Kirjoitin tänne melkein kuukausi sitten: http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4000000000000036&posting=22000000041809363
En ole päässyt puusta pidemmälle. En sitten yhtään. Jätin koko palstan samantien ja jatkoin juomista. Tässä sitä ollaan edelleen, karhu tölkki vieressä. En pysty, en. Yrittänyt olen, mutta turhaa. Tää on mulle riippuvuus.
Sain ohjeita omahoitajaltani (hoitaa minua syömishäiriön takia) oman paikkakuntani A-klinikka toiminnasta. Hän kertoi hyvin, minne minun kannattaa mennä. Siitä on pari viikkoa aikaa, ja tänään tulin siihen pisteeseen, että päätin, että huomenna minä menen A-klinikalle. Siellä on päivystysajat klo 8-11. Eli huomenna aamulla menen sinne, ja he tekevät minulle jonkinnäköisen suunitelman. Mun on pakko, olen vielä niin nuori. jos nyt en tee asialle jotain, olen haudassa alta 40 vuotiaan.
Mä lupaan mennä sinne huomenna. Mä lupaan.
Nyt on päätöksen aika
4
324
Vastaukset
- kaffeemuki
...että tunnustat ongelmasi vakavuuden ja päätit tehdä sille jotain! Kävitkö A-klinikalla?
Itsekin hakeuduin klinkikalle aiemmin tänä talvena. Kahden käyntikerran jälkeen paikasta on ihan positiivinen kuva. On helppoa jutella ihmisten kanssa, jotka tietävät tasan tarkkaan mistä on kyse. - tippaämpäri
älä luovuta.
Kysy aa-klinikalta että kertovat mitkä on alkoholin vieroitusoireita niin ymmärrät sitten itseäsi paremmin kun niitä tulee.
Etkä sitten luovuta niin helpolla kun tiedät mistä johtuu.- vaan aa:lla on kokouksia
Kokouksia on yleisesti 1-2 kertaa viikossa ja enimmäkseen iltaisin, koska niissä ei ole palkattuja työntekijöitä. Suljetuissa kokouksissa on vain alkoholisteja, avopalavereissa saa käydä kuka tahansa. Joskus niissä on käynyt myös a-klinikoiden toimihenkilöitä, jotka ovat siis yhteiskunnan järjestämien palveluiden työntekijöitä.
- sitten ottaa
vaan aa:lla on kokouksia kirjoitti:
Kokouksia on yleisesti 1-2 kertaa viikossa ja enimmäkseen iltaisin, koska niissä ei ole palkattuja työntekijöitä. Suljetuissa kokouksissa on vain alkoholisteja, avopalavereissa saa käydä kuka tahansa. Joskus niissä on käynyt myös a-klinikoiden toimihenkilöitä, jotka ovat siis yhteiskunnan järjestämien palveluiden työntekijöitä.
sinne aa-kerhoon omat juotavat mukaan.on pullon pyöritystä,pikkuautoilla leikkimistä hiekkalaatikolla,tarinatuokioita ja parit patjat rankimmin leikkijöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770