on. Jos kaikki on kunnossa, saa ravintola sitten jatkaa alkanutta matkaa.
- kerrottiin''''''''''''''
pakasteli kirjoitti:
telkussa asiantuntijan sanoin, että aistinvaraisesti tutkiskellen voi arvioida tuotteen käyttökelpoisuutta vielä ns. vanhentuneinakin. Itse hän oli tehnyt piirakkaa puoli vuotta vanhasta kermaviilistä. Syönyt myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756