Itsekästä käytöstä

Yksityisen palveluksessa oleva

Lomarahojen vaihdosta kieltäytyminen osoitti, että kunnan työntekijät ovat itsekästä väkeä. Kaikki ajattelevat ettei minua lomauteta tai irtisanota eikä mun tarvitse kaverista välittää.

Menon on loputtava kun kassassa ei ole rahaa. Voisiko joku käydä tämän kertomassa kun eivät näytä tajuavan. Ehkä kannattaa irtisanoa muutama ihan esimerkiksi. Myös palvelutasoa pitäisi nostaa, ehkä voisi yksityistää jotain terveyspalveluita koska kunnan asukkaat ovat oikeutettuja asialliseen käytökseen ja kohteluun. Näsin terveysasemalla on tosi törkeä hoitaja.

Tiedoksi: Yksityisissä yrityksissä tämä lomarahojen vaihto on ihan normaali toimenpide, kuten myös muuttoavustus. Sen saa ihan rividuunarikin jos hänen pitää vaihtaa paikkakuntaa.

Herätkää todellisuuten myös siellä kaupungin viroissa

7

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-demari

vaikka osoittavat sormella, kun herrat eivät luovu palkkioitstaan tai optioistaan.

Porvoo on muutenkin mielenkiintoinen paikka. Porvarit ovat enemmistössä, mutta media on demareiden tai vasemmistolaisten hallussa. Vasemmistolaisin aviisi on Uusimaa, ja sen demarijohto ja päällikköporras. Pääkirjoituksissa, kuka lie niitä kirjoittaa, on vasemmistolaisempi poljento kuin Uutispäivä Demarissa. Lukekaapa vaikka.

• Myös ex-demari

Porvoossa ei ole aitoa sosiaalidemokratiaa. Johan siitä kertoo se, että kaikista asioista päätetään yksimielisesti kuten porvarit haluaa. Ne aidot demarit jotka eivät suostu syömään porvareiden kädestä siirretään sivuun. Aidossa demokratiassa äänestetään.

Köyhille koittaa kovat ajat Porvoossa kun mielummin pidetään eritysasiantuntijat töissä kun kuljetellaan vanhuksia

• itse...

En ole kunnan palveluksessa vaan yksityisellä. Lomarahan vaihto on ollut vapaaehtoinen jo useamman vuoden ja kertaakaan en ole sitä vaihtanut. Olen siis ollut itsekäs ja ottanut rahat. Sen verran tärkeä tuo lomaraha itselleni on etten siitä luovu. Ja mielestäni on ihan oikein ettei kaupungin työntekijätkään luovu omista lomarahoistaan. Miten sinä olet avustanut kaupungin taloudellista tilannetta? Voisit mennä yksityiselle lääkärille hoidattamaan itseäsi ettei meidän veronmaksajien tarvitse maksaa sinun hoitokulujasi. Ja sinun ei tarvitse nähdä tätä Näsin terveysaseman "tosi törkeää hoitajaa". Onko muuten käynnyt mielessä, että säästöjen ja leikkauksien myötä hoitsujen työ on tuplaantunut ja muuttunut raskaammaksi? Siinä voi olla syy tuohon "törkeyteen".

• kunnalla töissä

kyllä ottaisin lomarahat vapaana jos saisi.

• Yksityisen palveluksessa

Oli muuten ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta kun tarvitsee turvautua terveyskeskukseen. 25 vuotta olen käynyt yksityisillä ja säästänyt kunnan rahoja.

Ei kannata kunnalla itkeä kun alkaa irtisanomiset.. valinta oli oma. Kun ei rahaa ole niin ei ole.

• ole monellakaan ylimääräistä
        Yksityisen palveluksessa kirjoitti:

Oli muuten ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta kun tarvitsee turvautua terveyskeskukseen. 25 vuotta olen käynyt yksityisillä ja säästänyt kunnan rahoja.

Ei kannata kunnalla itkeä kun alkaa irtisanomiset.. valinta oli oma. Kun ei rahaa ole niin ei ole.

kunnalla ei ole rahaa, ei. Mutta olet varmaan samaa mieltä, että Porvoossa sitä tuhlataan ja työnnetään aivan ihmeellisiin kohteisiin. Ei tuo uusi logo ollut ilmainen ja ei sitä rahaa varmaan Steiner-kouluihin ja muihin vastaaviin tarvitse kohdentaa. En ymmärrä ollenkaan tuotakaan logiikkaa, että yksityinen Steiner-kolu sai kunnalta avustuksia, mutta esim. kunnallinen Jakarin koulu lopetetaan... Jos taloudellinen tilanne on tämä, voivat vanhemmat jotka lapsensa erityiskouluun haluavat, kustantaa sen itse. Ja jos irtisanomisiin asti mennään, niin ne voisi aloittaa näistä korkeasti palkatuista erityisasiantuntijoista ja muista "hyväveli"-systeemillä palkatuista.

• soon mä

Vai itsekästä käytöstä.No esimerkki jos kaikki terveyskeskusten ja muiden esim vanhusten koptihoidon porukka ottaa rahat lomana KUKA HOITAA potilaat ja asiakkaat?Kun tilalle EI SAA ottaa tuuraajia...Eli åporukka lomalla palkkaa vastaan joo hyvä asia mutta mistäs ne tekijät?
      Tämä on siis ongelma ei jos johtoporras pitää lomana niin ongelmaa ei tule kun niitä iolman pärjää puoli vuottakin..Mutta ei päiväkään ilman terveydenhoitoa.
      Eli ajattele itse mistä pitäisi säästää joko hengen uhalla tai sitten ei.
      Tää on taas niin tätä kun halutaan että tavallinen kansa maksaa mokat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe