Lepistö satamajohtajaksi. Hän on paras mies ja ymmärtää sataman kehittämisen päälle lakimies kun on. Tällä ratkaisulla satama tekee jo ensi vuonna miljoonien voiton sillä mieshän hoiti myös vaalityönsä esimerkillisesti ja osoitti olevansa oikein yhteistyökykyinen luovija.
Lepistö sataman johtoon
10
2248
Vastaukset
- pahuus
pyrkyri takinkääntäjä
- Kunnallispoliitikko
vai ehdotat sinä, että ahneuden ruumillistuma eli lakimies johtamaan satamaa? Taidat olla joko kaikkien umpitollojen isoäiti tahi sitten itse Lepistö.. Miten v*tussa vois pistää satamajohtajaksi äijän, joka tuskin ymmärtää logistiikasta höykäsen pöläystä? Omasta mielestäänhään tämä herra tietenkin on kaikkitietävä..
Ja siks toisekseen härmäläisjuristien elämäntehtävänä tuntuu olevan vain kanssaeläjiensä taskujen putsaaminen käyvästä valuutasta - ei missään tapauksessa jonkin pikkukylän sataman pelastaminen.- höpöhöpöttäjä.
Paneppa paperit vetämään niin saadaan satama nousuun:)
- Kunnallispoliitikko
höpöhöpöttäjä. kirjoitti:
Paneppa paperit vetämään niin saadaan satama nousuun:)
En suinkaan tarkoittanut tyrkyttää itseäni kyseiseen virkaan, mutten myöskään halua siihen kieroa asianajajaa, joka loppujen lopuksi tulee viemään tuhkatkin pesästä. Heikkilä olisi ollut mies paikallaan, ehkä kuitenkin ikä jo rasitteena.
- törkeää
Kunnallispoliitikko kirjoitti:
En suinkaan tarkoittanut tyrkyttää itseäni kyseiseen virkaan, mutten myöskään halua siihen kieroa asianajajaa, joka loppujen lopuksi tulee viemään tuhkatkin pesästä. Heikkilä olisi ollut mies paikallaan, ehkä kuitenkin ikä jo rasitteena.
juttua vedätte!
- kokkari itsekin
Kunnallispoliitikko kirjoitti:
yrittää. Jos väärinkäytöksiä havaitaan, niin puututaan niihin sitten, mutta yhtä pitkälle sellaista ei tietenkään saa laskea, kuin mitä se meni edellisen johtoryhmän ja hallituksen toimesta.
- pahuus
kokkari itsekin kirjoitti:
yrittää. Jos väärinkäytöksiä havaitaan, niin puututaan niihin sitten, mutta yhtä pitkälle sellaista ei tietenkään saa laskea, kuin mitä se meni edellisen johtoryhmän ja hallituksen toimesta.
vai lepistö sataman johtoon miksei renny harlin suutari pysyköön lestissään
- tserva
pahuus kirjoitti:
vai lepistö sataman johtoon miksei renny harlin suutari pysyköön lestissään
Eikös se Lepistö sinne sovellu kun kerran on ollut pääkukkona laittamassa ammattilaista ulos ja arvostelemassa ammattitaidottomaksi. Taitaa vaan kaveri itse olla ammattitaidoton ja sotkea Haminan asiat siihen malliin että ei hyvä heilu
- Kaaleppi
tserva kirjoitti:
Eikös se Lepistö sinne sovellu kun kerran on ollut pääkukkona laittamassa ammattilaista ulos ja arvostelemassa ammattitaidottomaksi. Taitaa vaan kaveri itse olla ammattitaidoton ja sotkea Haminan asiat siihen malliin että ei hyvä heilu
Jokainen satamassa työskentelevä, entisen johdon klaania lukuunottamatta, on tiennyt jo kymmenisen vuotta, että pieleen menee.Kaiken lisäksi ei löydy sellaista satamassa työskentelevää, joka ei olisi jo ajat sitten paikallistanut sylttytehdasta, johon poliitikot eivät halunneet kajota.
- erotettiin
Kaaleppi kirjoitti:
Jokainen satamassa työskentelevä, entisen johdon klaania lukuunottamatta, on tiennyt jo kymmenisen vuotta, että pieleen menee.Kaiken lisäksi ei löydy sellaista satamassa työskentelevää, joka ei olisi jo ajat sitten paikallistanut sylttytehdasta, johon poliitikot eivät halunneet kajota.
nimittäin 5 1/2 vuotta LIIAN MYÖHÄÄN!
kaaleppi puhuu asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117