minne lääkikseen pyritte? oletteko viettänyt vaihtovuoden jossakin muualla paikkakunnalla ja miksi? olen hieman epätietoinen mihin lääkikseen aion pyrkiä nyt, että vastauksia tarvitaan! vertailua eri tiedekuntien välillä! mikä plussaa ja mikä miinusta?
lääkisläisille ja tuleville
5
849
Vastaukset
- .........
.. aina asunut Helsingissä. Pyrkisin muuallekin mutta tyttöystävä opiskelee täällä ja minäkin opiskelen toista alaa jo täällä, joten muutto olisi hankalaa.
Hae sinne missä haluat opiskella, tai jos ei ole mitään väliä niin hae Kuopioon jonne on helpoin päästä. :)- label1
että Kuopio on helpoin? Eri kaupungit pisteyttävät kokeet eri tavoin, joten pisterajoja ei voi vertailla. Kuopiossahan tunnetusti biologia on tiukimmin arvosteltu. Sisäänpääsyprosentit taas eivät kerro mitään, varsinkaan omia sisäänpääsymahdollisuuksia. Sitä paitsi, Turkuun oli viime vuonna korkein sisäänpääsyprosentti.
- kahden helpoimman joukossa
label1 kirjoitti:
että Kuopio on helpoin? Eri kaupungit pisteyttävät kokeet eri tavoin, joten pisterajoja ei voi vertailla. Kuopiossahan tunnetusti biologia on tiukimmin arvosteltu. Sisäänpääsyprosentit taas eivät kerro mitään, varsinkaan omia sisäänpääsymahdollisuuksia. Sitä paitsi, Turkuun oli viime vuonna korkein sisäänpääsyprosentti.
Vai että sisäänpääsyprosentit eivät kerro mitään...heh....
- ..................
kahden helpoimman joukossa kirjoitti:
Vai että sisäänpääsyprosentit eivät kerro mitään...heh....
En morkannut Kuopiota millään tavalla, sanoin vaan että sinne on huomattavasti helpompi päästä kuin Helsinkiin.. luultavasti helpoin. Itsekin voisin harkita jos ei olisi pakottavaa syytä hakea Helsinkiin. Sisäänpääsyrajat ja opetuksen taso eivät korreloi keskenään, että paikan sijainti sekä sisäänpäässeiden suhdeluku korreloivat kyllä sisäänpääsyn vaikeuden kanssa. Ei, Kuopioon ei ole vaikein päästä, vaikka miten olisi muka "niin ilkeet arvostelijat". Jos Kuopion helpompi sisäänpääsy ottaa noin koville niin kannattaisi harkita jotain muuta kaupunkia..
- ...
Mieti aluksi kahta asiaa: missä kaupungissa haluaisit opiskella ja millainen opetustapa sinulle sopii (perinteinen vai ongelmalähtöinen).
Jos vaihtoehtoja jää jäljelle useita, mieti vaikka sitten sisäänpääsyn helppoutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755