Täysin ammattitaidotonta väkeä siis saa olla hoitotyössä.
Ilman mitään terveyden hoidon tutkintoa.
Oppisopimuslähihoitako olis terapeutti.? Tätini on lähihoitaja tyhjentää peräsuolia sairaalassa, vanhuksilta joka viikko.
Minnesota hoito Lapuallako olis 100 prossaa se toipuminen heh hehe heeee bisnes is bisnes
busines on kovaa ..?
esh
Ammatillisuutta alkoholismin
1
369
Vastaukset
- complex-partial
100 % Joku toimii jollekin, ja joku taas toiselle. Lähihoitaja ei ole terapeutti, vaan sosiaali -ja terveysalan perustutkinnon suorittanut henkilö. Ei anna varsinaista terapiaa. Hoitaa enemmän käytännön hoitotyötä. Päihdeterapia menee enämpi sinne sossupuolen suuntaan.
Sosionomi AMK- tutkinnon suorittaneet, sosiaalityöntekijät sekä aiempien tutkintojen suorittaneet voivat antaa terapiaa päihdeasioissa. Riippuu paljon mitä terapiaa. Esim. psykoterapiaan pitää käydä erillinen koulutus jne. Toki kaikkiin, mutta psykoterapiassa todella pitkä koulutus.
On niin monenlaista terapiaa, että on vaikea sanoa mikä olisi paras.
t. eräs päihdeterapeutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319