Onko Gatwickin kentällä kuinka pitkä matka terminaalien north ja south välillä? Pääseenkö terminaalista toiseen jalan? Tarkoitus matkustaa Express-junalla Victorian asemalla ja se lienee lähtee south-terminaalista?
Kuinka ajoissa ennen lennon lähtöä olisi oltava Gatwickin kentällä? Lento palaa Suomeen Gatwickistä klo 8.25. Riittääkö jos check-inniin saapuu n. klo 7.00?
Gatwickin kentästä
3
493
Vastaukset
- arvella itse
The two terminals are linked by an automatic transit train and the journey takes about two minutes.
- pääsee
Terminaalejen välissä kulkee siis sisäinen yhteys ja Victorialle pääset eteläisestä terminaalista. Halvempi juna Lontooseen on Southern joka lähtee myös ihan siitä terminaalin alakerrasta ja maksaa 10,90. Kestää tosin kait 10min enemmän eikä oo kahvinmyyntiä, mutta meille kelpaa.
- eka_kerta
Kiitos vastauksesta. Ymmärrän kyllä että monet on kokeneita Lontoossa kävijöitä ja monet kysymykset heille tyhmiä. Mutta kiva kun vastasit asiallisesti. Jokainen on kai joskus mennyt Lontooseenkin ensimmäistä kertaa. Mulle tämä on eka kerta ja kaikkia vinkkejä otan vastaan kuin myös näköjään tyhmiä kysymyksiä esitän. Sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944