kukapa tietäisi mihin ikään tekevät ivf naikkarilla nyt ikäni 38 ja tossa toukokuussa tulee puolen vuoden jonotus ivf täyteen,ajattelin et jos 39 raja???
naistenklinikka
11
461
Vastaukset
- ^^^^^^^^^^
kannattaa soittaa ja kysyä.. mut mun mielestä täällä palstalla on jotkut kirjoittanu olevansa lähelle 40 tai hiukan yli ja on ivf hoidossa.. en mitään varmaksi sano.. mut kannattaa soittaa ja tiedustella..
- tekee
vaikeuksia päästä jonotukseen jos ikää on 38. Etenkin jos 39 lähestyy pian.
Näin ainakin kävi ystävälleni. - ...pitää
Minut passitettiin kyseisestä paikasta suoraan yksityiselle, kun ikää oli 38. Huomauttivat, että heillä hoitoonpääsy kestää ja minun ikäni ei enää sallisi sitä.
Eli se siitä kunnallisesta. Yksityisellä uponnut hoitoihin jo 5 000 euroa eikä loppua näy...- mamamaaaaaa
hoitoon menee 5000 egee??siis oikeesti,kerro mullekkin??meillä i´vf hoito yksityisellä,pari hoitoa takana ja ei kyllä ole kahta tonniakaan menny rikki viel.ikää 36..
- ..jos pari kertaa riittää
mamamaaaaaa kirjoitti:
hoitoon menee 5000 egee??siis oikeesti,kerro mullekkin??meillä i´vf hoito yksityisellä,pari hoitoa takana ja ei kyllä ole kahta tonniakaan menny rikki viel.ikää 36..
Kiva, että olet selvinnyt noin halvalla.
Tuskin olet yrittänyt montaa vuotta, kuten allekirjoittanut... - ..................
tota vähän pelkäsinkin,olitko jo kauan ollut ivf jonossa??
miksiköhän edes suunnittelu käynnille antoivat ajan vaikka tiesi että olen jo 38 v.
toukokuussa tulee täyteen puolen vuoden jonotus ivf:ään..
no se on sitten palattava kesän korvilla väestöliittoon siä olen tutkimukset ja parie nega inssit tehnyt,mut olisin halunnu ns.kalliimmat tehä naikkarilla,no ei voi mittää kun löytää näin vanhana ns.elämänsä ukon.. - ollenkaan
.................. kirjoitti:
tota vähän pelkäsinkin,olitko jo kauan ollut ivf jonossa??
miksiköhän edes suunnittelu käynnille antoivat ajan vaikka tiesi että olen jo 38 v.
toukokuussa tulee täyteen puolen vuoden jonotus ivf:ään..
no se on sitten palattava kesän korvilla väestöliittoon siä olen tutkimukset ja parie nega inssit tehnyt,mut olisin halunnu ns.kalliimmat tehä naikkarilla,no ei voi mittää kun löytää näin vanhana ns.elämänsä ukon..Kunnallisessa annettiin suunnitteluaika, tutkittiin kuukautiskierrot ja munajohtimet, mutta niihinkin upposi aikaa yli vuosi.
Hoito alkoi venyä niin pitkäksi, että ensimmäinen inseminaatiokin olisi ollut edessä vasta vuoden päästä. Ivf:stä puhumattakaan...
Ei muuta kuin Väestöliittoon. Siellä jälleen useampi testi, hormihoidon aloitus, inseminaatio, ivf, tuoreen alkion istutus, pakastetun alkion istutus ja sama uudestaan.
Rahaa on uponnut tonnitolkulla ja alkiot käymässä vähiin. Varsinaista syytä lapsettomuuteen ei ole. Muuta kuin ikä ja se, että löysin aviomiehen vasta vanhemmalla iällä.
Kunnallisen jonossa ei siis kannata roikkua. Mikä on sinänsä ikävää, kun olen itsekin koko ikäni veroja maksanut eikä näille rahoille saa mitään katetta.
Ja uusia veronmaksajia pitäisi kuitenkin tähän maahan siittää... - ..............................
ollenkaan kirjoitti:
Kunnallisessa annettiin suunnitteluaika, tutkittiin kuukautiskierrot ja munajohtimet, mutta niihinkin upposi aikaa yli vuosi.
Hoito alkoi venyä niin pitkäksi, että ensimmäinen inseminaatiokin olisi ollut edessä vasta vuoden päästä. Ivf:stä puhumattakaan...
Ei muuta kuin Väestöliittoon. Siellä jälleen useampi testi, hormihoidon aloitus, inseminaatio, ivf, tuoreen alkion istutus, pakastetun alkion istutus ja sama uudestaan.
Rahaa on uponnut tonnitolkulla ja alkiot käymässä vähiin. Varsinaista syytä lapsettomuuteen ei ole. Muuta kuin ikä ja se, että löysin aviomiehen vasta vanhemmalla iällä.
Kunnallisen jonossa ei siis kannata roikkua. Mikä on sinänsä ikävää, kun olen itsekin koko ikäni veroja maksanut eikä näille rahoille saa mitään katetta.
Ja uusia veronmaksajia pitäisi kuitenkin tähän maahan siittää...näin se tuomio meillekin tulee,torstaina aika naikkarille suunniteltuun ivf,katotaan mitä sanovat..pakko se on väestöön mennä,tuo hinta vaan niin perkuleen kova ja kun ei paljoa tienata ja paska maksaa negasta sit harmittaa ja kovaa,meilläkään ei toistaiseksi ns.vikaa ole paitsi ikä ja mun paino jota nyt kovasti tiputan
- tympii
.............................. kirjoitti:
näin se tuomio meillekin tulee,torstaina aika naikkarille suunniteltuun ivf,katotaan mitä sanovat..pakko se on väestöön mennä,tuo hinta vaan niin perkuleen kova ja kun ei paljoa tienata ja paska maksaa negasta sit harmittaa ja kovaa,meilläkään ei toistaiseksi ns.vikaa ole paitsi ikä ja mun paino jota nyt kovasti tiputan
Lapsettomuudella rahastetaan, jos et pääse kunnalliseen hoitoon.
Ihan kun tässä ei olisi tarpeeksi kestämistä näiden jatkuvien pettymysten kanssa. Hoitoa saa vain lompakkoa levittämällä eikä keskivertoduunareilla ole välttämättä varaa yrittää montaa kertaa.
Itsekin henkisesti ja taloudellisesti aika tiukilla, mutta yritetään niin kauan kuin hermot ja persus kestävät.
Tsemppiä hoitoihin ja painonpudotukseen! Itselläkin muutama kilo ylimääräistä, jotka ovat jääneet lantiolle vuosien hormonihoidoista...
- ongelmia
iän suhteen. Eivät ole ikinä mitään sanoneet. Täytän tänä vuonna 39v. Uskoisin, että heille joille hoitoa ei ole annettu on syy ollut jossain muualla, ei iän perusteella.
- huomenna menossa...
tosiaan huomenna aika varattu ja jonossa siis ivf-jonossa olen ollut viime marraskuusta asti,siis kaikki tutkittu minä ja ukko ja yksi inssi väestöliitossa tehty(nega) toistaiseksi selittämätön..
38 v. ja kesäkuussa täytän sen 39 v. siis 1970 syntynyt olen samoin ukkoni,ja iän takia en halua enää insseihin tuhlata tätä arvokasta "aikaa" joten yksityinen lekuri väestöstä joka muuten naikkarillakin töissä,laittoi lähetteen ivf/icsiin ja nyt siitä ollaan huomenna menossa keskustelemaan olen niin kovasti jännittänyt etteivät enää huoli meitä tai minua ikäni vuoksi,mutta sehän selviää huomenna.
ja painokin viä ongelma mutta 12 kiloa jo tiputtanut ja viä kymmenkunta olis kiva saada pois sekin selviää huomenna paljon vaativat tiputtamaan..
saanko kysyä mitä hoitoja sinulle tehdään/tehty ja kerro vähän ihan mitä vaan naikkarista..
ja kauanko olet ollut hoidossa vai menitkä myös ns."vanhemmalla"iällä????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059