Päivän päätteeksi on hyvä huomauttaa, että parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia, kuten luonto, henkisyys ja rakkaus.
Oliko liian imelää? Ok, puhutaan sitten vain asiaa. Niin, linux on ilmainen.
Ilmaisia linuxeja on olemassa
24
482
Vastaukset
- älä puhu ..
"luonto, henkisyys ja rakkaus."
Raha liittyy nuihinkin, mieti.- muu pyöri
mielessä kuin raha raha raha raha? Mä toivon että sä hukut niihin surkeisiin kolikoihisi! Kun on ihmisiä ja organisaatioita joiden mielestä on tärkeämpiäkin asioita kuin raha. Rahanpalvojat on saaneet tän maailman rempalleen! Rahaa saa toki olla jotta voi ostaa safkaa ja ylläpitää asumuksensa, se helpottaa mutta ei se ole eikä saa olla jumala eikä koko elämän keskipiste!
- taigajim
itse olen huomannut ettei mikään ole niin kallis kuin ilmainen nainen...
- näin!
Mutta mistäs sen linuxisti tietäs ku ei oo naista nähnytkään, hehheh :D
- niin?
näin! kirjoitti:
>...linuxisti tietäs ku ei oo naista...
Kyllä minä olen nähnyt ja päässyt jopa "käsiksi". ;)
Mikään ei ole parempi konsti päästä tyttöjen kanssa "juttusille" kuin puhdistaa niiden mykkyrässä oleva Windows! - vaan oon
näin! kirjoitti:
nähnyt naisia ja saanut kanssa..ja se siitä väittämästäsi ettei muka linuxisti naista saisi. Sä taidat pojumärkäkorva puhua itsestäsi, tosin monet windows-tyypit onkin sellaisia suuria uhoajia että naisia niillä riittää vain omissa jutuissaan mutta ei käytännössä!
- ilmainen on parasta
Ja lisäisin tuohon kohtaan rakkaus sellaisen siihen kuuluvan luonnollisen asian kuin seksi. Rakkaus liittyy seksiin ja kun molemmat kohdistuu samaan ihmiseen (eli ei käydä vieraissa) niin silloin kaikki on hyvin.
- ............
ei taas liity millään tavalla käyttöjärjestelmiin.
- ......
Toisen säännön mukaan kaikki jolla ei ole mitään mitattavaa arvoa, on roskaa.
- potaskaa tuo
väite! Vai että on roskaa jos ei ole rahassa mitattavissa? No sittenhän sun henkesi on roskaa, eihän sitäkään mitata rahassa! Pölvästi!
- Penguin
Paljollako pistäisit lapsesi myyntiin?
Penguin kirjoitti:
Joko pistemiehellä ei ole lapsia tai sitten hänen minuutensa on pelkkä puupölkky ;D
- American dynamo
"säännön mukaan kaikki jolla ei ole mitään mitattavaa arvoa, on roskaa"
Oletat, että säännölläsi on jokin mitattava arvo? - ???
Penguin kirjoitti:
Sinut on ilmoitettu poliisille pedofiiliepäiltynä.
- ???
potaskaa tuo kirjoitti:
väite! Vai että on roskaa jos ei ole rahassa mitattavissa? No sittenhän sun henkesi on roskaa, eihän sitäkään mitata rahassa! Pölvästi!
Käyttöjärjestelmän rahallinen arvo _voidaan_ mitata rahassa. Linuxin tapauksessa se on 1 centti. Jos sitäkään.
Sen sijaan ihmisen hengen arvo on niin korkea että sen arvoa _ei voida_ mitata rahassa. - Penguin
??? kirjoitti:
Sinut on ilmoitettu poliisille pedofiiliepäiltynä.
Sen perusteella mitä hänestä tiedän, hänellä ei ipanoita ole, mutta jos olisikin voisivat olla ihan hyvin vaikka minua vanhempia. Myöskin oli konditionaalimuoto sun muuta, enkä suinkaan tarjoutunut ostamaan. Ja vaikka olisinkin, niin tuskin ainakaan sen perusteella minkäänsorttista seksuaalirikossyytettä tulisi...
Mitään ole ilmoittanut, uhkailet vain... Taitaa sinulla vain harmittaa, kun ei tule mietittyä noita letkautuksia. - ja varsinkin
??? kirjoitti:
Käyttöjärjestelmän rahallinen arvo _voidaan_ mitata rahassa. Linuxin tapauksessa se on 1 centti. Jos sitäkään.
Sen sijaan ihmisen hengen arvo on niin korkea että sen arvoa _ei voida_ mitata rahassa.sun logiikkaa noudattaen.
PS. Sun henkesi arvo on sitten kyllä niin pieni että sen VOI mitata rahassa, tyhmät ihmiset kuten sinä, ovat varsin helposti mitattavissa. Arvioisinkin sun henkesi arvoksi korkeintaan 500 euroa kun taas muilla yksittäinkin se on niin paljon korkeampi ettei mikään maailman raha siihen riitä. Hehheh!
- .........
Linux ei ole ilmainen.
- paitsi että..................
Linux ei ole ilmainen!
- eikä aleta
nussia pilkkuja. Se että jos sitä saa ilmaiseksi hankkia ja käyttää niin silloin se on ilmainen, sen kehityskuluja ei langeteta käyttäjän maksettavaksi! Monet yhteisöt sitäpaits saa vapaaehtoisia lahjoituksia, eli ei voida sanoa että ne RAHASTAA vaan firmat tukee niitä omasta halustaan, ei pakosta.
- taigajim
ettei linux ole ilmainen olen valmis maksamaan linuxista 100 euroa ja windowsista sen toimivuuden edellyttämän arvon eli yhden euron joka vastaa suunnilleen sen polttamista dvd:lle aiheutuvan kustannuksen. Muut kustannukset syntyy ajanhukasta ja siitä että joutuu ostamaan muita sovelluksia esim. palomuuri/virustorjunta. Nykyinen hinta windowsista on järjetön ja ne jotka sen maksaa ovat järjettömiä. Hinta/laatusuhde on perseestä mutta ääliöitä löytyy jotka ovat valmiita sen maksamaan ja siksi Bill Gates on taas maailman rikkain mies. Ymmärrän kyllä että idiootit haluavat järkeistää epärealistisen käyttäytymisensä mutta sitä on silti vaikeaa tajuta.
- nixnox
taigajim kirjoitti:
ettei linux ole ilmainen olen valmis maksamaan linuxista 100 euroa ja windowsista sen toimivuuden edellyttämän arvon eli yhden euron joka vastaa suunnilleen sen polttamista dvd:lle aiheutuvan kustannuksen. Muut kustannukset syntyy ajanhukasta ja siitä että joutuu ostamaan muita sovelluksia esim. palomuuri/virustorjunta. Nykyinen hinta windowsista on järjetön ja ne jotka sen maksaa ovat järjettömiä. Hinta/laatusuhde on perseestä mutta ääliöitä löytyy jotka ovat valmiita sen maksamaan ja siksi Bill Gates on taas maailman rikkain mies. Ymmärrän kyllä että idiootit haluavat järkeistää epärealistisen käyttäytymisensä mutta sitä on silti vaikeaa tajuta.
Windowsin hinta on vielä kohtuullinen, mutta MACin hinta on pöyristyttävän korkea. MAC se vasta ylhinnoiteltu on jos mikä. MAC on hinnoitellut itsensä kilpailusta ulos.
- Ilmainen...
käyttöjärjestelmä käyttäjälle, en ole maksanut euroakaan, joten voin asian oikeaksi todistaa.
- .................
"Linux on ilmainen käyttöjärjestelmä käyttäjälle"
Mutta vain käyttäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780