Voiko tulla tämmönen uupumus kun on ollu monta henkisesti raskasta vuotta?
Onko muita kohtalotovereita jotka on ihan poikki?
Oon syöny vitamiinit ja rautakuurin eikä auttanu että kyllä tää on ihan selvästi henkistä.
Onneksi oon työttömäksi just jäänny, ei musta oo tonne oravan pyörään.
-Nainen 28 v.-
Siis miten voi olla
2
377
Vastaukset
- oravia :)
Kannattaa ensiksi yrittää ihan vaan lepäämällä saada väsymys pois. Tuo voi viedä aikaa, mutta on turha alkaa mitään lääkkeitä popsimaan.
Itseltä väsymys lähti vähentymään vasta kun olin viisi viikkoa nukkunut 15-18h päivässä. Parit päiväunet yöunien lisäksi. Sitten jaksoikin taas vaikka mitä, eikä mielikään ollut enää niin maassa.
Toisilla auttaa ulkoilu ja säännöllinen liikunta paremmin kuin nukkuminen. Tuotakin kannattaa kokeilla jos et tiedä itsellesi oikeaa tapaa.
Molemmat kannattaa yhdistää terveelliseen ja tarpeeksi energiaa sisältävään ruokavalioon, sillä kalorivaje saattaa lisätä väsymystä.
Minusta ainakin tuntui että olin "henkisessä ylikunnossa". Koko ajan elämä potkii päähän ja aina vain pitäisi löytää voimia jatkaa. Välillä kuitenkin pitää antaa aivojen ja mielen olla vaan ja nollata itsensä (alkoholi ei toimi kuitenkaan tässä tapauksessa). Pitää vaan antaa aikaa itselleen ja olla vaan. - auttaa voi jos ei muuta osaa
voisiko teillä olla anemiaa, raudan puutetta. maapallon väestöstä kolmasosa kärsii anemiasta tietämättään. käy mittauttamassa hemoglobiiniarvosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364