niin kameran merkin jo mainitsinkin eli liitän kameran normaalisiti koneeseen ja sitten tulee vaan jotain että se ei toimi,eli en saa kuvia lisättyä.neuvoja ?
canon ixus 80 EI SUOSTU LISÄÄ KUVIA! apua !
8
403
Vastaukset
- .............
Katsoin kristallipalloa, eikä siinä näkynyt sinun saamaa virheilmoitusta. Neuvoja?
- asia selkeästi?
Tuosta ei nyt saanut mitään tolkkua. Lausejakokin voisi auttaa.
>sitten tulee vaan jotain
Mistä tulee? Missä näkyy/kuuluu? Etkö voisi kuvailla tarkemmin, mitä tuli?
>että se ei toimi
Mikä ei toimi?
>,eli en saa kuvia lisättyä.
Mihin sinun niitä pitäisi lisätä? Millä konstilla olet koettanut?
>neuvoja ?
Varma vanha neuvo: kysmysmerkin eteen ei tule sananväliä. - laiteohjaimen?
Pyöräytähän sitä kameran mukana tullutta CD:tä koneessa ja asenna ohjelmistot. Sit pelittää.
- Ehkä kysyjän ongelmassakin
Minä olin ymmärtävinäni kysyjän sekavasta viestistä, että kamera ei suostu ottamaan lisää kuvia. Tuskin syynä on niin triviaali ongelma, että muistikortti olisi täynnä. Mene ja tiedä, kun kuvaus on tasoa 'jostain tulee jotain'.
Laiteohjain on tarpeen, kun kamerasta *vähennetään* kuvia niitä tietokoneeseen siirtämällä. - kuvatessa
Ehkä kysyjän ongelmassakin kirjoitti:
Minä olin ymmärtävinäni kysyjän sekavasta viestistä, että kamera ei suostu ottamaan lisää kuvia. Tuskin syynä on niin triviaali ongelma, että muistikortti olisi täynnä. Mene ja tiedä, kun kuvaus on tasoa 'jostain tulee jotain'.
Laiteohjain on tarpeen, kun kamerasta *vähennetään* kuvia niitä tietokoneeseen siirtämällä.liitetään kamera koneeseen?
Ammattilaiset kyllä harrastavat tethered shootteja, mutta tuskin kyse oli siitä kuitenkaan, jos Ixuksella räpelletään?
Lue aloitusviesti uudestaan. - "LISÄÄMISESTÄ",
kuvatessa kirjoitti:
liitetään kamera koneeseen?
Ammattilaiset kyllä harrastavat tethered shootteja, mutta tuskin kyse oli siitä kuitenkaan, jos Ixuksella räpelletään?
Lue aloitusviesti uudestaan.On puhe, vaikka se oudolta tuntuu, mutta on sellaisiakin "hassuja", jotka todella lisää kuvia kameraan.
Sanoisin, että asetelma on väärä.
Asianomainen hankkikoon kortinlukijan niin siirto toimii paremmin molempiin suuntiin.
- derellijoo
näyttöön ei yksinkertaisesti tule MITÄÄN.
on ohjelmistot asennettu ja yritetty vielä erillistäki asetusta.
Joku vaan mättää kone ei ns.huomaa että kamera on liitetty siihen..- auttaisko?
Vasemmasta alakulmasta START
Sitten MY COMPUTER
Näkyykö kamera listassa?
Jos näkyy niin tuplaklikkaa sitä kameraa ja sieltä saattaa kuvia löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807