Närästys ja jäävesi

tanssiva_mies

Minulla on todettu närästys,onkin meno lähiaikana erikoislääkäiin.
Minulle sattui mielestäni erikoinen tapaus. Olin eräällä tanssipaikalla jorailemassa,muutaman pelin jälkeen alkoi rintakivut ja hengenahdistus. Tanssin siinä toisnkin setin,välillä istuskelin,kipujen lievittyä uudestaan parketille. Orkesterin lähdettyä tauolle,minäkin tilasin lasin jäävettä. Join lasin tyhjäksi vedestä,katselin lasinpohjalle siellä uskentelevia jääpaloja. Sitten kaadoin kaksi jääpalaa suuhun,pureksin sellaiseksi pienemmiksi paloiksi. Seuraavaksi nielaisin kurkusta alas,tunsin kuinka jäämassa liukui ruokatorvea alas. Sitten jäämassa pysätyi,mielestäni ennen vatsaporttia,alkoi pistävä yhtäjaksoinen kipu joka kesti 1-2 minuuttia. Tämän jälkeen kaikenlainen kipu lakkasi,olokin tuntui helpolta. Kuuntelin siinä vielä kehoa jonkin aikaa,sitten takaisin parketille. Loppuillan sitten pyörittelin tyttöjä,ei minkäänlaisia kipuja. Seuraavana aamuna oli sitten lumitöiden vuoro,ei taaskaan minkäänlaisia kipuja.Närästys oireetkin ovat kadonneet,olen täysin ymmällä tapahtuneesta. Olen känyt sydämmen varjoaine kuvauksissa,sydän kunnossa. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?

4

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takia erikoislääkäreitä

tarvita. Jokainenhan sen parhaiten itse tuntee, mistä on närästyksensä saanut ja osaa sitten jo seuraavalla kerralla varoa. En mä ainakaan suostuisi syömään närästystä aiheuttavaa rasvaista ja hapanta murkinaa.

• aiheuttajia

kahvin ohella nautittuna ovat varmaankin ne Rostenin leipomon Skoonelaiset, vaikka hyvältähän ne tietysti maistuvat.

• vaan

niin, että kohtaus meni ohitse ja
      alasulkija pysyy nyt vaan kiinni.??

• vakavaa sinulla

Minun veikkaukseni jääpaloista on, että ne vaan jäivät kiinni ruokatorveen. Kipu aiheutui sitten siitä, kun ruokatorven lihakset supistelivat jääpalojen ympärillä kuljettaakseen ne mahalaukkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      183
      13718
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe