Kontulan metroaseman rullaportaiden lasin väliin on jäänyt pulu. Asiasta olen ilmoittanut Kontulan metrovartijoille kaksi kertaa. Viimeksi ilmoitin asiasta 14.3 mutta vieläkään ei ole mitään asian eteen tehty. Haluaisin itse ottaa sen pois sieltä mutta rullaportaat pitäisi ensin pysäytttää.
Hommaan en uskalla itse ryhtyä koska uskon että minut tultaisiin voimakeinoja käyttäen poistamaan paikalta ja on mahdollista että pahoinpideltäisiin, minulla on aikaisempia huonoja kokemuksia Kontulan metrovartijoista koska uskalsin pyytää heitä lopettaan erään koulupojan liian väkivaltaista kohtelua vuosia sitten.
Pulu jumissa
5
622
Vastaukset
- 112
Jos pulu on vielä siellä, soita 112 ja pyydä eläinpelastusyksikköä (tälläinen vain Helsingissä) apuun. Puluhan on kohta nälkiintynyt!
- Nimetön kansalainen
Jep, ilmoitin asiasta ja lupasivat käydä auttamassa lintua. Kiitos sinulle!
- kuulla!
Nimetön kansalainen kirjoitti:
Jep, ilmoitin asiasta ja lupasivat käydä auttamassa lintua. Kiitos sinulle!
Suurimmat kiitokset kuuluu kyllä sinulle! Ihana että ihmiset jaksaa vielä välittää puluistakin. : )
- jmkj
kuulla! kirjoitti:
Suurimmat kiitokset kuuluu kyllä sinulle! Ihana että ihmiset jaksaa vielä välittää puluistakin. : )
Toivottavasti pululla on kaikki hyvin... Todellakin on nälkiintynyt, mutta pakko siellä on ruokaa ja juomaa hieman ollut olla tai jotain koska muuten lintu olisi jo tosi nääntynyt ellei jopa kuollut. Lintujen aineenvaihdunta on niin nopea että jopa vuorokauden syömättä ja juomatta oleminen on hengenvaarallista..
- ?
pulu parka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900